Fitness Seller

Kuur met eerste keer HGH

freakgym

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Dit wordt mijn kuur voor de zomer ;) Ik train al 7 jaar en dit is mijn 5de kuur. Voeding zit goed (begeleiding) Train 5 x in de week. DOEL: droog worden en kracht winnen.

Week 1-3 Test Prop 100mg/EOD
Week 1-12 Test Enth 500mg/week
Week 1-10 Mast Enth 400mg/week
Week 6-12 Winstrol depot 50mg/EOD
Week 1-12 HGH SANDOZ 2IU/EOD ( Misschien doortrekken tot 16 weken )

Nakuur Pregnyl en tamoxifen vanaf week 14.

Ben benieuwd naar jullie reactie.

kuur ziet er goed uit, alleen nakuur niet. pregnyl tijdens je kuur niet in je nakuur.
Zou je hgh ook langer zetten dan 16 weken.

Is 2iu EOD niet heel erg weinig ook al heb je Pharmagrade? Ik dacht eens te lezen dat je eigen aanmaak al tegen de 1 iu ED zat? Excuus als ik mis zit, het klinkt als vrij weinig hehe.

Vertel me dan ook ff hoeveel 't wel is :P

"Most of the physiologically important secretion occurs as several large pulses or peaks of GH release each day. The plasma concentration of GH during these peaks may range from 5 to 35 ng/mL or more. Peaks typically last from 10 to 30 minutes before returning to basal levels. The largest and most predictable of these GH peaks occurs about an hour after onset of sleep.[4] Otherwise there is wide variation between days and individuals. Between the peaks, basal GH levels are low, usually less than 3 ng/mL for most of the day and night.

//

Als je droog wilt worden en de effecten van HGH optimaal wilt benutten dan kun je het beste supplementeren met T4 omdat HGH de activiteit van het enzym deiodinase sterk vergroot. Dit enzym regelt de omzetting van T4 naar T3. Na een paar weken HGH-gebruik zul je echter door je eigen voorraad T4 heen zijn waardoor de vetverbranding afneemt. Aangeraden wordt om 50-75 mcg T4 per dag bij te slikken om dit effect te voorkomen.

Gezien de invloed van nolva op IGF-1 zou je kunnen overwegen Clomid met Aromasin te nemen.