Update time
Vanmorgen gewogen op nuchtere maag zonder kleren en ik sta nu op 79.2kilo dus terug 1kilo ingehaald en ik ben superblij ik heb dan ook superveel gegeten meer als 6keer zelfs hehe

Kracht is nog dezelfde als voordien met Dianabol dus nog even sterk maar niet sterker

Puistjes beginnen te komen op verschillende plaatsen van die mooie rode puisten lol

Ik ben precies wat droger aan't komen inplaats van te bulken raar maar waar hihi... Ik eet ook zo netjes mogelijk misschien daarmee

In totaal tot nu toe op 5weken tijd van 75kilo naar 79.2gegaan... Het gaat langzaam vooruit maar ik ben tevreden tot nu toe met een aanwinst van 4.2kilo

Het ziet er in de spiegel al beter uit dan dat de weegschaal aangeeft

Ik kan zeggen dat ik vooruit ben gegaan tot nu toe en das een prettig gevoel om te weten dat het niet voor niks is geweest.
Armen zijn precies een beetje groter geworden maar ik heb mij de laatste tijd ook echt daarop vooral geconcentreerd omdat ik vond dat die achter waren tegenover de rest.
Na mijn trainingen heb ik zo'n megapomp dat ik mijn jas met moeite aan kan doen. Alsof ik te stijf ben haha

Oke dit was het zo ver ik hou jullie op de hoogte... Oh, ja: Libidoverhoging nog altijd niet...
Groetjes