XXL Nutrition

kuur trenbolone

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeanke006

Cool Novice
Waardering
0
Dikwijls lees ik dat trenbolone gebruiken op zich al genoeg is
dat je er geen testo bij hoeft te gebruiken.
Is dit nu waar en welke dosissen zou ik er dan voor moeten gebruiken per week.
En weet ook niet goed welke trenbolone dan te gebruiken.
Tren acetaat, enanthaat of supertren? allemaal van gs.
Ik ben 1m65 en weeg 70kg.
En dit wordt mijn Derde kuur.

Kan iemand me wijzer maken :)

1) verkeerde sectie..
2) wat is je doel????
3) verschil zit hem in de esther..

best test enthan (of eventueel prop voor een korte krachtige kuur) met trenbolone ace pakken dan, en eventueel wat winny in de laatste weken

trenbolone acetate is wel heel krachtig!
wil je een lange kuur doen en de bijwerkingen van de trenbolone wat minder hebben, pak je best bij de test de trenbolone enantaat, die wordt geleidelijker in het lichaam gebracht he

derde kuur en die stats? hoe komt dat?

• Topic Starter Topic Starter
best test enthan (of eventueel prop voor een korte krachtige kuur) met trenbolone ace pakken dan, en eventueel wat winny in de laatste weken

trenbolone acetate is wel heel krachtig!
wil je een lange kuur doen en de bijwerkingen van de trenbolone wat minder hebben, pak je best bij de test de trenbolone enantaat, die wordt geleidelijker in het lichaam gebracht he

derde kuur en die stats? hoe komt dat?

Van test maak ik altijd veel vocht aan en als dit waar is van de tren dat je geen test moet gebruiken zou dit handig zijn :)

ik zal er wel test bij neemen en derde kuur en nog zo licht?

ik zal er wel test bij neemen en derde kuur en nog zo licht?

zoals je al kon lezen, ik ben zo goed als 10cm kleiner dan jou, mijn BF% is lager dan die van jou en als je je kan inbeelden dat ik 48kg woog eerst dan
weet je het wel zeker ;)

Moved.

tren zonder test betekend iig tijd genoeg om te trainen want nken zit er dan waarschijnlijk niet meer in :p

-rodge

dan moet ik tog zegen dat je veelste vroeg bent begonen met kuuren

Waarom zou dat....?
Dit is mijn gewicht dat ik blijf behouden ik daal niet meer ookal gebruik ik niet meer. Als ik gebruikte heeft het nog hoger gelegen tot 76kg.
Waarom zou dit te vroeg begonnen zijn?
Op enkele jaartjes 22kg bijgekomen en geen BF% meer dan toen ik 48kg woog.
Als ik nog niet begonnen was en zuiver trainde woog ik nu waarschijnlijk 55kg.
En als ik dan kuurde ging ik naar de 65kg miss. En als ik nu kuur ga ik trug naar de 76kg en miss nog meer en houd weer meer over. ( hopelijk )
vanaf 19j is niks te vroeg in geen enkel geval.
Dit is mijn mening.

1. Ik ben nog geen 21, mag ik anabolen / steroiden gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 21 GEEN ANABOLEN. Punt uit.

Als je onder die leeftijd bent, kom gerust binnen, stel vragen, lees en leer. Als je later ooit van plan bent te gaan gebruiken is het ten sterkste aan te raden om je tijd te nemen om alle aspecten voldoende te leren inzake werking en veiligheid, voor je zelf voorgeschreven medicatie gaat gebruiken. het uiteindelijke doel is het behouden en zelfs bevorderen van de gezondheid, zodat we een fitte en sterke oude dag hebben. het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangaan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ...

6. Mensen onder de 20 jaar mogen geen AAS aanraken, en mensen onder de 17 moeten hier niet posten !!!

Als je onder de 20 bent begin dan geen post met 'ik gebruik...' of 'ik ga ... gebruiken'. Dan vraag je om problemen. Mensen onder 20 mogen geen AAS gebruiken vanwege complicaties op lange termijn met de gezondheid. Wat is tenslotte de bedoeling van een board omtrent de educatie en het veilig gebruiken van pharmaceutische instanties op eigen houtje, als het uiteindelijke doel niet is "hoe gebruik ik en bevorder ik mijn gezondheid".

Je bent hier welkom. Post, stel vragen. Je bent niet te jong om te leren. En er valt veel te leren. Hoe meer je weet, hoe meer je er uit zal halen als je uiteindelijk ooit beslist om zelf te gebruiken. Maar gebruik niet onder de 20 jaar.

En verwacht je aan opmerking en herinneringen aan het feit dat je te jong bent om te gebruiken wanneer je post.

Lees de regels, locked.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven