AndroidHealthClinic

Kuur Test E - Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
kan niet meer doen dna je succes te wensen:P ik ben er trouwens ook achter gekomen dat ik helemaal geen 1,70 ben maar ook 1,67 net als jij haha me schoonmoeder geloofde niet dta ik 1,70 was dus nagemeten en idd ik ebnm geen 1,70 haha

Das hele goeie nieuws maat:p Hoe kleiner hoe fijner;)
Groetjes en bedankt voor mij succes te wensen. Ik hou jullie op de hoogte want it's not over till the fat lady starts to sing:D

Goed om te horen dat zo lekker gaat!!
Hoelang moet je nog?
succes

ben benieuwd naar de goede pics, ik heb trouwens ook recente pics gepost bij post je foto's, kan je zien hoe je lengtegenoot erbij staat:p haha

ben benieuwd naar de goede pics, ik heb trouwens ook recente pics gepost bij post je foto's, kan je zien hoe je lengtegenoot erbij staat:p haha

Maat even iets anders he... bij mij op de fitness is er een marokaan die traint maar 6maand ofzo... van Juli 2011 heeft hij mij vandaag gezegd en ik had hem lang niet meer gezien en hij staat er beter bij dan mij... hij heeft dikke armen en goeie schouders en borst en hij beweerd dat hij niet gekuurd heeft kan zoiets???
Het lijkt wel alsof hij een lekkere kuurtje Testo/deca heeft genomen want zijn kop is dikker geworden en zijn spieren zijn vet+spier maar toch nog wel mooi zichtbaar. hij is van 74kilo naar 83kilo gegaan en ik zei tegen hem dat zoiets niet kan! En hij begon boos te worden het leek wel roidrage:p Toen ik hem vroeg wat eet jij? dan was het echt lachen:D dus zijn voedingsschema per dag he... hier komt het;) s'morgens 1 bus melk met cornflakes, en dan iets later 1 pizza van de Aldi, en dan iets later weer 1bus melk met cornflakes en s'avonds nog 1 pizza wahahaaaaaaaaaaaaaa...:D
Hij is meer bijgekomen op 6maand dan als mij en ik kuur en eet mij te pletter:p
In het kort : Hij groeid op melk en pizza... say what bro?;)
Ik zeg tegen hem dat zoiets onmogelijk is om zoals hem te worden op zo'n korte tijd... en zeker voor een beginneling die zijn voeding niet op orde heeft, maar meneer de marokaan wordt boos en zegt waarom zou ik liegen...
Ja waarom liegen mensen daarom? Misschien omdat ze geneticfreaks willen genoemd worden:rolleyes: Ik heb gewoon dikkere botten zegt hij:D
Ik kan mij er zo druk over maken als mensen liegen en het niet toegeven... Zeg het gewoon eerlijk en geef de mensen geen valse hoop dat er niet is;)
Nu mijn vraag aan alle ervaren mannen hier op de dutchbodybuilding...
Wat zeggen jullie kan zoiets? of zeggen jullie zoals mij bullshit:p
alle reacties welkom... Hij is 2x zo gespierd als mij en slechts op 6maand:eek: Dan ben ik waarschijnlijk een loser die niet weet hoe er getraind moet worden, zelfs niet met hulpmiddelen;)

Genen en reactie op AAS doet ook veel...

lees nu pas dat je weer iets gereageerd had haha, maar idd zijn flinke leugens zo lopen er bij on sop die sportschool ook een hoop die in een paar maanden ineens flink vol staan terwijl ik dta niet bereiekt heb ik 2 jaar haha,
gewoon negeren zulke mensen en geef ze maar gewoon gelijk joh;)
jij weet wel beter dus

lees nu pas dat je weer iets gereageerd had haha, maar idd zijn flinke leugens zo lopen er bij on sop die sportschool ook een hoop die in een paar maanden ineens flink vol staan terwijl ik dta niet bereiekt heb ik 2 jaar haha,
gewoon negeren zulke mensen en geef ze maar gewoon gelijk joh;)
jij weet wel beter dus

hahaha what a pretty wild story ;)
Vermeulen ik heb mij kapotgelachen en aan iedereen die ik ken verteld en iedereen lachte zich een breuk wahahaaaaaaaaaaa...
Marokaanse speciale geitenmelk van de Marakeshboer zeker:p
Pas op he... 1bus melk = 200gram eiwitten;)
Als het zo zit dan kunnen we beter stoppen met kuren en beginnen met een Pizza van de Aldi kuur gecombineerd met cornflaces wahahaaaaaaaaaa:D

Wat vergelijk je jezelf nou met een marokaan???
Gast je weet toch wel beter dan dat!!!
Iedereen is anders GELUKKIG!!

Wat vergelijk je jezelf nou met een marokaan???
Gast je weet toch wel beter dan dat!!!
Iedereen is anders GELUKKIG!!

ik vergelijk mij eigen zeker met hem als hij 2x zo breed als mij is geworden op 6maand zonder te kuren en ik ben met mijn 2de kuur bezig en train al langer dan hem:p Iemand die niet kuurt die beter groeit en dan nogwel op 6maand trainingservaring:eek: dan heeft die jongen supergenen en horen we binnen 1jaar of 2 van hem als hij op het podium staat hahaaaaaaaa:D
Of we kunnen hem op een reclamespotje van de Aldi met een pizza in zijn hand zien op tv

ik vergelijk mij eigen zeker met hem als hij 2x zo breed als mij is geworden op 6maand zonder te kuren en ik ben met mijn 2de kuur bezig en train al langer dan hem:p Iemand die niet kuurt die beter groeit en dan nogwel op 6maand trainingservaring:eek: dan heeft die jongen supergenen en horen we binnen 1jaar of 2 van hem als hij op het podium staat hahaaaaaaaa:D
Of we kunnen hem op een reclamespotje van de Aldi met een pizza in zijn hand zien op tv

Het sucked als je een ander harder ziet groeien dan jezelf he ;-)
Kzou proberen om op je eigen te focussen ipv op een ander

maar nu even over jezelf, hoe gaat het nu? wat zijn je stats?
en stats qua gewicht met bp, sq dl?
en wanner komen er goede foto's?

maar nu even over jezelf, hoe gaat het nu? wat zijn je stats?
en stats qua gewicht met bp, sq dl?
en wanner komen er goede foto's?

5.8kilo winst tot nu toe dus 0.2kilo eraf maar ik ga niet meer af op de weegschaal want weegschaal telt spier+vet en is in mijn ogen bedriegend...
spiegel is waar ik nu meer op af ga en het ziet er cava uit vooral mijn armen en schouders vind ik zelf:)
Kwa gewicht ben ik niet meer tot het uiterste aan't gaan, ik ga de laatste tijd niet voor nieuwe Pr's maar ik pak wel genoeg hoor;)
na mijn kuur zal ik goede foto's erop zetten en hebben jullie meer duidelijkheid no problem bro:D

haha ben benieuwd, had je mijn pics nog bekeken?

haha ben benieuwd, had je mijn pics nog bekeken?

Ik heb ze grondig bekeken bro... En ik vind dat je goeie schouders hebt:D
Borst loopt zeker ni achter ziet er lekker strak uit! Een beetje zonnebank zou ik u aanraden en uw spieren komen er beter door is maar een tip maar zeker geen must;) Armen zijn goe dik maar niet zo afgelijnd maar heey bro who cares "it counts" ;) Doe zo voort en laat mensen u ni zeggen dat er iets achterloopt terwijl ze zelf nog geen pic's durfen te posten:p

Heb persoonlijk altijd respect voor mensen op DBB die foto's posten, vooral omdat je weet dat er zoveel trollen zijn die niks liever doen dan je afbranden.

Hoe bevalt de NPP Sexy? Sorry dat ik weinig contact met je heb op het moment, maar werk helaas op het moment lange dagen, 7 dagen per week zonder dag vrij, dus ben elke avond kapot.

• Like
Waarderingen: J4ck
Heb persoonlijk altijd respect voor mensen op DBB die foto's posten, vooral omdat je weet dat er zoveel trollen zijn die niks liever doen dan je afbranden.

Hoe bevalt de NPP Sexy? Sorry dat ik weinig contact met je heb op het moment, maar werk helaas op het moment lange dagen, 7 dagen per week zonder dag vrij, dus ben elke avond kapot.

bij mij alles in orde bro... ik kom ni zo snel meer aan in massa als in't begin maar ik ben wel precies droger aan't worden en das ook goe he;)
Mijn aders aan mijn armen komen er al uit als iets ophef ofzo... kei blij ikke:D
Groetjes bro... En hoe zit het met u en uw kuur voor't moment???

+1 goed gezegd bro,ik ben nog niet anders dan afgebrand geweest...karma ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven