XXL Nutrition

Kuur slaat niet aan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jazeker. Om de 2-3u heb ik een maaltijd binnen, forceer mezelf om te eten soms maar het lukt. Maar dan nog, als ik te slecht zou eten zou ik sws iets merken van de kuur, toch? Nu lijkt het al placebo.

Wat voor maaltijd ? Appel en een granen reepje ?
 
hahaha 80kg on, 70kg off, hoe dan?
Ik heb geen idee :D wtf ???

:roflol: Ik denk dat hij 1.50 is, toch? :treuren:
Helaas!!! ongeveer net als mij, rond de 180cm dus... :D

Wtf .

Dit word steeds gekker . 80 kg on ? Wat op een vp van 2% zeker dan . En dan 70 kg off ? Ga gvd eens fatsoenlijk eten !

In de afgelopen 3 maanden ben ik maar liefst 6-10 keer aangesproken . " kan je een kuurschema maken voor me ? Oh ja kan je ook anabooltjes leveren ?" Ik word hier zo moe van !

2%? Eerder 15 :eek!:


Deze jongen heeft nu dus met zijn 70kg ook al een kuur met HGH achter de rug... en gaat nu aan de insuline... :laugh::laugh::treuren:
 
Ik heb geen idee :D wtf ???


Helaas!!! ongeveer net als mij, rond de 180cm dus... :D



2%? Eerder 15 :eek!:


Deze jongen heeft nu dus met zijn 70kg ook al een kuur met HGH achter de rug... en gaat nu aan de insuline... :laugh::laugh::treuren:



Laat maar thuis zitten . Word ie sneller zwaarder !
 
Kan aan mij liggen, maar zelfs met "kut voeding" groei je wel IETS. Helemaal na 10 weken. Los van dat zijn je stats & voeding wel gewoon kut. Post je voeding is, en ga voortaan pas kuren als je voeding op orde is. Weet niet hoe je traint, maar hoop dat dat wel enigszins oke is. 6 dagen ew trainen zegt namelijk niets.
 
Back
Naar boven