Utrechter
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 60
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doe toch gewoon ;
1-10 test 500mg.
1-4 dbol 30mg.
12-15 nolvadex (tamoxifen) 20mg ed.
Is genoeg en kan je zien hoe je op test reageert (basis van alles).
Deca is al zwaar voor je herstel hoor deca is niet mild. Dit kan je als 2de kuurtje eventueel toevoegen. En normaal zet je de test 2 weken langer voor halfwaardetijd van deca en herstel.
Helaas nog steeds merk ik niet veel ik heb nu test en deca X2 gedaan 2 x nu kijken of dat anders uitpakt ik had gister een moment van agressie wie weet begint het nu te werken ik hoop het maar ,de volgende keer ga ik wel voor een ander merk ,het blijft testen
die 2x heb ik gedaan kijken of ik wel wat merk misschien is de werkzame stof laag in het product ? en ik ben sneller van de kuur af zo dat ik na 6 weken een ander gaat proberen
Grt John
Denk ook dat zijn gear niet echt is, als je van 500 test en 200 deca niets voelt klopt het niet. Ligt dan niet enkel aan de voeding.
1. Lees je eens grondig in op dit forum ipv de snottebellen uit iedereens neus te peuteren!!
2. Voedingsschema is volledig persoonsgebonden, eet naar je eigen stats en gewoontes!
3. Ivm de nolvadex, laat je bloed testen en bepaal dan of het nodig is of niet![]()