MuscleMeat

Kuur Test E - Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij mij alles in orde bro... ik kom ni zo snel meer aan in massa als in't begin maar ik ben wel precies droger aan't worden en das ook goe he;)
Mijn aders aan mijn armen komen er al uit als iets ophef ofzo... kei blij ikke:D
Groetjes bro... En hoe zit het met u en uw kuur voor't moment???

Test-e 500mg e5d bevalt goed. Ben ook blij dat ik een lage dosering hcg laat meelopen. Baal er alleen van dat ik elke dag over moet werken deze week en ook in het weekend moet werken. Heb nog geen dag kunnen trainen deze week dus ga er volgende week weer vol tegenaan.

bij mij alles in orde bro... ik kom ni zo snel meer aan in massa als in't begin maar ik ben wel precies droger aan't worden en das ook goe he;)
Mijn aders aan mijn armen komen er al uit als iets ophef ofzo... kei blij ikke:D
Groetjes bro... En hoe zit het met u en uw kuur voor't moment???

als ik jou was zou ik wat meer gaan eten, of wil je niet meer aankomen maar juist droger worden?

• Topic Starter Topic Starter
als ik jou was zou ik wat meer gaan eten, of wil je niet meer aankomen maar juist droger worden?

Ik ben blij met de gewonnen massa tot nu toe Supersized:) Ik wil ze allebij eigenlijk:p Maar die aders aan mijn armen die wil ik nimeer verliezen dat is iets dat ik nooit niet in orde kreeg en nu wel:D

we zijn dit logje aan het vervuilen jongens.
ON-topic: hoe lang moest je nu nog?

Laatst bewerkt door een moderator:
ben echt benieuwd naar de before and after pics

hoeveel kg in totaal gepakt?

Yo de mannen een paar nieuwe foto's enjoy my progress!!!:D

120117-214943.png

120117-215801.png

120117-215719.png

120117-215137.png

nice bro, al flink wat massa zo te zien. Wat meten je armen nu?

nice bro, al flink wat massa zo te zien. Wat meten je armen nu?

armen meten 40cm juist speciaal gemeten bro;) en 6.5kilo winst
dus kortom ik ben superblij met de resultaten het was een geslaagde kuur.
Maar het is nog niet gedaan nog iets minder dan 2weken hebben we te gaan:p
Bedankt voor langs te komen bro...

Hoe gaat het met je ballen , al sides gemerkt?

Hoe gaat het met je ballen , al sides gemerkt?

niks van sides!!! geen puisten zoals je op de foto's kan zien en ballen zijn nog lekker hetzelfde:p Ik heb er geen last van, maar als ik er last van zou krijgen dan begin ik direct met hcg:D

wel 1 opmerking... Dat ik heel snel klaarkom tijdens mijn kuurtje maar das niet erg want ik krijg hem telkens opnieuw recht als het moet. hihi

ziet er netjes uit alleen zonde dat ej de foto's met een webcam maakt haha

ziet er netjes uit alleen zonde dat ej de foto's met een webcam maakt haha

Ja man ik heb geen enkele fototoestel hoe onnozel het ook klinkt??? en met de gsm kan ik het ook niet doen want daar is eens water op gekomen en beeld is naar de vaantjes:o
Maar voor jou speciaal Vermeulen mijn maat ga ik het proberen te fixen na mijn kuur en dat is niet lang meer, zo'n 1.5weken:D
Omdat jij altijd naar deze logje bent gekomen en omdat ik jou een toffe kerel vind:) ik zal het proberen maar ik kan niks beloven maat.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 20:31 ----------

Like a boss!

OT : Als je terug de tijd in kon zou je het alsnog doen?(kuur)

Ongetwijfeld maat;)

haha kijk dat is de juiste mentaliteit:P ben benieuwd, hoe staat t eignelijk met je BF%?

Gaat de goeie kant op ouwe!!!

haha kijk dat is de juiste mentaliteit:P ben benieuwd, hoe staat t eignelijk met je BF%?

is gestegen mijn BF maar ik zoals ik al eerder zei... ik heb geen huidplooimeter ofzo... dus ik weet het niet juist. Ik kan wel met zekerheid zeggen dat het een klein beetje gestegen is maar ik verwacht ook niks minder bij zo'n massa kuur.
Tegen de zomer ga ik cutten, en terwijl toch nog kuren om spier te behouden:p

---------- Post toegevoegd Fri 20 Jan 2012 om 20:39 ----------

Gaat de goeie kant op ouwe!!!

thanx;)

die 40 toch nog gehaald;) mooi zo, nu vasthouden alles. hoe zit het met benen en rug?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven