Fitness Seller

Kuur advies

Thanatos

Competitive Bodybuilder
Waardering
4
Een maat van mij wil over 1 maand aan onderstaande kuur beginnen. Zijn doel is flink droog worden en droge massa aanzetten.

Week 1-3 1,8 iu GH
week 4-26 3,6 iu GH

week 5-16 100mg Test propionate EOD
week 5-15 100mg EQ EOD
week 9-16 50mg Winstrol inject ED
week 5-11 50mg Proviron ED
week 5-16 250iu HCG 2x/week

De nakuur zal aansluitende Nolvadex zijn. 3 weken 40mg ED en 3 weken 20mg ED

Heeft iemand suggesties opmerkingen? Thnx in advance

• Topic Starter Topic Starter
Navy zei:
1) waarom prop 11 wkn..beter enantaat dan.
2) EQ waarom een langwerkend middel om de dag zetten?
3) Waarom maar 11 van de 26 wkn AAS bij de GH?
4) Waarom gebruik je geen AAS die meer bedoeld zijn voor massa? daarom is GH juist zo effectief met AAS die aromatiseren.(gewichts toename en BF afname.
5) Proviron is helemaal niet nodig als je deze AAS gebruik.

Beter test.enantaat deca en dbol erbij pakken en T3.
Flink hoog in de carbs gaan zitten. wedden dat je groot en droog wordt.

greetz

Voor de duidelijkheid, het is niet mijn kuur maar die van een vriend van mij. Hij heeft hem ook bedacht. Ik post hem hier om te kijken wat men er hier van vind.

1. De prop. is al voorhanden en de gebruiker ervan is erg bang voor vochtretentie. Mijn advies was ook enanthaat voor het gemak. Kwa resultaat/werking moet het niet veel uitmaken denk ik.

2. Simpel door het gekozen product. 50mg/ml hij wil 400mg per week ongeveer zetten en dat zou dan op 8ml in 1x worden. Omdat er toch prop eod wordt gezet is het een kleine extra moeite om 100mg EQ erbij te zetten.

3. De doelstelling is vooral droog worden. Het gaat hier om iemand van 37 jaar. Hij heeft aantal keer flink streng geprobeerd af te trainen maar zonder bevredigend resultaat. De vraag was meer zou ik bij de HGH wat anabolica doen om ook wat massa te winnen. vandaar 11 weken.

4. Is deels al beantwoord. Bang voor vocht ophoping. En het eigenlijke doel van het gebruik van HGH is droog worden.

5. Ja, in mijn opinie ook en ik ga hem ook adviseren eerst te bezien hoeveel vocht er aangezet wordt alvorens Proviron te nemen.

Hij gaat er een dieet van Swolecat bij gebruiken. Veel eiwit/vet maar weinig carbs.

Was het niet beter om een paar weken eerder te beginnen het de GH dan de A.S?

We gaan steeds makkelijker door de bocht hier... T3? :rolleyes:

Vertel eens wat meer over deze persoon Slabek. Want ik ben van mening dat er nog geen reguliere doordachte manier is toegepast om echt droger te worden.

Marky zei:

Vertel eens wat meer over deze persoon Slabek. Want ik ben van mening dat er nog geen reguliere doordachte manier is toegepast om echt droger te worden.

ik ga eerst ff trainen en kom er straks op terug..

Zowel T3 als GH zou ik dus niet voor deze meneer aanraden nee. :)

Marky zei:

Hij heeft in de jaren dat ik hem ken nu wel een serieus aantal goede pogingen gedaan om af te vallen. Inclusief ECA stack diverse dieeten etc. Hij wordt wel droog.. absoluut, maar net niet zo dat de blokken er goed doorkomen. (leeftijd, spek wat er al lang zit etc)

@navy geld is geen issue, sommige van ons hebben dat geluk ;)

T3 lijkt me ook niet alles, persoonlijk zou ik het niet gebruiken.

Maar ik d8 voornamelijk dat HGH toch het product bij uitstek was om goed droog te kunnen worden. In de usa wordt het door menig celeb. gebruikt om er goed uit te blijven zien/voelen.

@MrJ Wat zou je wel adviseren??

fitnesboy zei:
dat zal ik even op moeten zoeken..kan er zo niet opkomen
Zodra ik het weet laat ik je het weten.:)

De reden is een persoonlijke keuze. Althans in dit geval. Van GH kun je ook wat bijwerkingen ervaren. Vocht in je gewrichten handen wat pijntjes op kan leveren. Meestal trekt dit na een paar weekjes weg. Anders zit je met je kuur te kijken als je geen ijzer kan hanteren ivm pijn/klachten.

Afvallen en op gewicht blijven is pure discipline. HGH of AAS of cominaties daarvan zijn geen blijvende oplossing maar zulllen slechts tijdelijk rendement opleveren. De rebound die volgt zal denk ik zijn weerga niet kennen.

Het gevaar van T3 valt te overzien voor goede ingelichte gebruikers.
Als ik het rijtje middelen zie dan valt mij op dat het mijns inziens onnodig ingewikkeled wordt gemaakt.

Het gaat bij hem deels om het cutten. Dat betekent gewoon meer verbruiken dan je inneemt zonder massa te verliezen. Dat kan met AAS en HGH en cardio maar goochel dan niet met zo'n ingewikkeld schema.

Anderzijds will hij droge massa pakken. Dat is een beetje contrair aan cutten.

Waarom niet de boel splitten zodat je voldoende kunt eten boven je onderhoudsnivo om massa te pakken(test/tren) en vervolgens in kuur 2 te gaan cutten met mildere AAS/HGH om massa te behouden en lekker ripped te worden?

Greetz

slabek zei:
Hij heeft in de jaren dat ik hem ken nu wel een serieus aantal goede pogingen gedaan om af te vallen. Inclusief ECA stack diverse dieeten etc. Hij wordt wel droog.. absoluut, maar net niet zo dat de blokken er goed doorkomen. (leeftijd, spek wat er al lang zit etc)

Maar ik d8 voornamelijk dat HGH toch het product bij uitstek was om goed droog te kunnen worden. In de usa wordt het door menig celeb. gebruikt om er goed uit te blijven zien/voelen.

Elmo zei:
Afvallen en op gewicht blijven is pure discipline. HGH of AAS of cominaties daarvan zijn geen blijvende oplossing maar zulllen slechts tijdelijk rendement opleveren. De rebound die volgt zal denk ik zijn weerga niet kennen.

Het gevaar van T3 valt te overzien voor goede ingelichte gebruikers.
Als ik het rijtje middelen zie dan valt mij op dat het mijns inziens onnodig ingewikkeled wordt gemaakt.

Het gaat bij hem deels om het cutten. Dat betekent gewoon meer verbruiken dan je inneemt zonder massa te verliezen. Dat kan met AAS en HGH en cardio maar goochel dan niet met zo'n ingewikkeld schema.

Anderzijds will hij droge massa pakken. Dat is een beetje contrair aan cutten.

Waarom niet de boel splitten zodat je voldoende kunt eten boven je onderhoudsnivo om massa te pakken(test/tren) en vervolgens in kuur 2 te gaan cutten met mildere AAS/HGH om massa te behouden en lekker ripped te worden?

Greetz

Over het tijdelijk rendament ben ik absoluut met je eens.. als je daarna in je oude regime terugvalt krijg je een aardige rebound..

Ik had hem net aan de telefoon en zijn nog eens aan het brainstormen gegaan.

Waarschijnlijk gaat hij het idd opsplitsen. 2x tijdens de 26 weken HGH een korte kuur van test prop.eod en Winstrol eod. ( 2x 6 weken dan )

Waarvan de 2e kuur optioneel is. Afhankelijk van het resultaat van de 1e. De EQ komt te vervallen dan.

slabek zei:

Het zal z'n 1ste kuur worden? Iig geen GH en T3 dan.

Test. Prop. + Winstrol en zwaar cutten.

MrJ zei:
Het zal z'n 1ste kuur worden? Iig geen GH en T3 dan.

Test. Prop. + Winstrol en zwaar cutten.

Het wordt niet zijn 1ste kuur. Maar een doorgewinterde gebruiker is het ook niet.

De combinatie van as. en cutten snap ik. Maar waarom geen HGH?? Het is toch relatief onschuldig invergelijk met as. ?? Althans in de doseringen waar we het hier over hebben.

slabek zei:
Het wordt niet zijn 1ste kuur. Maar een doorgewinterde gebruiker is het ook niet.

De combinatie van as. en cutten snap ik. Maar waarom geen HGH?? Het is toch relatief onschuldig invergelijk met as. ?? Althans in de doseringen waar we het hier over hebben.

Tja, HGH heeft voor z'n optimale werking toch echt insuline nodig. En dan wordt het redelijk risicovol.

MrJ zei:
Tja, HGH heeft voor z'n optimale werking toch echt insuline nodig. En dan wordt het redelijk risicovol.

Agree. Maar de hoofdreden voor hgh gebruik is de vetverbrandende eigenschap. HGH nu gebruiken om massa aan te zetten zou zonde zijn hij kan met alleen as. nog veel groeien.

@navy

Zijn doel is 85/90 kilo halen met vet% duidelijk onder de 8%. Hij weegt nu 85kg en vet% zou ik echt niet weten als ik mag gokken zeg ik 15%. en dit bij een lengte van rond de 1,75.

De keuze voor HGH is er nu eenmaal (ook al gekocht). De een koopt een Golfje voor woonwerk verkeer. De ander een Austin Martin. Bijna iedereen op het board zou als hij het zich kon permiteren een dure bak rijden. En ik denk ook HGH gebruiken.

Kijk op zich is het misschien overdreven om er gelijk HGH tegen aan te gooien. Maar het gebruik legitimeerd zich toch door de duidelijke effecten??

Navy zei:
Natuurlijk..daar heb je helemaal gelijk in.
Maar waneer hij zich HGH kan permiteren wil niet zeggen dat hij dan zomaar even dit middel op de goeie gok gaat nemen. Ik zou hem er nog maar eens op wijzen, dat ie beter eerst ZELF wat gaat uitzoeken over hoe en wat. Het zou wat makkelijk zijn als hij zelf gewoon even rond snuffeld op dit board en andere informatieve sites. dan weet niet alleen jij, maar ook hijzelf waarmee hij aan de slag wil gaan.

greetz

De indruk is misschien gewekt dat hij zich nooit in de materie verdiept heeft. Integendeel maar vooral americaanse boards + het feit dat hij zelf een medisch beroep uitoefend.

Navy zei:
@ Elmo: Mij lijkt het niet verstandig om eerste wat massa te pakken en daarna te gaan cutten. Denk dat je dan alle massa weer verliest. Zeer zeker als je het kort op elkaar doe.
Naar mijn inziens kan je dan beter eerste cutten. en daarna alsnog wat droge massa pakken met bijv. EQ Tren Winny. En zorgen dat je dan tijdens die kuur niet te hoog in de Carbs en vetten gaat zitten..maar wel lekker in de eiwitten.

greetz

Ik vind het wel de verstandigste methode. Al ben ik wel voorstander van massakuren met een gematigde calorie-inname (500-1000 calorien boven onderhoud) en gebruik van anti-oestrogenen. Wat er niet aankomt aan vet hoeft er later ook niet af.
Dus een goede balans tussen koolhydraten en eiwitten en in voldoende hoeveelheden om je work-outs te fuellen en je spieropbouw zeker te stellen.

Greetz

Navy zei:
Waarom komt hij dan niet hoogst persoonlijk om advies vragen?

Wellicht komt ie zich wel melden in deze discussie een dezer dagen. Ik was zelf nieuwsgierig wat men er hier van vond. En een discussie is leerzaam voor alle partijen ;)

paar kleine puntjes hij heeft een aantal goede pogingen gedaan maar hij is niet tevreden en zijn sixpack komt er niet doorheen. Wat is dan precies goed geweest aan deze poging ?

Ik wil niemand afvallen hoor maar als je je gewoon aan het juiste dieet houd en je training en cardio op peil hebt dan komt die six pack er venzelf en dat geld voor iedereen aanleg of niet.

Het neige waar deze persoon droger van kan worden in de kuur is de kleine hoeveelheid gh die hij neemt, hij neemt dan misschien wel middellen die geen vocht vasthouden maar hij zal daar niet droger van worden. Het vocht verwijnt na de kuur weer gewoon dna kun je beter tijdens de kuur wat meer vocht hebben maar meer spiermassa aanzetten dor bv het gebruik van enanthate stap dan later over naar propionate zo zet ej wat meer massa aan en maak je de massa wat harder terwijl het vocht al minder aan het worden is.

Terug
Naar boven