MuscleMeat

Kuur Test E - Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.
blij dta het weer goed ging, maar idd 3 uur en een kwartier? is wel heel erg lang?:P

blij dta het weer goed ging, maar idd 3 uur en een kwartier? is wel heel erg lang?:P

Ligt eraan hoe lang 'ie met de meiden heeft lopen flirten en heeft staan posen voor alle ecto's die aan het miren waren ;)

Maar ff serious, da's best wel lang inderdaad, weet niet of dat nou zo goed is.

Te lange training, heeft alleen grotere nadelen dan er voordelen zijn.
Inclusief cardio is het nog altijd te lang.

• Topic Starter Topic Starter
Was vast kickboksen in plaats van gewichten ;) 5 minuten sparren, 1 uur knock out, 5 minuten sparren, 1 uur knock out en nogmaals dan kom je er wel op :P

Hahaha zo was het inderdaad:p
Nee ik heb dus full body gedaan omdat ik even niet ben geweest...
3oefeningen per spiergroep;)

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 18:27 ----------

Ligt eraan hoe lang 'ie met de meiden heeft lopen flirten en heeft staan posen voor alle ecto's die aan het miren waren ;)

Maar ff serious, da's best wel lang inderdaad, weet niet of dat nou zo goed is.

Full body bro;)

---------- Post toegevoegd Mon 28 Nov 2011 om 18:30 ----------

Te lange training, heeft alleen grotere nadelen dan er voordelen zijn.
Inclusief cardio is het nog altijd te lang.

pak ongeveer een half uur per spiergroep dan komt het "ongeveer" wel uit:D
In ieder geval ik heb mij echt uitgeleefd en ik voel mij echt top!!! Lekker man!

Oke effe een update!!!
Ik moet morgen tot s'avonds laat werken dus vandaar dat ik vandaag wil meedelen hoe het is geweest vorige week.
Ik weeg nu 79,9kg dus das 1kilo erbij "Yes":D haha... Veel vocht ook hoor maar ja het is beter meer bij te komen voor het eindresultaat.
Kracht is nog hetzelfde, dus... Top gewoon:cool:
Mensen beginnen op de fitness wel meer met mij te praten maar ik laat mij niet afleiden en zeg dan dat ik zo wel bij hun kom maar doe dit pas als ik 1spiergroep volledig heb getraind;)
Wat ik wel ervaar van de dianabol is een pomp als ik mijn armen train dat ik ze bijna niet meer kan dicht plooien:eek:
i.v.m de test voel ik nog geen verhoogde libido of geen zweedbuien tijdens de training dus voorlopig wordt het afwachten:rolleyes:
Morgen ben ik in mijn 3de week dus met een beetje geluk begint het volgende week dinsdag in mijn 4de week:)
Ik kan niet meer wachtten want test voelt lekker aan, ik zou nooit meer een kuur zonder willen... Test = number1 ;)
Ik zet mijn test nog altijd in de schouder en ik vind het raar dat het altijd meer dan een week nodig heeft om te genezen want bij de billen is het na 3dagen voorbij... doe ik mss iets verkeerd??? ik zou het niet weten... Ik zet de naald in de midden van mijn schouder dus dat moet normaal gezien wel juist zijn. Ik heb het op het internet geleerd en toch twijfel ik soms of ik het wel juist doe...
Iemand misschien een logische verklaring ofzo?

Waarom niet gewoon in de glute ? Ezpz :)

Waarom niet gewoon in de glute ? Ezpz :)

Doet bij mij veel te veel pijn en straalt altijd uit naar mijn benen:(
Ik zie daar echt van af ookal moet het niet zo gaan, want anderen hebben er weer geen enkele problemen bij.
Bij mij doet het teveel pijn en dan loop ik mank en dat kan ik mij niet veroorloven i.v.m werk enzo...

gaat lekker hier zo te zien, test al ingedaald?

Doet bij mij veel te veel pijn en straalt altijd uit naar mijn benen:(
Ik zie daar echt van af ookal moet het niet zo gaan, want anderen hebben er weer geen enkele problemen bij.
Bij mij doet het teveel pijn en dan loop ik mank en dat kan ik mij niet veroorloven i.v.m werk enzo...

Quads?

Alsof kuren met deze stats al niet schandalig genoeg was wordt er ook nog eens ruim 3 uur full body getraind om de dag erna weer te gaan :duh:

Alsof kuren met deze stats al niet schandalig genoeg was wordt er ook nog eens ruim 3 uur full body getraind om de dag erna weer te gaan :duh:

Spuit 11!!!Slaat dit nou weer op zet dan niks in z'n log!!Over zijn stats is 30 post geleden al genoeg over gezegd en net is hem vertel dat 3 uur niet heel slim was en kom jij met z'n opmerking!

Lekker bezig goos hoest met je blessure?
Kijk uit dat je niet overtraint raakt he!
Groei is een balans vinden tussen hard trainen genoeg rusten en goed clean eten!!
Ik blijf je volgen.

Seriously Cptwap, zijn geen opmerkingen voor in een log, hoogstens in een kuurvoorstel. OP is lekker bezig, post eerlijk. Kan me best voorstellen dat je 3 uur te lang vindt maar reageer dan tenminste met opbouwende kritiek. Opmerkingen als die van jou daar kan niemand wat mee.

Mr. Sexy, vergeet niet dat je groeit in de rustfases. Een dag rust nemen is geen verloren dag, maar juist een dag waarop AAS tot hun recht komen. Hard zwaar trainen, check!, voldoende rust nemen voor spieropbouw -> mis ik nog een beetje bij je.

Hoeveelste week zit je op dit moment ?

begrijp uw standpunt wel i.v.m 3uur full body... Ik zal het je eens uitleggen nucklehead;) bij de full body heb ik lage reps met zware gewichten getraind en de dag erna alles met lichter gewichten en aangezien je van de aas snel hersteld zie ik geen enkele probleem maat... Ik ben nu al 2dagen niet geweest en ga morgen en overmorgen knallen zo hard als het maar kan:D
Nu eventjes over mijn Stats die schandalig is... Mijn stats kloppen tenminste wel want ik durf foto's van mezelf te posten maar ik ben er zeker van dat er veel zeggen dat ze over de 100kilo wegen waar niks van waar zal zijn;)
Als het schandalig is om te kuren als je 75kilo weegt en maar 1.67meter groot bent... Dan vraag ik mij af wanneer ik wel moet kuren??? Mss als ik ook 100kilo ben volgens jou:eek: Volgens mij heeft kuren niks met Stats te maken maar wel met trainingservaring... Groetjes aan uw vrouw van mij en bedankt om langs te komen:D

---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 20:51 ----------

Spuit 11!!!Slaat dit nou weer op zet dan niks in z'n log!!Over zijn stats is 30 post geleden al genoeg over gezegd en net is hem vertel dat 3 uur niet heel slim was en kom jij met z'n opmerking!

Lekker bezig goos hoest met je blessure?
Kijk uit dat je niet overtraint raakt he!
Groei is een balans vinden tussen hard trainen genoeg rusten en goed clean eten!!
Ik blijf je volgen.

Eindelijk iemand die een beetje volwassen is;)
Blessure is volgens mij over ik voel er niks meer van.
Geweldig :)

---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 20:55 ----------

Seriously Cptwap, zijn geen opmerkingen voor in een log, hoogstens in een kuurvoorstel. OP is lekker bezig, post eerlijk. Kan me best voorstellen dat je 3 uur te lang vindt maar reageer dan tenminste met opbouwende kritiek. Opmerkingen als die van jou daar kan niemand wat mee.

Mr. Sexy, vergeet niet dat je groeit in de rustfases. Een dag rust nemen is geen verloren dag, maar juist een dag waarop AAS tot hun recht komen. Hard zwaar trainen, check!, voldoende rust nemen voor spieropbouw -> mis ik nog een beetje bij je.

Interessante opmerkingen... Jij weet precies wel waar je het over hebt:)
Ik zal uw raad zeker volgen maat;) Jij bent een goeie kerel met uw verstand op de juiste plaats:D
Ik ga vanaf nu 4x in de week wat denk je daarvan papanilala? of zal ik papa zeggen:p

Hoeveelste week zit je op dit moment ?

ik ben van mijn 3de week naar mijn 4de aan't gaan... Dinsdag is het zover dan ben ik juist 4weken bezig:D
Dianabol is nog tot zaterdag... Ik hoop dat ik nog lekker wat kan gainen van de Test want het is mijn favorieten-aas:)

---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 21:01 ----------

Quads blijf ik liever van af aangezien ik veel last van benen heb gehad met in de billen te injecteren.
Ik hoor er in ieder geval wel goeie ervaringen over om ze daar te zetten:rolleyes:

ik ben van mijn 3de week naar mijn 4de aan't gaan... Dinsdag is het zover dan ben ik juist 4weken bezig:D
Dianabol is nog tot zaterdag... Ik hoop dat ik nog lekker wat kan gainen van de Test want het is mijn favorieten-aas:)
Volgens mijn eigen ervaring zal je weinig tot geen acné ervaren tijdens de kuur als je van natuur geen last hebt van acné, libido verhoging verschilt ook van persoon tot persoon maar in de eerste twee weken is de libido verhoging er al bij mij. De test zal normaal gezien begin week 4 inkicken maar zoals al eerder vermeld verschilt het bij persoon tot persoon, maximum zal het tot begin week 5 duren.

begrijp uw standpunt wel i.v.m 3uur full body... Ik zal het je eens uitleggen nucklehead;) bij de full body heb ik lage reps met zware gewichten getraind en de dag erna alles met lichter gewichten en aangezien je van de aas snel hersteld zie ik geen enkele probleem maat... Ik ben nu al 2dagen niet geweest en ga morgen en overmorgen knallen zo hard als het maar kan:D
Nu eventjes over mijn Stats die schandalig is... Mijn stats kloppen tenminste wel want ik durf foto's van mezelf te posten maar ik ben er zeker van dat er veel zeggen dat ze over de 100kilo wegen waar niks van waar zal zijn;)
Als het schandalig is om te kuren als je 75kilo weegt en maar 1.67meter groot bent... Dan vraag ik mij af wanneer ik wel moet kuren??? Mss als ik ook 100kilo ben volgens jou:eek: Volgens mij heeft kuren niks met Stats te maken maar wel met trainingservaring... Groetjes aan uw vrouw van mij en bedankt om langs te komen:D

---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 20:51 ----------

Eindelijk iemand die een beetje volwassen is;)
Blessure is volgens mij over ik voel er niks meer van.
Geweldig :)

---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 20:55 ----------

Interessante opmerkingen... Jij weet precies wel waar je het over hebt:)
Ik zal uw raad zeker volgen maat;) Jij bent een goeie kerel met uw verstand op de juiste plaats:D
Ik ga vanaf nu 4x in de week wat denk je daarvan papanilala? of zal ik papa zeggen:p

Uiteindelijk is het jouw lichaam en als wat je doet, je geeft wat je verwacht is het prima. Het 2 dagen achter elkaar trainen zou ik persoonlijk niet doen (ook al train je licht de dag erna, een spier heeft gewoon zijn rust nodig). Tenzij je split schema traint uiteraard. Je zegt dat je vanwege kuren sneller hersteld, vergeet dan niet dat je ze ook zwaarder belast. Er is geen liniaal maar ik zou niet met minder dan 48 uur per spiergroep rust genoegen nemen. Het zou onwijs zonde zijn als je zoveel geld en inzet doet om jezelf daarna te kort te doen door te weinig rust te nemen. Maar dat is mijn bescheiden mening hoor, ik hoop dat wat je doet goed uitpakt voor je :) Maar goed dat is reeds besproken, wat mij benieuwd is hoe voel je je? Heb je al veel winst op de kilo's die je tilt? Je zegt dat Test je favoriete roid is, waarom en tegen wat heb je dat afgezet? Goed bezig en lekker knallen gozer!

Precies wat Henry zegt, luister goed naar je lichaam maar bouw ook genoeg rust in per spiergroep. Ik kan me je enthousiasme levendig voorstellen. Toen ik een jaar of 24 zat ik ook zes dagen in de week in de gym 's ochtends en dan nog eens zes avonden in de week kickboksen en jiu-jitsu erbij ( Cage fight etc. was toen net nieuw, dus werd in het Noorden nog niet door sportscholen aangeboden ). Achteraf denk ik dat ik meer had bereikt als ik meer rust had ingebouwd. :P

Oke mannen het spel is begonnen denk ik:D
Ik heb deze nacht onrustig geslapen en had het heel warm, ik heb alle uren van de wekker gezien:p Ondanks mijn weinig rust was ik superfit vandaag en ik heb in de gym heel hard gezweet en ik voelde mijn hartslag goed gaan en ik heb mijn 1ste puistje op mijn linker schouder dus denk ik dat de test lekker begint te werken;)
Ik kijk uit naar de komende weken en hoop nog veel te kunnen gainen... full body laat ik eruit en ik doe het gewoon volgens splitschema en aanradingen van jullie:) ik ben superblij gewoon ik voel mij tot nu toe top:) wel een klein beetje zenuwachtig van de test maar voeld lekker aan haha:p
Bedankt voor alle advies en hulp tot nu toe mates;)
Respect voor iedereen van jullie zelfs diegenen die het mij kwalijk nemen dat ik kuur:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven