Fitness Seller

Kuur: Sustanon/oxy

getreal

Cool Novice
Waardering
0
wil vw beginnen aan mijn sust/oxy cycle
8weken sust 250mg (kar)
6 weken oxy 2x25mg (GS)
Hcg-nolvadex
Trainingsdoelen 185 bank
145 schuin bank
190 decline bank
dus voornamelijk krachtwinst.
uw mening graag?:cool:

wat zijn je stats nu? als je op kracht uitben is oral parabolan of halotestin beter

Oxy's lijken me wat laag gedoseerd maja wie ben ik hé... Het is niet omdat het zo'n paardemiddel is dat je ze laag moet doseren... En zou de sust ook wel opvoeren hoor naar 500mg EW

Beide producten zijn erg 'tijdelijk'. Je voelt je terugval behoorlijk bij Oxy, en de waterretentie is aanzienlijk.
Gedurende je kuur heb je veel profijt van die middelen maar zodra het kuurtje is afgelopen krijg je een douw omlaag.

Tren is mij goed bevallen als krachtwinst en de kracht blééf.
Misschien een optie?

DBC01 zei:
Beide producten zijn erg 'tijdelijk'. Je voelt je terugval behoorlijk bij Oxy, en de waterretentie is aanzienlijk.
Gedurende je kuur heb je veel profijt van die middelen maar zodra het kuurtje is afgelopen krijg je een douw omlaag.

trenbolone is mij goed bevallen als krachtwinst en de kracht blééf.
Misschien een optie?

Lijkt me ook beter of pak anavar als je toch voor power gaat. Maar dan wel de test op 500 MG inderdaad.

• Topic Starter Topic Starter
Oxy,s zouden de grootste verschil moeten maken, maar waarom anavar is toch alleen maar vasthouden van kracht, we gebruikten ze vroeger al kort voor de competition toen waren ze nog 5mg

Proviron de laatste 4 weken. (aanv):cool:

ruil die oxys in voor winstrol of anavar indd beide erg veel kracht en die blijf je redelijk houden.
zou ook die sust op 500 per week of 250 elke 3 dagen zetten

maartenonnink zei:
ruil die oxys in voor winstrol of anavar indd beide erg veel kracht en die blijf je redelijk houden.
zou ook die sust op 500 per week of 250 elke 3 dagen zetten
ik zou in dit geval geen winny adviseren i.v.m gevoeliger worden voor blessures;)

beter kan de TS gaan voor deze:

week 1-10 test e op 500mg ew
week 1-8 avavar op 100mg ed

of

week 1-8 tren e op 400mg ew (bij deze kuur zou ik hcg vanaf week 4 adviseren op 500 iu elke 5-7 dagen en de laatste 2 weken op een iets hogere dosis hcg

En uiteraard een goede nakuur!!

kevinlorenzin zei:
ik zou in dit geval geen winny adviseren i.v.m gevoeliger worden voor blessures;)

beter kan de TS gaan voor deze:

week 1-8 avavar op 100mg ed

of

week 1-8 trenbolone e op 400mg ew (bij deze kuur zou ik hcg vanaf week 4 adviseren op 500 iu elke 5-7 dagen en de laatste 2 weken op een iets hogere dosis hcg

En uiteraard een goede nakuur!!

Amen.

betere ervaringen met de oxy voornamelijk die van generic, tren wat mindere ervaringen mee, anavar houdt het lekker hard en vast maar kan toch niet op tegen de boost van die oxy,s in de 5e week!:mad:

Terug
Naar boven