bodylojohn
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kunt haar trouwens wel ff lekker naaien op een zieke manier.
over een week bel je haar op... "ik moet je wat vertellen, tijdens onze relatie ben ik vreemd gegaan...met een h**r omdat ik bij niet alles kreeg..ik deed het onbeschermd maar het voelde slecht...nu heb ik me laten testen en net de uitslag gekregen...afhankelijk van je wraakgevoelens heb je een bepaalde ziekte"...
afh van je ziekte moet ze enkele weken/maanden in onzekerheid zitten hahah

Hehe, monsteractie van zieke geest denniskunt haar trouwens wel ff lekker naaien op een zieke manier.
over een week bel je haar op... "ik moet je wat vertellen, tijdens onze relatie ben ik vreemd gegaan...met een h**r omdat ik bij niet alles kreeg..ik deed het onbeschermd maar het voelde slecht...nu heb ik me laten testen en net de uitslag gekregen...afhankelijk van je wraakgevoelens heb je een bepaalde ziekte"...

Ja lach maar...
Verstoppen kan... maar als ze er naar gaan zoeken.. en ze weten naar wat ze moeten zoeken.... vrouwen.... beter dan jachthonden geloof maar!
voor het doorzoeken van mijn kamer, en dat ik dat niet van haar verwachtte en zwaar teleurgesteld in haar was
hehehehe ze zat er echt mee, verder nooit meer van er gehoord over de as en het ligt nog steeds gewoon op dezelfe plaats 
. Werkte inderdaad wel erg lachwekkend.
wat en sl*t zeg, ik zweer 't als ik z'n ex had die zoiets bij mij zou flikken, ik zou haar heel dip in haar kont nken en mijn sperma in haar mont spuiten.
En daarna laat ik haar die aas uit de plee halen met blote handen.
Veel sterkte topic starter maak je maar geen zorgen het komt wel goen.
wtf, wat is dat nou voor een zielige sufk*t, 'k zou 1 voor 1 z'n vingertjes afbreken, en zoals al eerder gezegd een grote cactus kopen voor je ex, enniewee je bent vast en zeker beter af zonder haarKlap op de vuurpijl... vorige week donderdag zit ik op t terras... komt haar ex verhaal halen... en stomt me van achter tegen mijn kop terwijl ik zit...

Uit met mijn vriendin.. terug naar mijn ouders verhuist (die niet van AS houden).. Shit goed verstopt in een tas onder het bed... verteld mijn ex tegen mijn moeder dat ik het in huis heb, die op haar beurt gaat zoeken en het vind.
Kom thuis, zitten ze me aan te kijken alsof ze spoken zien!
We hebben iets gevonden.. zeggen ze... en ik maar simpel kijken...
Hoop gezeik...
Daarna roept ze.... ze staat op t toilet.... ik kijk.... ligt daar 20 ml test e 100 tabs winny en 100 tabs nolvadex in de plee!