Fitness Seller

Kuur met eerste keer HGH

freakgym

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
Dit wordt mijn kuur voor de zomer ;) Ik train al 7 jaar en dit is mijn 5de kuur. Voeding zit goed (begeleiding) Train 5 x in de week. DOEL: droog worden en kracht winnen.

Week 1-3 Test Prop 100mg/EOD
Week 1-12 Test Enth 500mg/week
Week 1-10 Mast Enth 400mg/week
Week 6-12 Winstrol depot 50mg/EOD
Week 1-12 HGH SANDOZ 2IU/EOD ( Misschien doortrekken tot 16 weken )

Nakuur Pregnyl en tamoxifen vanaf week 14.

Ben benieuwd naar jullie reactie.

kuur ziet er goed uit, alleen nakuur niet. pregnyl tijdens je kuur niet in je nakuur.
Zou je hgh ook langer zetten dan 16 weken.

Is 2iu EOD niet heel erg weinig ook al heb je Pharmagrade? Ik dacht eens te lezen dat je eigen aanmaak al tegen de 1 iu ED zat? Excuus als ik mis zit, het klinkt als vrij weinig hehe.

Vertel me dan ook ff hoeveel 't wel is :P

"Most of the physiologically important secretion occurs as several large pulses or peaks of GH release each day. The plasma concentration of GH during these peaks may range from 5 to 35 ng/mL or more. Peaks typically last from 10 to 30 minutes before returning to basal levels. The largest and most predictable of these GH peaks occurs about an hour after onset of sleep.[4] Otherwise there is wide variation between days and individuals. Between the peaks, basal GH levels are low, usually less than 3 ng/mL for most of the day and night.

//

Als je droog wilt worden en de effecten van HGH optimaal wilt benutten dan kun je het beste supplementeren met T4 omdat HGH de activiteit van het enzym deiodinase sterk vergroot. Dit enzym regelt de omzetting van T4 naar T3. Na een paar weken HGH-gebruik zul je echter door je eigen voorraad T4 heen zijn waardoor de vetverbranding afneemt. Aangeraden wordt om 50-75 mcg T4 per dag bij te slikken om dit effect te voorkomen.

Gezien de invloed van nolva op IGF-1 zou je kunnen overwegen Clomid met Aromasin te nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Dan vergiste ik me aardig dus :p Wat niet wegneemt dat ik nog steeds 2 iu EOD weinig vind lijken maar ik heb dan ook nog geen ervaring met GH.
2IU is misschien weinig maar ben benieuwd hoe ik er ga op reageren. ik ben er zeker van als mijn hgh real is dus ben benieuwd ;)

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Als je droog wilt worden en de effecten van HGH optimaal wilt benutten dan kun je het beste supplementeren met T4 omdat HGH de activiteit van het enzym deiodinase sterk vergroot. Dit enzym regelt de omzetting van T4 naar T3. Na een paar weken HGH-gebruik zul je echter door je eigen voorraad T4 heen zijn waardoor de vetverbranding afneemt. Aangeraden wordt om 50-75 mcg T4 per dag bij te slikken om dit effect te voorkomen.
Kan ik dan het best vanaf het begin de T4 bijnemen?

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

kuur ziet er goed uit, alleen nakuur niet. pregnyl tijdens je kuur niet in je nakuur.
Zou je hgh ook langer zetten dan 16 weken.
Hoe kan ik de pregnyl dan het best doen? Elke week? en na de kuur geen pregnyl meer ?

2IU is misschien weinig maar ben benieuwd hoe ik er ga op reageren. ik ben er zeker van als mijn hgh real is dus ben benieuwd ;)

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

Kan ik dan het best vanaf het begin de T4 bijnemen?

---------- Toegevoegd om 11:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Hoe kan ik de pregnyl dan het best doen? Elke week? en na de kuur geen pregnyl meer ?

elke week 2x 250iu HCG zetten, bv maandag en donderdag

250iu was voor mij zat, maar veel kiezen voor een iets hogere dose van 400iu

• Topic Starter Topic Starter
Gezien de invloed van nolva op IGF-1 zou je kunnen overwegen Clomid met Aromasin te nemen.
welk werking of effect heeft dit als ik nolva en IGF 1 combineer?

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

elke week 2x 250iu HCG zetten, bv maandag en donderdag

250iu was voor mij zat, maar veel kiezen voor een iets hogere dose van 400iu

oke ik ga dat zo doen. en dat blijven doen tot ik stop?

Hoe weet je dat zo zeker?2 IU per dag is sws te weinig voor jouw doelen en 12 weken veel te kort, op deze manier is het naar mijn mening zonde van je geld.
Ik zou ook voor korte esters gekozen hebben in een cutkuur btw, daar heb ik persoonlijk betere ervaringen mee dan met lange esters.
Succes anyway.

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:03 ----------

oke ik ga dat zo doen. en dat blijven doen tot ik stop?

stoppen op het moment dat je nakuur start met nolva op 20mg per dag

Nolva haalt IGF zo -20% omlaag Clomid heeft geen effect en Aromasin is behoorlijk positief voor je IGF niveau. Het zou zonde zijn als gelijk na je kuur je IGF gelijk zou zakken en als je hGH zou doortrekken tot w16 is het helemaal zonde van je geld. Dit terwijl hGH langer doortrekken dan de AAS best handig is om massa beter te behouden.

Dus 50mg Clomid met 20mg Aromasin

mijn stats:

70kg ong
1.80 m
7% vet

ik heb tegen mezelf gezegd dat ik nie zou beginnen aan roids, maar ik eet als een ****ing varken en ik kom maar niet bij.. ik blijf hangen op 70kg .. ik heb echt advies van iemand die meer over roids weet... en mij iets kan aanbevelen. want heb gehoord over diana maare die bevat volgens mij nogal veel naeffecten .. toen hoorde ik van deca maar paar zeiden dat dat niks is, maar ik ben er niet ervaren mee.. ik zou echt graag wat meer info willen.

thx

mijn stats:

70kg ong
1.80 m
7% vet

ik heb tegen mezelf gezegd dat ik nie zou beginnen aan roids, maar ik eet als een ****ing varken en ik kom maar niet bij.. ik blijf hangen op 70kg .. ik heb echt advies van iemand die meer over roids weet... en mij iets kan aanbevelen. want heb gehoord over diana maare die bevat volgens mij nogal veel naeffecten .. toen hoorde ik van deca maar paar zeiden dat dat niks is, maar ik ben er niet ervaren mee.. ik zou echt graag wat meer info willen.

thx

Duidelijk verhaal. MEER ETEN!

mijn stats:

70kg ong
1.80 m
7% vet

thx

Je bent freakin' 19 jaar, ga je eerst eens inlezen over voeding en gain eerst eens wat normale kilo's voordat je komt zeuren over roids. Die shit is nu nog niet voor jou weg gelegd...

Ik ga je volgen! Mijn volgende kuur zal er ook ongeveer zo uitzien

Terug
Naar boven