Megalodon
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je hebt je log top bijgehouden, en ook zeker je beloftes aangehouden
dit was een goed voorbeeld hoe iedereen het zou meoten doen, en daarbij je staat er nog steeds goed bij, knallen!
agmatine is dus een aanrader? zeker het proberen waard als ik dit lees.

De "Z" van zorro lol

Nog een dip gehad of iets concreets gemerkt tijdens de nakuur?
Ben ik wel benieuwd na omdat ik bijna met m'n nakuur begin![]()

Dat is toch normaal wat moeten ze er dan bij zetten dit product kan voor u werken miss niet verwacht niks en alles wat gebeurt komt door dit spul .En BSN,MuscleTech iedereen zet het erbij een beetje overdreven miss maja zo verkoop je in een kledingzaak zeggen ze ook altijd dat het mooi staat
---------- Post toegevoegd Thu 23 Feb 2012 om 16:12 ----------
Maar ot super vooruitgang
bedankt voor het posten van jou logje was leuk om te volgen
succes met je verdere eventuele kuren hou het gezond

Vermeulen92 bedankt voor je steun props go to you en naar papanilaala
Zeker de moeite om Agmatine te proberen, ik raad je het echt aan als je vasculair wil worden zonder massa te verliezen en zelfs zonder cardio te moeten doen![]()
Aders poppen heel de dag uit mijn biceps!!! En tijdens de training onder spanning maken mijn aders een bliksemvorm hahaDe "Z" van zorro lol
Pak elke dag 4pillen en zelfs op niet trainingsdagen raad ik je ook aan, want tijdens uw werk ben je met Agmatine ook aan't trainen, het is zo dat ik vet aan't verliezen ben
Buikje waar ik het over had in deze logje en bij mijn kuurvoorstel, Is zo goed als verleden tijd![]()
Was leuk om je log te lezen, weeral wat bijgeleerd hier en daar
Als ik het goed kan lezen heb je 4 kilo gewonnen tijdens de kuur?
thanx for passing by
en eet jij nu op onderhoud dna of wat? omdta je vet verliest zonder cardio?

Bedankt voor de geruststelling
Weet niet of het al gezegd is maar ga je nog een bloedonderzoek doen?

je had idd gelijk met die agmatine, de t*ring daarnstraks borst getraind en die pomp kwam vrij snel haha, ook wel een beetje hinderlijk omdat je minder gewicht moet pakken of iets minder reps moet doen haha

probeer dan nog maar eens een setje dips te doen hahaaaaaaa
Ik hoor anders dat agmatine alleen voor een goeie pomp zorgt en minimale krachtgains. Je hoort niet vaak mensen praten over hun vetverlies.
Ik ben niet die soort dat altijd liegt!!! Ik zeg spreek uit ondervinding en ik eet nog altijd heel veel... kijk latere foto's... spieren nog altijd even groot als in kuur... dus dat wil zeggen dat mijn kcal's inname niet zijn verlaagt of ik was veel verloren
Netjes man, I think Zyzz looks down in approval. Nu alleen nog wat meer ripped![]()
ik zie vooruitgang aan mijn buikje... 4pack is al zichtbaar nu nog die andere 2 zien vast te krijgen voor de zomer

heb nog andere logjes van agmatine gechecked en lees dat de pomp bij iedereen duidelijk naar boven komt. Dus voor pomp werkt het, of de pomp daadwerkelijk een positief effect heeft op kracht en massa was dan mijn 2de vraag, ik stuitte op dit stukje van Big T :
Tijdens het dikwijls herhalen van een contractie komt er bloed in de spier, maar daardoor worden kleine haarvaten afgeknepen. Dus er gaat bloed van het hart naar de spier maar niet terug. Hierdoor ontstaat een opeenstapeling van bloed wat een opgepompte spier veroorzaakt. Op dat moment kan je dus niet spreken van een goede circulatie, maar wel van een éénzijdige doorbloeding. Een spier kan minder goed functioneren als deze opgepompt is, omdat de ROM kleiner wordt, vaak is het ook niet zo goed voor de kracht.
Een pomp heeft niets met groei te maken en veroorzaakt ook niet meer groei. Alsje enkel traint om deze reden dan train je meer je ego dan je spieren. Maar dat neemt niet weg dat het een aangenaam gevoel is, dat je zeker niet uit de weg moet gaan.
---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 10:45 ----------
Is wel leuk om een keer zo'n gruwelijke pomp te hebben, leuk voor in de zomer op t strand. Maar zoals big t al zei: kleinere rom, dus lijkt me dit niet optimaal voor kracht/massa. Als t lekker weer word ga ik wel een potje bestellen, omdat het toch doet wat het belooft. Ga ik zwemmen dan neem ik er wat van![]()