AndroidHealthClinic

Kuur van de baan

Berry2000

Cool Novice
Waardering
0
Mijn 1e kuur waar ik zo'n 2 weken mee bezig zou zijn nu gaat NIET door.

Had mijn test, winny, en nolva in huis... keek er naar uit...

Uit met mijn vriendin.. terug naar mijn ouders verhuist (die niet van AS houden).. Shit goed verstopt in een tas onder het bed... verteld mijn ex tegen mijn moeder dat ik het in huis heb, die op haar beurt gaat zoeken en het vind.

Kom thuis, zitten ze me aan te kijken alsof ze spoken zien!

We hebben iets gevonden.. zeggen ze... en ik maar simpel kijken...
Hoop gezeik...

Daarna roept ze.... ze staat op t toilet.... ik kijk.... ligt daar 20 ml test e 100 tabs winny en 100 tabs nolva in de plee!

Ben er nog gefrustreerd over... moet t even kwijt...

Hoop dat jullie niet zo'n (ex)vriendinnen hebben.

Nu gaan we binnenkort maar weer eens kijken, wanneer ik het nu ga doen!

Trieste actie van je ex vriendin.. vergoed ze ook je kuur of dat niet? Wat een b*ch..

Steen door haar ruit.

• Topic Starter Topic Starter
Mooiste is dat ik de moeilijkste niet ben he....

Meubels.... hou maar... als ik maar van t gezeik af ben!..
Ben al blij dat ze mijn laptop vergoed heeft die ze tegen de grond aan geketst heeft de laatste dag dat ik daar was!

Mafkees inderdaad...

Biatch!???

Tuurlijk gevonden... als zij maar zegt dat ik t heb.. dan stopt mijn moeder niet!

Vind het, net zoals Yff al zei, eigenlijk maar een trieste actie van je ex...

rare dame, lekker vergeten en een betere zoeken ;)

Tsja... als dat het enige was...

Klap op de vuurpijl... vorige week donderdag zit ik op t terras... komt haar ex verhaal halen... en stomt me van achter tegen mijn kop terwijl ik zit...

ik spring op.... 3 man personeel ertussen... het verhaal is dat die zaak van mijn baas is.. werk zelf in de horeca en mijn baas heeft meerdere zaken dus kan ik daar eigenlijk niets doen...

maar dat verhaal krijgt zijn staartje ook nog wel..

Dus je ben uitwonend geweest je komt thuis met die shit. Je ex verraad je en jij laat die shit dan weggooien (doorspoelen). Echt niet dat dat mij gebeurd. Je moet toch zelf weten wat je doet.
Okee je moet met je ouders weer rekenig houden, maar komop zeg je kan daar toch over babbelen je bent 22 ???

Anaal vernederen met de grootste cactus die je kunt vinden bij de Intratuin.

Toch zie je dat vaak bij vrouwtjes..........in het begin zijn ze lief en aardig............later worden het monsters en doen ze er alles aan om je het leven zuur te maken :)

Winkelhaak in schoppen inderdaad...

weet je wat het is.. die shit lag al in de plee voor ik t door had.. praten daarover? hier niet....

wilde nog een naald pakken en het uit de wc trekken.. maar ja...

samenvattend; gestoorde muts

Dik klote idd. Ik zou zeggen, koop je opnieuw de test en ram die er snel in.

lekker verhaal, gewoon nieuwe zooi kopen en alles op alles zetten om lekker te groeien. geen gezeik aan je kop van die ex en reageer je maar lekker af in the gym (of als dat niet oplucht ook op haar:cool:)

Hhaha.... thanks for the support... ga ik snel doen!

de trut

pot menie binne gooien!

wat johan? pot menie?

Terug
Naar boven