Ik heb besloten om een kuur te gaan nemen om opnieuw mijn spieren aan te zetten om te groeien en om te proberen mijn veel te hoge vetpercentage naar beneden te brengen (ongeveer 28 procent denk ik wil 15 procent of lager)
Na lang denken en zoeken op deze site bedacht ik het volgende:
Mijn stats zijn; 150Kg
vetpercentage ong.28 procent
1m96,23jr
Kuurverleden: Kuur 12 wkn:Elke week 200mg testoviron+1oomg deca+100 mg winstrol
Kuur 8 wkn:Elke dag 4eenh. jintropin+per week 200mg
testoviron+deca (was klotekuur)
en wat naposim en sustanon als ik het me goed herinner
Nu bedacht ik dit:
Week 1 tm 8: 500mg Test.propionaat per week
100mg Trenbolone Acetaat per week
250mg Boldenone per week
Week 4 tm 8: 400mg Winstrol per week
Nakuur:
Week 9 tm 10: 20 mg Nolvadex per dag
50mg Clomid per dag
Deze kuur heb ik voor een gedeelte overgenomen van een schema en iets veranderd,hopelijk is het zo goed voor mij,misschien te heftig?
Nu het volgende,ik wil hierbij een eetschema gaan volgen van een 2250 Kcal,verdeeld over 4 maaltijden,misschien te weinig?
Dit eetschema houdt in: 200gr eiwitten,195 Koolh,80gr vet.
Hier wil ik nog bij nemen: 6 amino-tabletten van Maxuvite+10gr glutaminepoeder ook van Maxuvite.
Mijn bedoeling is om 4 a 5 keer per week te trainen en om er 3 keer een half uur cardio bij te doen.
Op gebied van anabolen en voeding heb ik nog heel veel te leren dus geef gerust je eerlijke mening.
Na lang denken en zoeken op deze site bedacht ik het volgende:
Mijn stats zijn; 150Kg
vetpercentage ong.28 procent
1m96,23jr
Kuurverleden: Kuur 12 wkn:Elke week 200mg testoviron+1oomg deca+100 mg winstrol
Kuur 8 wkn:Elke dag 4eenh. jintropin+per week 200mg
testoviron+deca (was klotekuur)
en wat naposim en sustanon als ik het me goed herinner
Nu bedacht ik dit:
Week 1 tm 8: 500mg Test.propionaat per week
100mg Trenbolone Acetaat per week
250mg Boldenone per week
Week 4 tm 8: 400mg Winstrol per week
Nakuur:
Week 9 tm 10: 20 mg Nolvadex per dag
50mg Clomid per dag
Deze kuur heb ik voor een gedeelte overgenomen van een schema en iets veranderd,hopelijk is het zo goed voor mij,misschien te heftig?
Nu het volgende,ik wil hierbij een eetschema gaan volgen van een 2250 Kcal,verdeeld over 4 maaltijden,misschien te weinig?
Dit eetschema houdt in: 200gr eiwitten,195 Koolh,80gr vet.
Hier wil ik nog bij nemen: 6 amino-tabletten van Maxuvite+10gr glutaminepoeder ook van Maxuvite.
Mijn bedoeling is om 4 a 5 keer per week te trainen en om er 3 keer een half uur cardio bij te doen.
Op gebied van anabolen en voeding heb ik nog heel veel te leren dus geef gerust je eerlijke mening.
Laatst bewerkt: