XXL Nutrition

Kuur suggestie

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
Waardering
4
Ben me een beetje aan het orienteren op een kuur van 4 weken..heb diverse onderwerpen doorgespit omtrend dit item.

een korte dus voor begin Juli. Het doel is droge spiermassa (4-5 kg)

Als ik overweeg begin Juli te starten dan ben ik 2,5 maand clean van mijn vorige Bold/Tren/Winstrol kuur.

Ik zat te denken aan een volgend schema:

wk1 Test. Prop 100mg EOD / Winny inject 50mg EOD / Proviron 50mg ED
wk2 Test. Prop 100mg EOD / Winny inject 50mg EOD / Proviron 50mg ED
wk3 Test. Prop 100mg EOD / Winny inject 50mg EOD / Proviron 50mg ED
wk4 Test. Prop 100mg EOD / Winny inject 50mg EOD / Proviron 50mg ED

Graag opmerkingen, suggesties, ervaringen.

Groet Jugger

Zioet er goed uit, weet alleen niet of in jouw geval de Proviron wel veel meerwaarde heeft. :)

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
Zioet er goed uit, weet alleen niet of in jouw geval de Proviron wel veel meerwaarde heeft. :)

Ik wil de mogelijkheid tot aromatase van Prop. tegengaan en verder het voordeel van Proviron dat het een droger cq harder uiterlijk van de spiermassa bewerkstelligd.

Eventueel (weer) Clen erachter voor een aantal weken.

Heeft winstrol niet dezelfde uitwerking als de proviron,is immers ook een dht-anabool.
Als ik het tesamen neem met test blijf ik droger dan met dezelfde hoeveelheid proviron.
Winstrol gaat toch ook aromatase tegen?

Gevonden in Big cat's steroid profiles:

The specificity of Winny however, lies in how it counteracts estrogenic side-effects such as gyno and excess water retention. First of all it's a 5-alpha reduced substrate. 5-alpha reduction breaks the double bond between positions 4 and 5, which is required for conversion to estrogen via aromatase, the primary enzyme for the manufacture of estrogen in males. Because some of these compounds nonetheless show some affinity for aromatase they may have some use in blocking estrogen from other steroids they are stacked with. Wether or not Winny acts in this way is not entirely sure. What has been a popular point of discussion with stanozolol is its suggested anti-progestagenic effects. The theory goes that Winny can bind and compete for a position at the progesterone receptor much like Clomid of Nolvadex would at the estrogen receptor, thereby inhibiting progestagenic effects. Now, progesterone can aggravate estrogenic side-effects by agonizing estrogen and it does play a role in gyno.

We also discussed that certain steroids may indeed stimulate and act at the height of the progesterone receptor including nandrolone and Norethandrolone. These hormones are also altered by it inducing a decrease in libido and a sense of lethargy and such, and eventhough they aromatize in lesser rates than some other steroids, they show an equal capability to cause estrogenic side-effects, particularly when stacked with other aromatizable compounds. Now there is evidence that Winny does indeed bind to the progesterone receptor1 and its users do not indicate the normal characteristics of progesterone stimulation, which bodes well for these anti-progestagenic properties. There is also some clinical data that it does aid in symptoms that require progesterone suppression2. Much in the way danazol was also successfully used. The one thing we shouldn't lose sight of however is in what rate it binds to the progesterone reception. There is no data on this. For all we know it couldn't bind strong enough to compete with nandrolone or norethandrolone. So its not wise to state that Winny is an anti-progestagin per se, but it does make Winny a good match for these products in stacks in any case.

Hye lieverd, nadat ik de vorige keer in je tepeltje heb mogen knijpen :whip:

zou ik of:

1) geen test meer gebruiken
2) zorgen voor een anti-oestrogeen

Nu is de dosering wel erg laag, maar ik zou er zeker weten 50 mg proviron en 30 mg nolvadex bijpakken..

Of gewoon een middel nemen dat niet aromatiseerd..

anavar, masteron, winstrol, tren, durabolin..of voor het langere spul, deca, primo etc..

Succes pronboy :banana:

Rico

dutch windmill zei:
Hye lieverd, nadat ik de vorige keer in je tepeltje heb mogen knijpen :whip:

Ik droom hier nog steeds van wist je dat :nanner: :D

dutch windmill zei:
zou ik of:

1) geen test meer gebruiken
2) zorgen voor een anti-oestrogeen

Nu is de dosering wel erg laag, maar ik zou er zeker weten 50 mg proviron en 30 mg nolvadex bijpakken..

Of gewoon een middel nemen dat niet aromatiseerd..

anavar, masteron, winstrol, tren, durabolin..of voor het langere spul, deca, primo etc..

Succes pronboy :banana:

Rico

Ik wil zeker geen verergering van mijn tepel (hoe onweerstaanbaar die ook is)...beter geen test dus.

Winstrol blijft favoriet..Primo opzich ook. ik ben met Masteron nog niet zo bekend. Zal is wat info door gaan nemen.

Je bent bedankt Rocco..dikke klapzoen van mij

dutch windmill zei:
en 30 mg nolvadex bijpakken..

want? nolva zorgt voor een daling van je IGF afgifte, terwijl een product als femara deze doet stijgen. in deze tijd is het niet meer nodig (tenzij je gyno in je kuur wilt GENEZEN) om nolva tijdens een kuur te gebruiken. er zijn zat betere alternatieven :)

Latin spirit zei:
want? nolva zorgt voor een daling van je IGF afgifte, terwijl een product als femara deze doet stijgen. in deze tijd is het niet meer nodig (tenzij je gyno in je kuur wilt GENEZEN) om nolva tijdens een kuur te gebruiken. er zijn zat betere alternatieven :)

ja idd nolvadex doet je IGF spiegel iets dalen..maar heb je liever t**ten of meer spieren?...en er is maar een onderzoekje waarin staat dat de IGF spiegel tijdelijk met 20% ofzo verhoogt is na toediening van femara....nolvadex wordt al jaren gebruikt enw erkt prima..is trouwens ook veel goedkoper..

Rico

Wat is wijsheid...

Anavar: vind ik zeer zeker interessant enkel de prijs ervan iets minder..
Masteron: lees her en der dat je BF laag moet zijn en de mijne is 14%..
Winstrol: yess
Tren: ben ik heel tevreden over maar dat heb ik onlangs al 8 weken gepakt en ik gun
mijn niertjes toch ook even wat rust.
Durabolin: hier wil ik graag meer over weten..geen decadick etc?? kortwerkend??

Primo: Goede eigenschappen imo maar is 4 weken niet wat te kort..ivm langwerkende
ester?

Heb in het verleden een keer Winny/Primo gedaan...is op zich best goed bevallen.
Dan zou het er zo ongeveer uit moeten zien:

wk1 Primo 100mg EOD / Winny 50 mg EOD
wk2 Primo 100mg EOD / Winny 50 mg EOD
wk3 Primo 100mg EOD / Winny 50 mg EOD
wk4 Primo 100mg EOD / Winny 50 mg EOD

Verder geen nakuur? Clen erachter?

Groet Jugger

dutch windmill zei:
ja idd nolvadex doet je IGF spiegel iets dalen..maar heb je liever t**ten of meer spieren?...en er is maar een onderzoekje waarin staat dat de IGF spiegel tijdelijk met 20% ofzo verhoogt is na toediening van femara....nolvadex wordt al jaren gebruikt enw erkt prima..is trouwens ook veel goedkoper..

Rico

die t**ten kan je net zo goed voorkomen met femara, dus dat lijkt me geen argument :) waarom zou je gaan werken met een product waarvan aangetoond is dat het de IGF negatief benadeeld ten opzichte van een product dat de IGF productie positief benadeeld? baadt het niet dan schaadt het zeker niet ;)

veel goedkoper? ik ken jouw bronnen niet kerel, maar in mijn geval is femara nog goedkoper dan nolva ook :)

Latin spirit zei:
veel goedkoper? ik ken jouw bronnen niet kerel, maar in mijn geval is femara nog goedkoper dan nolva ook :)

Wat ik voor spullen betaal wil je denk ik liever niet eens weten ;)

Ik heb het hier wel over originele pharmaceutische middelen..dus Novartis Femara kost ongeveer het tienvoudige van een pakje nolvadex van Zeneca..

tsja dan heb je nog de UG labs die het maken maar daar heb ik nog geen echte labtest vcan gezien, dus daar blijf ik persoonlijk lekker van weg..

Grtjes Rico

Zo....Rico is dus niet weg van Nolva van GS?

Ik wou al zeggen,kerel. ;)

dutch windmill zei:
Wat ik voor spullen betaal wil je denk ik liever niet eens weten ;)

Ik heb het hier wel over originele pharmaceutische middelen..dus Novartis Femara kost ongeveer het tienvoudige van een pakje nolvadex van Zeneca..

tsja dan heb je nog de UG labs die het maken maar daar heb ik nog geen echte labtest vcan gezien, dus daar blijf ik persoonlijk lekker van weg..

Grtjes Rico

oke, maar dan de prijs buitenbeschouwing gehouden, geef me een andere reden waarom ik nolva boven femara of liquidex zou verkiezen (tenzij doel is gyno GENEZEN)

Latin spirit zei:
oke, maar dan de prijs buitenbeschouwing gehouden, geef me een andere reden waarom ik nolva boven femara of liquidex zou verkiezen (tenzij doel is gyno GENEZEN)

fair enough mate,

Ik heb dus in zijn tepeltje mogen knijpen, maar dat is alweer 3-4 maanden terug dus weet niet of het nog erger is geworden, maar we hebben het hier wel over genezen imo..

@ Jugger: :moon: :coolnana:

Grt. Rico

dutch windmill zei:
fair enough mate,

Ik heb dus in zijn tepeltje mogen knijpen, maar dat is alweer 3-4 maanden
aahh..zolang alweer? Ik herinner me het nog als de dag van gisteren :P :D

dutch windmill zei:
terug dus weet niet of het nog erger is geworden, maar we hebben het hier wel over genezen imo..

@ Jugger: :moon: :coolnana:

Grt. Rico

Het is zelfs minder als je het mij vraagt. Misschien ook doordat mijn kippeborstje wat meer opgezet is door mijn afgelopen kuur...

@ Rocco: Tot snel Gilmore pervert :coolnana:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven