Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OH NO HE DIDN'tKlap op de vuurpijl... vorige week donderdag zit ik op t terras... komt haar ex verhaal halen... en stomt me van achter tegen mijn kop terwijl ik zit...

Heb je geen prive filmpjes waarop je haar vernederd?

Wat een k*thoer joh, je moet haar echt kapot maken! Gewoon het leven zuur maken. 's Nachts een keer der hele auto zo verbouwen zodat zij net zoveel schade heeft als jij van de weggegooide spullen
Pas maar op. De overheid heeft net een nieuwe campagne opgestart "Nu is het genoeg". Moet huiselijk geweld tegengaan... 
worf bedoelt denk ik dat je tegen die gast die jou sloeg aangifte moet doen, met 4 getuigen ofzo kun je em daar aardig mee naaien, trust me, paar honderd eu's boete heb je zo te pakken.Die gast komt nog aan de beurt....
Aangifte doen?... hahah tuurlijk.... weet je wat mijn ex gedaan heeft? tegen mijn moeder verteld dat ik anabolen in huis had!!.. wie is dan de lul?
Van die ziekte is leuk.. maar hoe lang denk je dat het duurt voor dat hier rond is?... en hoeveel denk je dat ik dan nog neuk
Maar heb zelf eigenlijk al een nieuw wel tof meisje... dus wat dat betreft...
En Worf mijn moeder vond het bij mij thuis en heeft het door de plee gejaagd... wist t alleen van mijn ex...
En aangifte doen.... al blij dat ze dat niet tegen mij gedaan heeft... mafkees wilde dat gaan doen omdat ze tegen de muur gelopen was ofzo... wel ruzie gehad.. maar dat kwam echt niet van mij!
ik denk als je haar gewoon nog eff een paar afscheid klapje's geeft dat je je gelijk een stuk beter voelt![]()

Wat een k*thoer joh, je moet haar echt kapot maken! Gewoon het leven zuur maken. 's Nachts een keer der hele auto zo verbouwen zodat zij net zoveel schade heeft als jij van de weggegooide spullen
Hey suffie,