AndroidHealthClinic

kuur boven 40+

pirana

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
90kg
Ik lees al een tijdje mee en probeer me te verdiepen in de materie om eens over een kuur na te denken.
Ik ben nieuwsgierig wat het advies en mening van de kenners hier is om als eerste kuur te beginnen. Aantekenend dat ik nu een paar jaar train máár inmiddels een 40 plusser ben.
Mijn eerste doelstelling is proberen wat voller te worden.Met mn voeding en training ( 5 X in de week) zit t wel goed.
Ik ben 1.95m en weeg ( slechts) 92 kg.
Elk advies omtrent een product/ duur en nakuur is fijn.
Er zijn me inmiddels in de omgeving zoveel verschillende producten om de oren geslingerd dat t mij juist onduidelijk is geworden.

Welkom als eerst.

Je zegt zelf dat het met je voeding wel goed zit maar dat je slechts 92kg weegt. Zelf vind je dit dus ook weinig en er had dus wel 100+ in moeten zitten, correct? Wat is je vet% ?

Welkom als eerst.

Je zegt zelf dat het met je voeding wel goed zit maar dat je slechts 92kg weegt. Zelf vind je dit dus ook weinig en er had dus wel 100+ in moeten zitten, correct? Wat is je vet% ?

Klopt, vergeet alleen niet dat hij aangeeft dat hij pas een paar jaar traint, misschien is hij na de 40 pas begonnen hé.. Dan gaat het natty natuurlijk wat minder he. Misschien iets wat even beter vermeld had kunnen worden. Voedings schema erbij is natuurlijk altijd wel fijn dan kunnen daar misschien wel verbeteringen in gemaakt worden en als het goed is werkt het alleen in je voordeel omdat mensen zien dat jij veel energie in je sport stopt en serieus bent.

Denk dat de meeste je net als bij ieder ander dit zullen aanraden

1-8/12 test e 500mg pw
1-10/14 Hcg 2x 500iu pw
10/14-16 nolva 20 mg ed

Klopt, vergeet alleen niet dat hij aangeeft dat hij pas een paar jaar traint, misschien is hij na de 40 pas begonnen hé.. Dan gaat het natty natuurlijk wat minder he. Misschien iets wat even beter vermeld had kunnen worden. Voedings schema erbij is natuurlijk altijd wel fijn dan kunnen daar misschien wel verbeteringen in gemaakt worden en als het goed is werkt het alleen in je voordeel omdat mensen zien dat jij veel energie in je sport stopt en serieus bent.

Denk dat de meeste je net als bij ieder ander dit zullen aanraden

1-8/12 test e 500mg pw
1-10/14 Hcg 2x 500iu pw
10/14-16 nolva 20 mg ed

Ondanks dat je geen verkeerd advies geeft. Geen adviezen <21. Iets met regeltjes. Houd daar rekening mee in de toekomst.

@ts Ik ben zelf ruim de 40 gepasseerd. Maar bovenstaand is een goed advies met een kleine aanpassing..

1-12 test e 500mg pw
1-14 Hcg 2x 500iu pw
14-17 nolva 20mg ed

Succes

Bovenstaande kuren wou ik je inderdaad ook aanraden maar wou eerst even je vet% weten :) Ik zou zeggen GO for it :D

• Topic Starter Topic Starter
Dank voor het welkom,excuses voor t vergeten mezelf voor te stellen in t enthousiasme.
Louis,45 jaar, train nu 3 jaar. Vet wordt dit weekend gemeten,maar zoals m'n lengte en gewicht al zegt geen zware jongen.
Wel sportief gebouwd en fatsoenlijke vormen alleen de massa wil niet ook vanwege m'n snelle stofwisseling.
Ik kan ( bijna) eten wat ik wil en heb zo'n beetje elk uur honger,wat praktisch gezien op de zaak nog wel eens lastig is.
Ochtend is yoghurt met Brinta en weightgainer ( je moet wat) op de trainingsdagen,verder verdeelt over elke 2 uur een paar boterhammen met kip oid.totaal 10-12 per dag. Tussendoor 1-2 bananen. Soms ook macaroni of rijst tussen de middag.Warm eten wat de pot schaft en savonds na t trainen kwark en/ of maaltijd wat over is.verder wat aanvullingen met whey en .creatine.
Zal ongetwijfeld een en ander aan mankeren. Alle advies wordt enorm gewaardeerd.
Heb nu ook een trainingsmaat gevonden ,jonger van leeftijd wat ook qua stimulans al scheelt .

vriend

kijk eens naar mijn logjes daar zal je wel wat aan hebben
ik ben zelf ook pas boven de 40 gaan kuren
zit inmiddels in mijn 4e kuur maar ben wel klein begonnen
ik kan je wel wat aanraden maar de kuur van tremendes is een top kuurtje waar je
mits je goed blijft eten aardig wat kilootjes mee pakt
dat was nl mijn 2e kuur.

mocht je vragen hebben stel ze gerust

vriend

kijk eens naar mijn logjes daar zal je wel wat aan hebben
ik ben zelf ook pas boven de 40 gaan kuren
zit inmiddels in mijn 4e kuur maar ben wel klein begonnen
ik kan je wel wat aanraden maar de kuur van tremendes is een top kuurtje waar je
mits je goed blijft eten aardig wat kilootjes mee pakt
dat was nl mijn 2e kuur.

mocht je vragen hebben stel ze gerust

WTF?

Zit je nou kuuradvies te geven aan een 18jarige?

Doe is normaal rustig man.

rustig rustig

beetje minder kan inderdaad ook wel
als je een beetje kan indenken ga ik dat nooit doen maar was dit inderdaad voor pirana bedoeld

Het is nooit te laat om te beginnen. Go for it Pirana! Lekker een standaard begin kuurtje van Test met een kickstart.

Even een zij vraag waar ik geen nieuw topic voor open meteen. Mensen van 40+ of zoals ik (36) hoe zien jullie het herstel in de toekomst. Hebben jullie TRT al ingecalculeerd in je toekomstplannen of denken we ook rondom de iets oudere leeftijd dat we het redden met on en off gaan en steeds een paar maanden herstel en inachtneming van regels als time off= time on + pct......

Even een zij vraag waar ik geen nieuw topic voor open meteen. Mensen van 40+ of zoals ik (36) hoe zien jullie het herstel in de toekomst. Hebben jullie TRT al ingecalculeerd in je toekomstplannen of denken we ook rondom de iets oudere leeftijd dat we het redden met on en off gaan en steeds een paar maanden herstel en inachtneming van regels als time off= time on + pct......
Ik ga alweer richting de 40 en ik ga voorlopig niet meer off. Misschien dat ik over een jaartje eens off ga om te kijken hoe ik herstel. Voor de zekerheid zet ik dan ook continue HCG. Maar ik denk er in elk geval over om op mijn ouwe dag te gaan trt'en.

Ik ga alweer richting de 40 en ik ga voorlopig niet meer off. Misschien dat ik over een jaartje eens off ga om te kijken hoe ik herstel. Voor de zekerheid zet ik dan ook continue HCG. Maar ik denk er in elk geval over om op mijn ouwe dag te gaan trt'en.

Zie pm bra

Ik had het nooit ingecalculeerd en was het ook niet van plan, vandaar pas op m'n 39e een eerste kuurtje gedaan. Zijn ook maar een paar kuurtjes geweest met geen gekke doseringen maar gaandeweg, mede door de ervaring wat een beetje test voor mij deed, raakte ik meer overtuigd omtrent trt voor een vitale "oude" dag. Vóór m'n eerste injects eens test laten meten en die was niet bijster hoog meer. Een te laag test level is immers niet goed voor hart en bloedvaten.
Nu zijn er wat gevallen van hart infarcten in mijn familie geweest, mijn vader overleed op z'n 38e, m'n broer kreeg er 1 op z'n 42e(leeft wel nog trouwens). Al heb ik niks erfelijks volgens bloedonderzoek toch wil ik het op deze manier proberen, omdat ik er in geloof. Wil het lot niet tarten en klop het af maar ben bijna 45 en tot nu heb ik het gelijk aan mijn zijde.
Ik ga dus niet meer off nu. Rond september ga ik definitief over op trt en hrt. Dus beetje test en hgh.

Ik had het nooit ingecalculeerd en was het ook niet van plan, vandaar pas op m'n 39e een eerste kuurtje gedaan. Zijn ook maar een paar kuurtjes geweest met geen gekke doseringen maar gaandeweg, mede door de ervaring wat een beetje test voor mij deed, raakte ik meer overtuigd omtrent trt voor een vitale "oude" dag. Vóór m'n eerste injects eens test laten meten en die was niet bijster hoog meer. Een te laag test level is immers niet goed voor hart en bloedvaten.
Nu zijn er wat gevallen van hart infarcten in mijn familie geweest, mijn vader overleed op z'n 38e, m'n broer kreeg er 1 op z'n 42e(leeft wel nog trouwens). Al heb ik niks erfelijks volgens bloedonderzoek toch wil ik het op deze manier proberen, omdat ik er in geloof. Wil het lot niet tarten en klop het af maar ben bijna 45 en tot nu heb ik het gelijk aan mijn zijde.
Ik ga dus niet meer off nu. Rond september ga ik definitief over op trt en hrt. Dus beetje test en hgh.

ben niet echt ingelezen over trt, eigenlijk helemaal niet. maar heb je nu geen verhoogd cholesterol hierdoor?

hele goede wat je daar zegt, dit gaat vaak door me hoofd van hoe of wat.
Ik ben pas een jaar echt serieus in een gym aan het trainen daarvoor onregelmatig buiten en thuis wat gekloot met dumbbels en optrekken.
Nu ik serieus train geleerd dat ik er niks meer naast kan doen zoals uitgaan, paar biertjes etc want ik ben dan echt gesloopt/herstel gewoon niet.
Ik had me test na laten kijken bij de arts en was goed, als dit ooit niet meer zo is overweeg ik wel trt.
Spuiten lijkt me niet eng, ik heb ooit een serie B12 in me bilspier gehad van de arts omdat tekort aan B12 door chronisch gebruik van maagzuurremmers en dat zal ik binnekort wel weer krijgen zo een serie.
Als me zoon 18 is overweeg ik wel om een keer test te proberen of echte anavar ook al zou me eigen test dan nog goed zijn.

Ik denk dat trainen met roids net dat extra zou geven wat ik zoek, maar ik begin er nog niet aan omdat ik veel captivated anger heb en er echt een paar draadjes los zitten bij mij, niet op een leuke manier en niet iets om trots op te zijn.
In het verleden is wel het een en ander niet zo lekker gegaan met me zelfbeheersing en daar ben ik gewoon erg bang voor.

Terug
Naar boven