MuscleMeat

Kuur 8wkn+voedingsschema

r o n

Novice
Waardering
0
Ik heb besloten om een kuur te gaan nemen om opnieuw mijn spieren aan te zetten om te groeien en om te proberen mijn veel te hoge vetpercentage naar beneden te brengen (ongeveer 28 procent denk ik wil 15 procent of lager)
Na lang denken en zoeken op deze site bedacht ik het volgende:

Mijn stats zijn; 150Kg
vetpercentage ong.28 procent
1m96,23jr

Kuurverleden: Kuur 12 wkn:Elke week 200mg testoviron+1oomg deca+100 mg winstrol

Kuur 8 wkn:Elke dag 4eenh. jintropin+per week 200mg
testoviron+deca (was klotekuur)
en wat naposim en sustanon als ik het me goed herinner
Nu bedacht ik dit:

Week 1 tm 8: 500mg Test.propionaat per week
100mg Trenbolone Acetaat per week
250mg Boldenone per week
Week 4 tm 8: 400mg Winstrol per week

Nakuur:
Week 9 tm 10: 20 mg Nolvadex per dag
50mg Clomid per dag

Deze kuur heb ik voor een gedeelte overgenomen van een schema en iets veranderd,hopelijk is het zo goed voor mij,misschien te heftig?
Nu het volgende,ik wil hierbij een eetschema gaan volgen van een 2250 Kcal,verdeeld over 4 maaltijden,misschien te weinig?
Dit eetschema houdt in: 200gr eiwitten,195 Koolh,80gr vet.
Hier wil ik nog bij nemen: 6 amino-tabletten van Maxuvite+10gr glutaminepoeder ook van Maxuvite.
Mijn bedoeling is om 4 a 5 keer per week te trainen en om er 3 keer een half uur cardio bij te doen.
Op gebied van anabolen en voeding heb ik nog heel veel te leren dus geef gerust je eerlijke mening.

Laatst bewerkt:
dat is een heftige kuurtje wel
die producten zijn wel meer voor iemand met jouw stats maar om die alemaal bij elkaar te nemen
ik zou het niet kunnen verdragen dan sta ik veel te strak:D
ben benieuwd wat de meer ervaren jongens je aanraden

Je weet hopelijk wel dat je Prop en Acetaat EOD of liever ED moet zetten he? Zal je wel weten maar ik denk ik verhelder het eventjes voor de zekerheid

Over de kuur zelf:
Test:500mg zou dus zijn 150mg EOD. Lijkt me een ok dosis gezien jouw lengte en gewicht maar is ineens wel stuk meer dan je eerder genomen hebt. Je zou kunnen denken aan 100mg EOD
trenbolone: maar 100mg trenbolone per week is wel heeeeel weinig. Ik zou hier 75mg EOD van maken.

Ik zou de bold er persoonlijk uitlaten aangezien die een lange ester heeft en je maar 8 weken gaat kuren. Wil je toch Bold pakken dan minimaal 500mg en liever 750. Misschien is Winstrol of Masteron een betere keuze hiervoor. Dit zijn ook wat betere cutting drugs. Mooie is dat je dan Test/19nor en een DHT hebt. Dus beste van alle werelden :D

Nakuur zou ik iets anders doen. Zou de nakuur 2 weken doorlaten lopen nog.
Dus 4 weken nolvadex en dan week 1: 40mg pd week2-4:20mg pd
Clomid doe ik persoonlijk: Dag 1-10 100mg pd 11-20 50mg pd
Je zou kunnen kiezen om wat HCG bij te plaatsen maar die keuze is aan jou. Persoonlijk zou ik het voor het geld niet laten of je ballen moeten echt helemaal niet gekrompen zijn.

Over je vorige kuur. Heb je echt maar 8 weken Jin genomen?? Je weet toch wel dat je minimaal 3 maanden en het liefst 6 maanden of meer aan de HGH moet zitten voor het effect heeft. Zou wel een lekkere toevoeging zijn voor vetvebranding aangezien je hier toch al ervaring mee hebt

• Topic Starter Topic Starter
Heb die kuur met jintropin niet afgemaakt heb toevallig nog 1 doos liggen die ik over heb gehouden.
Zou dit een goede aanvulling zijn?

Ik neem dat 1 doos 100iu is? Dan is dit te weinig. Je zal toch zeker wel 300iu nodig hebben en liever 600iu. Als je dezelfde dosering als vorig keer aan gaat houden dan. Ik ga verder neit echt proberen jou HGH advies te geven aangezien ik dit persoonlijk nog nooit gebruikt heb. Maar denk dat wat ik nu zeg toch aardig overeen stemt met wat de experts gaan zeggen

Over je voeding. Ik zou iets meer eten en dit verdelen over meer maaltijden. Volgens mijn berekeningen moet je als je helemaal niks uitvoert 3554kcal eten om je gewicht te behouden. Zou eerst proberen hier iets onder te gaan zitten.

Wil je echt afvallen kan je gaan verdiepen in : ECA/ECY/T4/T3/clenbuterol.... als ondersteuning

Oke wat dacht je hiervan?

week 1 tm 10:
ma/di/wo/do/vr 100mg Test.Prop=500mg p.w
ma/wo/vr 100mg Tren.Acetaat=300mg p.w
ma/wo/vr 100mg masteron=300mg p.w
week 5 tm 10:
ma/wo/vr 100mg Winstrol=300mg
week 1 tm 10:
Jintropin 5 eenh. per dag
week 6/8/10- 1 pregnyl
Nakuur:Week /11/12/13
dag 1 tm 7 nolvadex 40mg per dag
dag 8 tm 21 ------- 20mg per dag
dag 1 tm 10 clomid 100mg per dag
dag 11 tm 21 ----- 50mg per dag

Ik neem dat 1 doos 100iu is? Dan is dit te weinig. Je zal toch zeker wel 300iu nodig hebben en liever 600iu. Als je dezelfde dosering als vorig keer aan gaat houden dan. Ik ga verder neit echt proberen jou HGH advies te geven aangezien ik dit persoonlijk nog nooit gebruikt heb. Maar denk dat wat ik nu zeg toch aardig overeen stemt met wat de experts gaan zeggen

Over je voeding. Ik zou iets meer eten en dit verdelen over meer maaltijden. Volgens mijn berekeningen moet je als je helemaal niks uitvoert 3554kcal eten om je gewicht te behouden. Zou eerst proberen hier iets onder te gaan zitten.

Wil je echt afvallen kan je gaan verdiepen in : ECA/ECY/T4/T3/clenbuterol.... als ondersteuning

In principe niet..
Als je met hgh op 2 iu gaat zitten, kan het als vetverbrander werken.
Want immers dat is ook zijn doel.
En ik ben ook van mening dat HGH de werking van AAS versterkt.

val eerst eens naturel af, verdiep je in voeding en training dan pas as

23 jaar en 150 kg?? big mofo!! :p

kdenk dat je je dosering wel wat gaat mogen verhogen voor jou stats...

en clen of epfhedra bijnemen gaat goet komen met een strak dieet!

wat ik mss wel nog zou veranderen is je duur...ga naar de 12 a 14 weken in plaats van 8...veel efficenter als je je op vetverbranding gaat concentreren (denk ik)

Ik snap de Bold ook niet goed in je cuttingscycle. Zijn veel betere producten voor bro. En je moet je eens gaan verdiepen in je voeding. Je weegt 150 kilo en wil tijdens de kuur op 200gr. eiwitten gaan zitten???

is die 100mg winstrol niet te veel?

Ik dacht dat 50mg/EOD aan te raden was? Heeft iemand ervaring met hoge doseringen winstrol, wat voor effect heeft dit?

Ik dacht dat winstrol depot (injectable) een langere halfwaarde tijd heeft dan de orale, welke dus elke dag moeten genomen worden.

Is bv 50mg injects EOD niet te weinig?

Met dat vet% moet je helemaal niet aan kuren denken,

Ga gewoon enkele maanden veel cardio doen, pas je voedingsschemaGRONDIG aan (want ik begrijp helemaal niet hoe je dit zo hoog hebt laten komen). En probeer er op deze manier een kilo of 10 a 15 af te krijgen, 1 kilo per maand moet mogelijk zijn zonder al te veel spiermassa te verliezen. Je kan ook clen nemen als ondersteuning als je niet te veel last van de sides hebt. En Sesamin + CLA geeft goede resultaten op een natuurlijke manier.

Succes
Gr.

zou vooral van clen ed afblijven. zijn lijf heeft al genoeg te lijden onder dat overgewicht. straks knalt zijn hart eruit

Oke dat ik misschien in dat voedingsschema wat meer eiwitten moet nemen dacht ik zelf ook al,is simpel te veranderen.
Kijk het doel van deze kuur is gewoon om mijn spieren wat meer op te pompen,maar toch ook om gewoon mijn vetperc. omlaag te brengen,hoef niet gigantisch te groeien spiermasssa heb ik toch wel mijn biceps is bijv 53cm
28 procent is ook maar een schatting,kan best een paar procentjes minder zijn,maar het is wel te veel dat klopt.
Ik las net ook ergens 'verdiep je in training' geloof mij dat zit wel goed.

Terug
Naar boven