AndroidHealthClinic

Kuur plus schema

Je mag hier geen labs bespreken.

Nee joh :p

doe toch gewoon ;

1-10 test 500mg.
1-4 dbol 30mg.
12-15 nolvadex (tamoxifen) 20mg ed.

Is genoeg en kan je zien hoe je op test reageert (basis van alles).
Deca is al zwaar voor je herstel hoor deca is niet mild. Dit kan je als 2de kuurtje eventueel toevoegen. En normaal zet je de test 2 weken langer voor halfwaardetijd van deca en herstel.

+1

He man, hoe gaat het nu?

• Topic Starter Topic Starter
Helaas nog steeds merk ik niet veel ik heb nu test en deca X2 gedaan 2 x nu kijken of dat anders uitpakt ik had gister een moment van agressie wie weet begint het nu te werken ik hoop het maar ,de volgende keer ga ik wel voor een ander merk ,het blijft testen
die 2x heb ik gedaan kijken of ik wel wat merk misschien is de werkzame stof laag in het product ? en ik ben sneller van de kuur af zo dat ik na 6 weken een ander gaat proberen

Grt John

Dus je neemt nu 1000mg test en 400mg deca?
wat een grap is dit tog weer. je komt niet aan omdat je voeding waarschijnlijk zuigt en jij denkt maar gewoon ff te verdubbelen omdat je niks voelt.
zou bijna gaan denken dat je niet weet waar je mee bezig bent:o

Helaas nog steeds merk ik niet veel ik heb nu test en deca X2 gedaan 2 x nu kijken of dat anders uitpakt ik had gister een moment van agressie wie weet begint het nu te werken ik hoop het maar ,de volgende keer ga ik wel voor een ander merk ,het blijft testen
die 2x heb ik gedaan kijken of ik wel wat merk misschien is de werkzame stof laag in het product ? en ik ben sneller van de kuur af zo dat ik na 6 weken een ander gaat proberen

Grt John

Ik zou het 5x verdubellen heb bij mij ook geholpen haha.

Zou maar naar je voeding gaan kijken ipv naar je gear!

John Carter, doe is even je voedingsschema hier neerzetten, in denk dat daar wat misgaat

tijden-----9:00+ Whey------12:00--------15:00 ------18:00 ------21:00+ nacht whey+ 100G tonijn rauw elke dag
Maandag magere kwark --3 x V brood -- 3 x fruit --pasta+ vis --
dinsdag brinta -------- 3X V brood -- 3 x fruit -- rijst met kip en broccoli alle dagen
woensdag havermout -----3 x V brood -- 3 x fruit --pasta met vis
donderdag magere kwark --3 X V brood -- 3 x fruit --rijst met biefstuk
vrijdag brinta ---------3 x V brood -- 3 x fruit -- pasta met vis
zaterdag havermout-------3 x V brood -- 3 x fruit -- smokel wat lekkers
zondag 4 x V Brood-------M kwark --3 x fruit --wok groente met kip en rijst

tussen die tijden een banaan mango mandarijn mocht ik meer honger hebben

vis die ik eet is makreel zalm en soms kabeljauw en om 21:00 altijd tonijn met wat verse kruiden die eet ik rauw + een nacht whey 7 uur vertering

Grt John

4x brood, een kwark, 3xfruit, wok groente met kip en rijst?
dat zijn bij mij 2 maaltijden ofzo..

je eet veeeeel te weinig, de reden dat je niet groeit.
zonde van het kuren en je geld man.. ga serieus research doen omtrent voeding, pas het aan en kijk dan hoe t verder gaat.

nou das idd redelijk duidelijk waarom jij niet aankomt:p kzou er nog een appel bij pakken daar groei je vast wel op.
waar zijn je eiwitten en vetten? op een bakje kwark en wat kip ga je eg nie groeien hoor.

Denk ook dat zijn gear niet echt is, als je van 500 test en 200 deca niets voelt klopt het niet. Ligt dan niet enkel aan de voeding.

Denk ook dat zijn gear niet echt is, als je van 500 test en 200 deca niets voelt klopt het niet. Ligt dan niet enkel aan de voeding.

ik denk indd beide ik ga hier mee stoppen en op nieuw beginnen me gear word wat moeilijk misschien wat tips kan ik wel gebruiken ik ben een stater en heb geen idee waar ik goed terecht kan

nu nog de vraag moet ik voor de zekerheid wel de nolvadex nemen ?of niet nu ga ik wat meer leren over voeding + gear hoop ik het is wel je lichaam ik doe het liever goed

ik ben 111 kilo met best een buikje leeftijd 31 jaar 181 cm lengte
ik zoek een goed schema Kwa voeding + de gear bedankt allemaal voor de hulp tot nu toe ik heb er wel wat aan

Bvd john

1. Lees je eens grondig in op dit forum ipv de snottebellen uit iedereens neus te peuteren!!
2. Voedingsschema is volledig persoonsgebonden, eet naar je eigen stats en gewoontes!
3. Ivm de nolvadex, laat je bloed testen en bepaal dan of het nodig is of niet ;)

1. Lees je eens grondig in op dit forum ipv de snottebellen uit iedereens neus te peuteren!!
2. Voedingsschema is volledig persoonsgebonden, eet naar je eigen stats en gewoontes!
3. Ivm de nolvadex, laat je bloed testen en bepaal dan of het nodig is of niet ;)

Bloed testen zei je he... Bij wie ? EndocrinolooG of gewoon huisarts.. En op welke waardes moet ie op letten..

Nog 1 vraag zit er smaak aan nolvadex ? ik ben gaan kauwen op 2 tabletten ja ba zou je denken maar ik proef kalk geen vieze smaken of wat anders klopt dit dat het smaakloos is ?
behalve de kalk smaak dan ?

Bvd John

Terug
Naar boven