MuscleMeat

Kuur van de baan

Vuile Gore sl*t.
t*fus h**r.
Anti anabolen sloerie.

Conclusie:
Ik vind haar niet lief...

kunt haar trouwens wel ff lekker naaien op een zieke manier.
over een week bel je haar op... "ik moet je wat vertellen, tijdens onze relatie ben ik vreemd gegaan...met een h**r omdat ik bij niet alles kreeg..ik deed het onbeschermd maar het voelde slecht...nu heb ik me laten testen en net de uitslag gekregen...afhankelijk van je wraakgevoelens heb je een bepaalde ziekte"...

afh van je ziekte moet ze enkele weken/maanden in onzekerheid zitten hahah

Da's wel bruut ja, vertellen dat je HIV hebt opgelopen. :D

Hahaha Dennis je bent een ziek/mooi mannnetje:D :D :D
Wel het ultieme om te doen...

Als vrouw zijnde kon je zeggen dat je zwanger was, maja.. Dat gaat nu niet op :P

over een week bel je haar op... "ik moet je wat vertellen, tijdens onze relatie ben ik vreemd gegaan...met een h**r omdat ik bij niet alles kreeg..ik deed het onbeschermd maar het voelde slecht...nu heb ik me laten testen en net de uitslag gekregen...afhankelijk van je wraakgevoelens heb je een bepaalde ziekte"...

Hehe, monsteractie van zieke geest dennis :D

Damn wat een verhaal kerel, normaal ben ik nooit zo'n fan van wraakacties. Maar dit gaat wel heel ver en vraagt om een flinke vergelding, alleen al om te laten zien dat je niet met je laat spotten anders blijft ze bezig.

Graaf eens diep terug in je verleden met haar, er is altijd wel iets waarmee je kunt laten zien dat met berry2000 niet te ****en valt. Zij had die roids wat ze tegen je ouders kon vertellen, jij hebt toch ook wel wat pijlen te verschieten?

Ja lach maar...

Verstoppen kan... maar als ze er naar gaan zoeken.. en ze weten naar wat ze moeten zoeken.... vrouwen.... beter dan jachthonden geloof maar!

true...is bij mij ook al gebeurd. Al had ik niet echt me best gedaan om het goed te verstoppen, echter heb ik het zo gedaan dat me moeder haar excuses aan mij aanbiedde :D voor het doorzoeken van mijn kamer, en dat ik dat niet van haar verwachtte en zwaar teleurgesteld in haar was:D hehehehe ze zat er echt mee, verder nooit meer van er gehoord over de as en het ligt nog steeds gewoon op dezelfe plaats :roflol:

Hey maar dudes, hoe oud zijn jullie eigenlijk als ik het vragen mag. Mijn ouders hebben niets meer over mij te zeggen, ook al woon ik thuis. Zolang ik maar niemand hinder is er niets aan de hand.

wat en sl*t zeg, ik zweer 't als ik z'n ex had die zoiets bij mij zou flikken, ik zou haar heel dip in haar kont nken en mijn sperma in haar mont spuiten.

En daarna laat ik haar die aas uit de plee halen met blote handen.

Veel sterkte topic starter maak je maar geen zorgen het komt wel goen.

Sommige vrouwen vinden dat niet erg ahmet;)

Kunne wel echte ongelukken van komen, zou gewoon de lokale n*ger effe een vijtiger doneren en een keertje op haar k*nes laten meppen, ben je zeker dat het niet uit hand loopt want daar zou je spijt van krijgen.

haha dit heb ik wel al is gedaan alleen was het dan geen h**r ;). Werkte inderdaad wel erg lachwekkend.

Zieke mensen hier :lol:

:roflol:

Owned.

wat en sl*t zeg, ik zweer 't als ik z'n ex had die zoiets bij mij zou flikken, ik zou haar heel dip in haar kont nken en mijn sperma in haar mont spuiten.

En daarna laat ik haar die aas uit de plee halen met blote handen.

Veel sterkte topic starter maak je maar geen zorgen het komt wel goen.

hehe doe ik regelmatig, behalve dat potmanouver dan ;o

Klap op de vuurpijl... vorige week donderdag zit ik op t terras... komt haar ex verhaal halen... en stomt me van achter tegen mijn kop terwijl ik zit...
wtf, wat is dat nou voor een zielige sufk*t, 'k zou 1 voor 1 z'n vingertjes afbreken, en zoals al eerder gezegd een grote cactus kopen voor je ex, enniewee je bent vast en zeker beter af zonder haar :D

Wat heeft die grap door de plee nou wel niet gekost?

Zorg gewoon dat je zo vlug mogelijk aan nieuwe shizzle geraakt, train als een beest en zorg dat je echt GROOT staat binnenkort...
Als je haar dan nog kan tegen het lijf lopen met een heel mooie chic aan je hand, ontploft ze gegarandeerd !

toch wel spijtig van al dat lekkers door de plee !!!!

Uit met mijn vriendin.. terug naar mijn ouders verhuist (die niet van AS houden).. Shit goed verstopt in een tas onder het bed... verteld mijn ex tegen mijn moeder dat ik het in huis heb, die op haar beurt gaat zoeken en het vind.

Kom thuis, zitten ze me aan te kijken alsof ze spoken zien!

We hebben iets gevonden.. zeggen ze... en ik maar simpel kijken...
Hoop gezeik...

Daarna roept ze.... ze staat op t toilet.... ik kijk.... ligt daar 20 ml test e 100 tabs winny en 100 tabs nolvadex in de plee!

Dus je moeder vond het, je ex spoelde het door de plee en dit bij jouw ouders thuis?

Terug
Naar boven