MuscleMeat

kuur 1

Vraagje

Hoi iedereen,

Ik heb een vraag, wie kan mij helpen?
Zijn er ook kuurtjes of zoiets voor vrouwen?
Zonder rare bijwerkingen?

Xies Tamara

Echt klote topics met de meest waardeloze onzin en blatende mensen de laatste tijd!

Laatste bericht van Slappe in dit topic:

Geen idee wat voor werk hij doet, maar als hij nu al weet dat ie zo'n heethoofd is kan ie misschien beter van de aas afblijven.

Hij zegt dat hij er bang voor is, niet dat hij dat zou worden.

Toch is het triest voor iemand van zijn leeftijd.

En dan is dit de (onnodige) flame die 't topic laat ontsporen. Dat was nergens voor nodig.

Ik zie het hier de laatste weken erg verkeerd gaan qua attitude tegenover elkaar. Dit is niet goed voor de sfeer in deze sectie en voor de goede naam van DBB. Zo gaan wij namelijk niet met nieuwe members om (en ook niet met oude trouwens).

Ik hoop dat dit nu even de laatste keer is dat er een mod moet ingrijpen op dit gebied (deze sectie zou wat dit betreft wat meer zelfregulerend worden, wat 't een tijdje geleden was) want anders mogen er mensen even weekje ofzo afkoelen.

Beste J,

Mijn dank voor het (nog) niet sluiten van dit topic.
Allereerst wil ik je zeggen dat het idd niet leuk is om als nieuw lid dit soort dingen te moeten lezen.

Wat ik slechts benadruk is dat ik het persoonlijk erg zwak vind dat (je dus bij voorbaat) jezelf niet onder controle denkt te houden.
Aas is dus im mijn opzicht een slechte keus, welicht dat creatine een uitkomst kan bieden?

Ik kan dit van een 17 jarige puber goed begrijpen, maar een man op die leeftijd zou toch echt de levenservaring moeten hebben.

Het was (is) slechts mijn mening, maar lees dat jij hier anders over denkt, dat respecteer ik.

m.v.g.

Maus

Netter lukt echt niet J, verdomme had zelfs een woordenboek erbij!!! :D

Terug
Naar boven