AndroidHealthClinic

Kuur Test E - Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.
He je bent een goeie vent, maar denk ook en beetje aan jezelf. Body is belangrijk maar ook je mind. Ik heb bewondering voor wat je meemaakt en je er doorheen zet. Probeer jezelf ook een beetje te coachen, ook met verstand. Laat jezelf lekker meenemen in deze kuur, maar stuur jezelf ook goed aan. Rust in geest is nu ook belangrijk, lichaam vormt zich wel... komt wel goed. Na de kuur moet je ook weer lekker landen. denk daaraan. Dat vergt ook veel uithoudingsvermogen, bereid je ook daarop voor en .... je Wint!

• Topic Starter Topic Starter
He je bent een goeie vent, maar denk ook en beetje aan jezelf. Body is belangrijk maar ook je mind. Ik heb bewondering voor wat je meemaakt en je er doorheen zet. Probeer jezelf ook een beetje te coachen, ook met verstand. Laat jezelf lekker meenemen in deze kuur, maar stuur jezelf ook goed aan. Rust in geest is nu ook belangrijk, lichaam vormt zich wel... komt wel goed. Na de kuur moet je ook weer lekker landen. denk daaraan. Dat vergt ook veel uithoudingsvermogen, bereid je ook daarop voor en .... je Wint!

Ja ik begrijp het en daarom dat ik nog maar 4x in de week ga trainen en ik doe nu al een split-schema dus ik hoop dat het goed komt met alles:)
Ik gebruik zeker mijn verstand maar ik wil het laten lukken en heb er alles voor over daarom dat ik een beetje teveel mijn best deed;)

he prima! hou me op de hoogte// groeten

Hoe gaat het hier?

je leek er wel zeker van, zo zeker dat je het nodig vond om een pm naar me te sturen haha. Zo te zien gaat het goed hier, al 4 kg winst?

je leek er wel zeker van, zo zeker dat je het nodig vond om een pm naar me te sturen haha. Zo te zien gaat het goed hier, al 4 kg winst?

Maat ik heb vandaag getraind en pomp in mijn armen was overdreven fel:p
Mijn hartslag gaat met momenten ook sneller dus het zal begonnen zijn oftewel gaat het juist beginnen... Ik merk dat ik mij anders voel dat zegt toch iets:)
Maar ik ben pas 100%zeker als ik zichtbare gains begin te zien ;)

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 12:52 ----------

oh ja, 5kilo winst al maatje :D

wat meten je armen nu?
en 5 kilo is nice:D

zichtbare gains zijn er al met 5 kg winst, misschien niet voor jou maar een ander die jou tijdje niet meer heeft gezien wel ;)

je meet ze niet?, dan ga je zenu wel meten!:P haha

en, en, en?

ontspannen of opgespannen?

omtrek armen is goed, je zal die cm wel halen hoor;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven