Fitness Seller

Kuur Test E - Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Arm is iets groter en droger geworden, 39,5cm dus een halve centimeter erbij:D

arm.png

op naar de 40! wat schat jij je bf nu?

Inderdaad op naar de 40:) Van mijn Bf heb ik nog altijd geen flauw idee... Als ik recht sta zie je niks van mijn buikje maar als ik zit zie je het wel. ik schat 15% of 16 maar ik ken er echt niet veel van bro:p

---------- Post toegevoegd Wed 21 Dec 2011 om 22:27 ----------

Het is ook echt jammer van mijn buik... maar ja... Tegen de zomer ga ik er werk van maken om er strak ripped uit te zien:)

Gelukkig is er een ervaringsdeskundige in het topic aanwezig:rolleyes: Als je op 75kg anabolen nodig hebt om te groeien dan ben je gewoon een luie lulhannes. Wat me nog het meest intrigeert is dat er zelfs met middelen als tren en dbol gespeeld wordt. Zelfs als je kuur goed verloopt en je houdt 5kg over, dan ben je nog steeds mager. Wat je doet bewegen om daarvoor met je gezondheid te spelen...het is mij een mysterie.

1.67 80 kg nog steeds mager?...lol

Aub geen commentaar geven op mijn houdingen want ik ken er toch niks van:D

Nog een van de zijkant... Niet zo goed gelukt als ik wou... maar dan hebben jullie een beeld van hoe het er aan toe gaat met mijn kuur:)

rug 2.png

rug.png

Ziet er toch netjes uit!Ondanks je houding hahah!!
Ga zo door man!!
Fijne dagen nog!

ziet er goe duit hoor, had liever meerdere poses gezien mja:P

Progressie is goed zichtbaar. Ben benieuwd hoeveel je uiteindelijk weet vast te houden :)

goed nakuren en voeding heel goed in de gaten houden na je kuur ;) maar komt wel goed bij jou denk ik

ziet er goe duit hoor, had liever meerdere poses gezien mja:P

haha thanx bro:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 19:50 ----------

Progressie is goed zichtbaar. Ben benieuwd hoeveel je uiteindelijk weet vast te houden :)

Ik ben van plan 4maanden off te gaan na mijn kuur mss zelfs iets langer maar in die tijd dat ik off ben ga ik mijn voeding even goed als nu proberen te houden, ik ben het inmiddels toch gewoon om veel te eten:p Als dat allemaal lukt dan zal ik wel het meeste deel kunnen behouden tot mijn volgende kuur, en dan... dan komen er meer gains bij als ik zoals nu ongeveer kan blijven:D

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 19:53 ----------

goed nakuren en voeding heel goed in de gaten houden na je kuur ;) maar komt wel goed bij jou denk ik

Nakuren ga ik 4weken op 20mg nolva doen dus komt in orde bro;)
Hopelijk kan ik nog 3kilo erbij gainen dan ben ik superblij:D

update-time:D
Ik ben pas terug van de training en ik heb een onrealistische pomp aan mijn biceps mogen meemaken... Ongelovelijk gewoon!!! Bleef het maar zo, jammer:o
Aders kwamen eruit zoals ik nog nooit heb gezien van mezelf.
Ik heb ook wel dropsetjes met de dumbbells gedaan:p
In kracht ben ik precies een beetje omhoog gegaan maar in uithouding ben ik helaas achteruitgegaan, ik ben snel buiten adem en dus moe.
Maar tot nu toe kan ik niet klagen het is echt de moeite waard als je het mij vraagt:)
Kilo's zijn nog altijd dezelfde en niet omhoog gegaan maar dat kan mij geen reet schelen want in de spiegel zie ik vooruitgang;)
zweten doe ik ook steeds meer en meer naargelang ik langer aan't kuren ben.
Puistjes merk ik niks van en daar ben ik heel blij mee:D
Voor de rest heb ik niet veel te vertellen behalve dat het een goeie kuur is.
Groetjes and keep on training bro's;)

sounds good! flink misdragen met kerst en oud en nieuw? qua eten dna?

sounds good! flink misdragen met kerst en oud en nieuw? qua eten dna?

Nee eigenlijk niet, ik heb het gedaan zoals ik tot nu toe al bezig ben maar ja... naargelang je verder in je kuur bent dan gain je minder en zo is het eenmaal volgens mij, maar no problem;) Wat ik nu al heb maakt mij al heel blij maar ik ga het proberen nog beter te doen;)

kan niet meer doen dna je succes te wensen:P ik ben er trouwens ook achter gekomen dat ik helemaal geen 1,70 ben maar ook 1,67 net als jij haha me schoonmoeder geloofde niet dta ik 1,70 was dus nagemeten en idd ik ebnm geen 1,70 haha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven