ben benieuwd naar de goede pics, ik heb trouwens ook recente pics gepost bij post je foto's, kan je zien hoe je lengtegenoot erbij staat

haha
Maat even iets anders he... bij mij op de fitness is er een marokaan die traint maar 6maand ofzo... van Juli 2011 heeft hij mij vandaag gezegd en ik had hem lang niet meer gezien en hij staat er beter bij dan mij... hij heeft dikke armen en goeie schouders en borst en hij beweerd dat hij niet gekuurd heeft kan zoiets
Het lijkt wel alsof hij een lekkere kuurtje Testo/deca heeft genomen want zijn kop is dikker geworden en zijn spieren zijn vet+spier maar toch nog wel mooi zichtbaar. hij is van 74kilo naar 83kilo gegaan en ik zei tegen hem dat zoiets niet kan! En hij begon boos te worden het leek wel roidrage

Toen ik hem vroeg wat eet jij? dan was het echt lachen

dus zijn voedingsschema per dag he... hier komt het

s'morgens 1 bus melk met cornflakes, en dan iets later 1 pizza van de Aldi, en dan iets later weer 1bus melk met cornflakes en s'avonds nog 1 pizza wahahaaaaaaaaaaaaaa...

Hij is meer bijgekomen op 6maand dan als mij en ik kuur en eet mij te pletter

In het kort : Hij groeid op melk en pizza... say what bro?

Ik zeg tegen hem dat zoiets onmogelijk is om zoals hem te worden op zo'n korte tijd... en zeker voor een beginneling die zijn voeding niet op orde heeft, maar meneer de marokaan wordt boos en zegt waarom zou ik liegen...
Ja waarom liegen mensen daarom? Misschien omdat ze geneticfreaks willen genoemd worden

Ik heb gewoon dikkere botten zegt hij

Ik kan mij er zo druk over maken als mensen liegen en het niet toegeven... Zeg het gewoon eerlijk en geef de mensen geen valse hoop dat er niet is

Nu mijn vraag aan alle ervaren mannen hier op de dutchbodybuilding...
Wat zeggen jullie kan zoiets? of zeggen jullie zoals mij bullshit

alle reacties welkom... Hij is 2x zo gespierd als mij en slechts op 6maand

Dan ben ik waarschijnlijk een loser die niet weet hoe er getraind moet worden, zelfs niet met hulpmiddelen