Fitness Seller

Kuur Test E - Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals eerder al gezegd geweest in mijn kuurvoorstellogje, Ben ik fout begonnen omdat ik er niks van wist... Hier heb ik meer geleerd vriend. Dus die fout zou ik niet meer opnieuw maken... En maatje hoe weet jij nu wat ik ervan vastgehouden heb??? Hoe kan je zeggen dat je hoopt dat ik er wat van vasthou vertel mij dat eens een keer...??? Ik heb 6kilo ervan over gehouden... En ik heb daarvoor nog eens Methyltest genomen en 5kilo van overgehouden... dus zeg aub geen dingen als je mij niet eens goed kent;)
Blijf aub on topic...
Met vriendelijke groeten

in dat geval ben je veel te vroeg begonnen met kuren, je had er naturel veel meer uit kunnen halen. die 6+5 kilo is 11 kilo samen, hoeveel woog je dan in godsnaam voordat je begon met kuren?? (eerste kuur) verder niet zo aangevallen voelen haha, succes verder bro

• Topic Starter Topic Starter
Zoals eerder al gezegd geweest in mijn kuurvoorstellogje, Ben ik fout begonnen omdat ik er niks van wist... Hier heb ik meer geleerd vriend. Dus die fout zou ik niet meer opnieuw maken... En maatje hoe weet jij nu wat ik ervan vastgehouden heb??? Hoe kan je zeggen dat je hoopt dat ik er wat van vasthou vertel mij dat eens een keer...??? Ik heb 6kilo ervan over gehouden... En ik heb daarvoor nog eens Methyltest genomen en 5kilo van overgehouden... dus zeg aub geen dingen als je mij niet eens goed kent;)
Blijf aub on topic...
Met vriendelijke groeten

in dat geval ben je veel te vroeg begonnen met kuren, je had er naturel veel meer uit kunnen halen. die 6+5 kilo is 11 kilo samen, hoeveel woog je dan in godsnaam voordat je begon met kuren?? (eerste kuur) verder niet zo aangevallen voelen haha, succes verder bro

Ja bro ik ben te vroeg begonnen das waar... Maar het is veel te laat nu voor te jammeren... Het is nu eenmaal zo.:D Bedankt voor langs te komen:)

ben wel benieuwd naar je trainingen, hoe zit je nu met krachtstats?

Op de bench press pak ik u al ;) lol ik doe 1x 120kilo en 5x110:D

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 17:46 ----------

Het gaat superlekker kracht van de dianabol heb ik precies nog wel... Maar ik kan nu niet zeggen dat de test mij nog meer kracht geeft want dat gevoel heb ik niet bro

Update time:D
Vanmorgen gewogen op nuchtere maag zonder kleren en ik sta nu op 79.2kilo dus terug 1kilo ingehaald en ik ben superblij ik heb dan ook superveel gegeten meer als 6keer zelfs hehe:p
Kracht is nog dezelfde als voordien met Dianabol dus nog even sterk maar niet sterker :) Puistjes beginnen te komen op verschillende plaatsen van die mooie rode puisten lol :D Ik ben precies wat droger aan't komen inplaats van te bulken raar maar waar hihi... Ik eet ook zo netjes mogelijk misschien daarmee;)
In totaal tot nu toe op 5weken tijd van 75kilo naar 79.2gegaan... Het gaat langzaam vooruit maar ik ben tevreden tot nu toe met een aanwinst van 4.2kilo:) Het ziet er in de spiegel al beter uit dan dat de weegschaal aangeeft;)
Ik kan zeggen dat ik vooruit ben gegaan tot nu toe en das een prettig gevoel om te weten dat het niet voor niks is geweest.
Armen zijn precies een beetje groter geworden maar ik heb mij de laatste tijd ook echt daarop vooral geconcentreerd omdat ik vond dat die achter waren tegenover de rest.
Na mijn trainingen heb ik zo'n megapomp dat ik mijn jas met moeite aan kan doen. Alsof ik te stijf ben haha:p
Oke dit was het zo ver ik hou jullie op de hoogte... Oh, ja: Libidoverhoging nog altijd niet...
Groetjes

Op test word ik niet veel sterker...en libido valt ook mee...
Volgende kuur moet je tren proberen...200 is voor de eerste x genoeg!
Dan weet je niet wat je mee maakt!!!
5x per dag nken minimaal...
En zoooooo fu ck ing sterk!!!
Btw...je eet wel 6x???
Ik eet 9maaltijden per dag...dus als je wilt groeien zou ik ff iets meer gaan eten pik!
Maar volgens mij zit het wel goed met je progressie...je hebt er ook niets aan om 20kg in n kuur te pakken waar van 12 vocht en vet zijn...
Succes iig!

6 keer per dag is meer dna genoeg, mits de maaltijden goe dverdeeld zijn en er +/- 3 uur tussen zit hoor;)

Op test word ik niet veel sterker...en libido valt ook mee...
Volgende kuur moet je tren proberen...200 is voor de eerste x genoeg!
Dan weet je niet wat je mee maakt!!!
5x per dag nken minimaal...
En zoooooo fu ck ing sterk!!!
Btw...je eet wel 6x???
Ik eet 9maaltijden per dag...dus als je wilt groeien zou ik ff iets meer gaan eten pik!
Maar volgens mij zit het wel goed met je progressie...je hebt er ook niets aan om 20kg in n kuur te pakken waar van 12 vocht en vet zijn...
Succes iig!

Lees vorige pagina's Trenbolone heb ik al gedaan en inderdaad veel geiler als test alleen:D
9maaltijden is wel overdreven veel vind ik... haha ik denk dat er veel beweren dat ze dat doen maar in werkelijkheid niet zo is:p
Ik zou al heel de dag alleen moeten eten en niet meer leven op een normale manier als ik jou bezig hoor;)
Ik ben nog altijd geen sumoworstelaar die zich vol vreet haha..
Bedankt voor uw support je hebt gelijk bro... 12kg vocht is niks en verdwijnt toch:)

---------- Post toegevoegd Tue 13 Dec 2011 om 19:07 ----------

6 keer per dag is meer dna genoeg, mits de maaltijden goe dverdeeld zijn en er +/- 3 uur tussen zit hoor;)

Yep :) Dat denk ik ook... En ik verdeel het ook mooi bro;)
6 is heel goed denk ik ookal kuur je... De hoeveelheid kan je altijd aanpassen op die 6x;)

Leuk dat je die kilo al terug hebt!! Ik heb hetzelfde...merk ook dat ik droger word de laatste tijd. Mss het vocht van de dboll die wegtrekt.... Veel succes nog:)
Update time:D
Vanmorgen gewogen op nuchtere maag zonder kleren en ik sta nu op 79.2kilo dus terug 1kilo ingehaald en ik ben superblij ik heb dan ook superveel gegeten meer als 6keer zelfs hehe:p
Kracht is nog dezelfde als voordien met Dianabol dus nog even sterk maar niet sterker :) Puistjes beginnen te komen op verschillende plaatsen van die mooie rode puisten lol :D Ik ben precies wat droger aan't komen inplaats van te bulken raar maar waar hihi... Ik eet ook zo netjes mogelijk misschien daarmee;)
In totaal tot nu toe op 5weken tijd van 75kilo naar 79.2gegaan... Het gaat langzaam vooruit maar ik ben tevreden tot nu toe met een aanwinst van 4.2kilo:) Het ziet er in de spiegel al beter uit dan dat de weegschaal aangeeft;)
Ik kan zeggen dat ik vooruit ben gegaan tot nu toe en das een prettig gevoel om te weten dat het niet voor niks is geweest.
Armen zijn precies een beetje groter geworden maar ik heb mij de laatste tijd ook echt daarop vooral geconcentreerd omdat ik vond dat die achter waren tegenover de rest.
Na mijn trainingen heb ik zo'n megapomp dat ik mijn jas met moeite aan kan doen. Alsof ik te stijf ben haha:p
Oke dit was het zo ver ik hou jullie op de hoogte... Oh, ja: Libidoverhoging nog altijd niet...
Groetjes

Leuk dat je die kilo al terug hebt!! Ik heb hetzelfde...merk ook dat ik droger word de laatste tijd. Mss het vocht van de dboll die wegtrekt.... Veel succes nog:)

Hoeveel winst in kilo heb jij al Partrick???:) Ik ben ook droger aan't worden...
Ziet er eigenlijk wel mooier uit:p

haha, zonder die dianabol was het je niet zo snel gelukt haha, Maar bench is ook me zwakste kant. Toch leuk om te zien wat voor sprongen je maakt, krijg dan meteen de kriebels haha. Ik haal die bench nog wel in ;) Keep us posted bro

haha, zonder die dianabol was het je niet zo snel gelukt haha, Maar bench is ook me zwakste kant. Toch leuk om te zien wat voor sprongen je maakt, krijg dan meteen de kriebels haha. Ik haal die bench nog wel in ;) Keep us posted bro

das waar... Dianabol heeft veel gedaan:p Roids in het algemeen geven kracht he;) Respect als je het volledig natuurlijk doet... Is het volledig natuurlijk of een beetje roids genomen:D

Goza hoest heb tijdje niet gezien?
Alles wel?

Hallo allemaal sorry dat het zo lang duurde maar ik heb het weer druk gehad met mijn werk...
Oke hier komt die dan:D
6kilo bij en veel droger geworden, aders komen bij traps en biceps uit en dat heb ik daarvoor nooit gehad;)
Op het een of ander manier ben ik droog aan't bulken wat op zich ook interessant is:p
Ik heb besloten mijn kuur door te trekken naar 12weken inplaats van 10... Het materiaal is al in huis:D
Kracht blijft een beetje hangen maar energie tot en met heb ik er wel van:)
Abnormale focus en ik word niet snel moe merk ik op.
Ze waren vandaag op de Fitness slaapmuziek aan't draaien aldus van Natalia van België en ondanks die rot lovemusic heb ik mijn focus, energie en motivatie kunnen behouden:D
Volgende keer mijn eigen muziek op mijn oorkes meenemen want ik denk dat da veel kan doen tijdens een kuur als je kunt trainen op uw genre van muziek:) Verder heb ik niks te zeggen buiten dat mijn spieren nooit de volgende dag pijn doen, hoe hard ik ook ga in mijn programma zelfs dropsetjes tot de dood doet mij niks:D
Love y'all en ik hou jullie op de hoogte...
Peace out!

top gozer! lekker doortrekken die hap, goed plan:) leuk dat je droger word en groeit :D kracht zal nog wel ietsje omhoog gaan

Gaat goed zo te zien... Keep going dude...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven