Chemical zei:paar kleine puntjes hij heeft een aantal goede pogingen gedaan maar hij is niet tevreden en zijn sixpack komt er niet doorheen. Wat is dan precies goed geweest aan deze poging ?
Ik wil niemand afvallen hoor maar als je je gewoon aan het juiste dieet houd en je training en cardio op peil hebt dan komt die six pack er venzelf en dat geld voor iedereen aanleg of niet.
Het neige waar deze persoon droger van kan worden in de kuur is de kleine hoeveelheid gh die hij neemt, hij neemt dan misschien wel middellen die geen vocht vasthouden maar hij zal daar niet droger van worden. Het vocht verwijnt na de kuur weer gewoon dna kun je beter tijdens de kuur wat meer vocht hebben maar meer spiermassa aanzetten dor bv het gebruik van enanthate stap dan later over naar propionate zo zet ej wat meer massa aan en maak je de massa wat harder terwijl het vocht al minder aan het worden is.
Bedankt voor alle reacties van alle leden hier!!
Ik ben de persoon waar slabek het over had, hij wilde graag weten wat jullie van mijn idee vonden, vandaar dat ik nog niet eerder aan deze thread heb bijgedragen, in directe zin dan!
Ik heb echt mijn best gedaan om een kuur in elkaar te draaien waar ik mijn doelen mee zou kunnen bereiken, iig mijn inziens. het verbaast me niets dat er velen van jullie denken dat het anders zou moeten en natuurlijk sta ik open voor kritiek.
even over mijzelf: ik ben 38 jaar oud en ik train al zeker 7 jaren als natural op een korte slecht geplande flirt na met aas (wel goed nagekuurd hoor), ik vind zelf ook dat ik een heel eind gekomen ben van 80 kg moddervet (BF van bijna 40%) tot nu 85 kg met een heel net vetpercentage van zo tegen of rond de 15%. Mijn dieet, waar ik de laatste maanden ernstig van heb afgeweken, is in elkaar gezet door swolecat, ik heb het eerder gevolgd en voor mij werkt het perfect en ik heb al van alles gedaan op dat gebied.
Mijn training is ok, veel input van slabek, dus daar maak ik me ook geen zorgen over.
Ik wil graag op dit gewicht blijven maar met een vetpercentage van onder de 10%, een goeie definitie overall en wat adertjes links en rechts mag ook.
Tot nu toe heeft deze thread ervoor gezorgd dat ik mijn kuur stevig ga vereenvoudigen: EQ en proviron eruit, dus prop en winstrol zijn de blijvertjes, net zoals slabek al aangaf eerst een periode van zes weken en dan maar bezien waar ik sta.
Deca, slin en T3 zie ik echt niet zitten, ik weet dat mijn huivering ws veel tussen de oren zit maar toch...
Hebben jullie naar aanleiding hiervan nog aanmerking of wat zouden jullie concreet doen in mijn geval....let wel ik wil echt geen 100 kg wegen ondanks dat ik er begrip voor kan opbrengen dat iemand anders dat wel wil.
@chemical: wat zou jij me aanraden wetende dat ik hgh een must vind, je hebt het over enanthaat en prop, maar wat vind jij van de EQ, winstrol, proviron of trenbolone?
Reacties van anderen zijn uiteraard ook meer dan welkom! alvast bedankt en slabek: de groeten en ik bel je nog voor vrijdag!