scheurijzer
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 52
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Oke no worry.s

Nee nog 4weken wachten dan ga ik beginnen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thnx iedereen voor de reacties. Blijkbaar is het een onderwerp waar veel meer mensen over denken. Ik besef me in elk geval als ik blijf kuren zo 1-2 keer per jaar en steeds vrij lang er een moment komt dat het een must is. En de drempel wordt lager omdat ik echt niet opzie tegen wekelijks prikken op TRT dosis.
Ik ben ook al een oudje van >40 jaar en ga in mei met mijn eerste kuurtje beginnen:
w1-8
TestE 300 mg
Deca 250 mg
HCG 2x 250 IU w 1-10
Nolvadex w11-13 20 mg per dag
Eerlijk gezegd twijfel ik aan de deca. is het niet beter dan ouderen>40 het beter bij alleen Test E kunnen houden en geen andere como's? tenslotte hebben wij een zwaarder herstel dan iemand van 24 jaar.
TestE 500 vind ik gewoon te veel voor een eerste keer.
Ik zou idd de deca laten vallen en test wel op 500 zetten. 250 is wel weinig man ook op jou leeftijd.
Ik ben ook al een oudje van >40 jaar en ga in mei met mijn eerste kuurtje beginnen:
w1-8
TestE 300 mg
Deca 250 mg
HCG 2x 250 IU w 1-10
Nolvadex w11-13 20 mg per dag
Eerlijk gezegd twijfel ik aan de deca. is het niet beter dan ouderen>40 het beter bij alleen Test E kunnen houden en geen andere como's? tenslotte hebben wij een zwaarder herstel dan iemand van 24 jaar.
TestE 500 vind ik gewoon te veel voor een eerste keer.

Test is 300 heh geen 250.
waarom zou 250 te weinig zijn? ik ken er genoeg die voor de eerste keer mooi gains mee hebben gemaakt.
Gebruiken jullie als oudjes dan helemaal geen deca dan?
Hoe kom je op 300? Is je test op 300 gedoseerd? Want meestal is het gewoon 250mg per ml. Doe dan anders 375mg. Dat is 1,5ml per week (als je test op 250 is gedoseerd)
Ik ben geen fan van deca, op welke leeftijd dan ook haha. Je look is er niet mooi van en het herstel is moeilijker.
hou het inderdaad de eerste keer lekker bij test only
ga je genoeg mee pakken en kijk hoe dit bevalt
maar ik zou het wel zetten op 500 mg
en goed dat je hcg erbij pakt doe ik ook nu al een aantal keren en bevalt me prima zeker voor de (iets)oudere onder ons
maar schrijf ons niet af we kunnen nog best mee met de jonge garde
kijk maar eens op het schoolplein van onze kinderen
moedertjes kijken toch

Wel raar want ik ken geen ouderen die op 250m test mooie gains hebben gemaakt. Om een beetje gains te maken op oudere leeftijd ( ik ben er 55 en heb mijn eerste kuur op 42 of 43 gezet ) heb je zeker 500 mg per week nodig. Vergeet niet dat je minder vlug gaat groeien dan iemand van 25 jaar. En je verliest ze ook gemakkelijker na je kuur. Da's mijn ervaring en die van een trainingsmaat die een jaar jonger is dan mij. Mijn ervaringen over winst tijdens kuren komen niet echt overeen met hetgeen ik op dit forum lees en dat zou wel is met de leeftijd kunnen te maken hebben. Tijdens de kuren natuurlijk superman, dat wel.
ALs je al jaren traint en een goede flinke fundament natural hebt opgebouwd dan zou je toch verwachten dat je op alles reageert? omdat het voor je lichaam helemaal nieuw is?
beste powerfull
waarom begin je niet met het zetten van 250 mg
en na 3 weken evt verhogen naar 500mg
het is net wat mede leeftijdgenoten zeggen wij hebben zo ie zo meer test nodig om te groeien
wat ik wel vind is dat we netjes hebben gewacht met kuren
als je voor het eerste kiest verleng dan de kuur van 8 naar 12 weken
en neem een kickstart met winstrol
je zou dan het volgende kunnen doen
1-3 250 mg test
4-12 500 mg test
3-13 2x per week 250 iu hcg (in mijn geval en vele genoeg)
14-17 20 mg nolvadex

Wel raar want ik ken geen ouderen die op 250m test mooie gains hebben gemaakt. Om een beetje gains te maken op oudere leeftijd ( ik ben er 55 en heb mijn eerste kuur op 42 of 43 gezet ) heb je zeker 500 mg per week nodig. Vergeet niet dat je minder vlug gaat groeien dan iemand van 25 jaar. En je verliest ze ook gemakkelijker na je kuur. Da's mijn ervaring en die van een trainingsmaat die een jaar jonger is dan mij. Mijn ervaringen over winst tijdens kuren komen niet echt overeen met hetgeen ik op dit forum lees en dat zou wel is met de leeftijd kunnen te maken hebben. Tijdens de kuren natuurlijk superman, dat wel.
even mijn bijdrage sinds ik weer in 2009 ben begonnen met trainen na een afwezigheid van 20 jaar en toen ook weer flink gekuurd heb vanaf mijn 48 jr en merk dat het herstel idd erg langzaam gaat en groei ook ben nu 51 jaar en train 5-6 keer in mijn home gym
en absoluut niet meer ga gebruiken is trt de enige optie die ga ik dan ook serieus overwegen na genoeg info te hebben gekregen alleen de hoogte ben ik nog niet uit 250 -500 test-e of cyp daarover moet ik
nog de juiste dosering achter komen wat het meest effectief is
gr opa

500 TestE is geen normale TRT joh haha, normale TRT dosis is 125 TestE per week zo'n beetje. Effectief zal het daarentegen wel zijn![]()
Een bepaald ug merk is zo gedoseerd.
Ik wil maar 1 keer in de week prikken. Ja over de deca twijfel ik ook op die gronden wat je schetst. misschien wat primo of equipose ipv deca. moet er nog even over denken.
---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:10 ----------
Hahaha zeker weten
Weet je ik ben gewoon een beetje angstig wat de test 500 bij mij zal gaan doen. ik heb nog nooit iets van aas gebruikt en je weet toch niet de impact hiervan op je prostaat ofzo. ik ben er nog niet helemaal over uit.
Is 2 keer 250 IU hcg genoeg in de week?
---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------
ALs je al jaren traint en een goede flinke fundament natural hebt opgebouwd dan zou je toch verwachten dat je op alles reageert? omdat het voor je lichaam helemaal nieuw is?
Gebruik hierbij visolie voor de cholesterol, red maca voor de prostaat en life-support voor beide. Je merkt het vanzelf als je niet meer kunt pissen doordat je prostaat gegroeid is.
Natuurlijk is AAS geen vitamine en zal je altijd moeten blijven nadenken omtrent de risico's die het met zich meebrengt. Je kunt natuurlijk omdat het de eerste keer is je kuur beperken tot een x aantal weken. Vergeet niet dat dat nolva en de hcg ook een negatieve impact hebben op je gezondheid. Ga hier ook wijs mee om en gebruik dit niet als snoepjes en pak de juiste dosering.