- Waardering
- 450
Ik vind dat ze niet eens op deze site moeten kijken
Just kidding, gezien je stats, zou je makkelijk de test naar de 500mg kunnen verhogen.Voor de rest zo laten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind dat ze niet eens op deze site moeten kijken![]()
![]()
Just kidding, gezien je stats, zou je makkelijk de test naar de 500mg kunnen verhogen.Voor de rest zo laten.

hahaha krieltje schitterend!!! Neem jij dat advies ook op Krieltje![]()

Ben bang dar als ik de test omhoog gooi dat je toch meer opgefokt raak, en dat kan ik niet gebruiken met me werk.
Maus, wie zegt dat ik een heethoofd ben, en wat voor werk ik doe gaat je nikt aan.
Ik stelde alleen maar een vraag en dan verwacht ik een normaal antw terug, en triest ja denk dat je naar jezelf moet gaan kijken mazzel.
Kriel"' kippetje"' als ik een vraag stel wil ik daar een normaal antw op niet van dat rare gelul, jullie lijken zijn kleine kinderen. ga meteen weg hier.
Maus, wie zegt dat ik een heethoofd ben, en wat voor werk ik doe gaat je nikt aan.
Ik stelde alleen maar een vraag en dan verwacht ik een normaal antw terug, en triest ja denk dat je naar jezelf moet gaan kijken mazzel.

Kriel"' kippetje"' als ik een vraag stel wil ik daar een normaal antw op niet van dat rare gelul, jullie lijken zijn kleine kinderen. ga meteen weg hier.

Wie zegt dat jij dat bent ben jezelf kerel.
Jij denkt dat het uit de klauwen loopt wanneer je 500mg test gaat gebruiken.
Ik vind jou echt heel triest, zeker gezien de manier hoe jij reageert.
En ik kijk ook naar mezelf, maar nooit te lang......word ik nm erg opgewonden van....danku!
edit: wat voor werk je doet boeit me nix, kan nooit iets bijzonders zijn.

word je opgwonden van jezelf maus ihhahaha ben je een........ . En wat je zegt, over wat je zegt ben jezelf, dat hoor ik me kinderen ook zeggen hihihihihihhihihihi.
laatste bericht word moe van jullie, bolle naar je hoofd gestegen, mzl