vermeulen92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
blij dta het weer goed ging, maar idd 3 uur en een kwartier? is wel heel erg lang?![]()
Was vast kickboksen in plaats van gewichten5 minuten sparren, 1 uur knock out, 5 minuten sparren, 1 uur knock out en nogmaals dan kom je er wel op
![]()

Ligt eraan hoe lang 'ie met de meiden heeft lopen flirten en heeft staan posen voor alle ecto's die aan het miren waren![]()
Maar ff serious, da's best wel lang inderdaad, weet niet of dat nou zo goed is.

Te lange training, heeft alleen grotere nadelen dan er voordelen zijn.
Inclusief cardio is het nog altijd te lang.

haha... Veel vocht ook hoor maar ja het is beter meer bij te komen voor het eindresultaat.

ik zou het niet weten... Ik zet de naald in de midden van mijn schouder dus dat moet normaal gezien wel juist zijn. Ik heb het op het internet geleerd en toch twijfel ik soms of ik het wel juist doe...
Doet bij mij veel te veel pijn en straalt altijd uit naar mijn benen
Ik zie daar echt van af ookal moet het niet zo gaan, want anderen hebben er weer geen enkele problemen bij.
Bij mij doet het teveel pijn en dan loop ik mank en dat kan ik mij niet veroorloven i.v.m werk enzo...
Alsof kuren met deze stats al niet schandalig genoeg was wordt er ook nog eens ruim 3 uur full body getraind om de dag erna weer te gaan![]()

Alsof kuren met deze stats al niet schandalig genoeg was wordt er ook nog eens ruim 3 uur full body getraind om de dag erna weer te gaan![]()
bij de full body heb ik lage reps met zware gewichten getraind en de dag erna alles met lichter gewichten en aangezien je van de aas snel hersteld zie ik geen enkele probleem maat... Ik ben nu al 2dagen niet geweest en ga morgen en overmorgen knallen zo hard als het maar kan

Mss als ik ook 100kilo ben volgens jou
Volgens mij heeft kuren niks met Stats te maken maar wel met trainingservaring... Groetjes aan uw vrouw van mij en bedankt om langs te komen
Spuit 11!!!Slaat dit nou weer op zet dan niks in z'n log!!Over zijn stats is 30 post geleden al genoeg over gezegd en net is hem vertel dat 3 uur niet heel slim was en kom jij met z'n opmerking!
Lekker bezig goos hoest met je blessure?
Kijk uit dat je niet overtraint raakt he!
Groei is een balans vinden tussen hard trainen genoeg rusten en goed clean eten!!
Ik blijf je volgen.

Seriously Cptwap, zijn geen opmerkingen voor in een log, hoogstens in een kuurvoorstel. OP is lekker bezig, post eerlijk. Kan me best voorstellen dat je 3 uur te lang vindt maar reageer dan tenminste met opbouwende kritiek. Opmerkingen als die van jou daar kan niemand wat mee.
Mr. Sexy, vergeet niet dat je groeit in de rustfases. Een dag rust nemen is geen verloren dag, maar juist een dag waarop AAS tot hun recht komen. Hard zwaar trainen, check!, voldoende rust nemen voor spieropbouw -> mis ik nog een beetje bij je.

Jij bent een goeie kerel met uw verstand op de juiste plaats

Volgens mijn eigen ervaring zal je weinig tot geen acné ervaren tijdens de kuur als je van natuur geen last hebt van acné, libido verhoging verschilt ook van persoon tot persoon maar in de eerste twee weken is de libido verhoging er al bij mij. De test zal normaal gezien begin week 4 inkicken maar zoals al eerder vermeld verschilt het bij persoon tot persoon, maximum zal het tot begin week 5 duren.ik ben van mijn 3de week naar mijn 4de aan't gaan... Dinsdag is het zover dan ben ik juist 4weken bezig
Dianabol is nog tot zaterdag... Ik hoop dat ik nog lekker wat kan gainen van de Test want het is mijn favorieten-aas![]()
begrijp uw standpunt wel i.v.m 3uur full body... Ik zal het je eens uitleggen nuckleheadbij de full body heb ik lage reps met zware gewichten getraind en de dag erna alles met lichter gewichten en aangezien je van de aas snel hersteld zie ik geen enkele probleem maat... Ik ben nu al 2dagen niet geweest en ga morgen en overmorgen knallen zo hard als het maar kan
Nu eventjes over mijn Stats die schandalig is... Mijn stats kloppen tenminste wel want ik durf foto's van mezelf te posten maar ik ben er zeker van dat er veel zeggen dat ze over de 100kilo wegen waar niks van waar zal zijn
Als het schandalig is om te kuren als je 75kilo weegt en maar 1.67meter groot bent... Dan vraag ik mij af wanneer ik wel moet kurenMss als ik ook 100kilo ben volgens jou
Volgens mij heeft kuren niks met Stats te maken maar wel met trainingservaring... Groetjes aan uw vrouw van mij en bedankt om langs te komen
---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 20:51 ----------
Eindelijk iemand die een beetje volwassen is
Blessure is volgens mij over ik voel er niks meer van.
Geweldig
---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 20:55 ----------
Interessante opmerkingen... Jij weet precies wel waar je het over hebt
Ik zal uw raad zeker volgen maatJij bent een goeie kerel met uw verstand op de juiste plaats
Ik ga vanaf nu 4x in de week wat denk je daarvan papanilala? of zal ik papa zeggen![]()
Maar goed dat is reeds besproken, wat mij benieuwd is hoe voel je je? Heb je al veel winst op de kilo's die je tilt? Je zegt dat Test je favoriete roid is, waarom en tegen wat heb je dat afgezet? Goed bezig en lekker knallen gozer!

Ondanks mijn weinig rust was ik superfit vandaag en ik heb in de gym heel hard gezweet en ik voelde mijn hartslag goed gaan en ik heb mijn 1ste puistje op mijn linker schouder dus denk ik dat de test lekker begint te werken
ik ben superblij gewoon ik voel mij tot nu toe top
wel een klein beetje zenuwachtig van de test maar voeld lekker aan haha