MuscleMeat

Kuur van de baan

En trouwens gewoon aangifte doen tegen haar ex, daar heb je hem het hardste mee.

Klap op de vuurpijl... vorige week donderdag zit ik op t terras... komt haar ex verhaal halen... en stomt me van achter tegen mijn kop terwijl ik zit...
OH NO HE DIDN't :P
en dat laat jij je flikken? 'k xou die gat tot bijzet tafeltje vertimmerd hebben

• Topic Starter Topic Starter
Die gast komt nog aan de beurt....

Aangifte doen?... hahah tuurlijk.... weet je wat mijn ex gedaan heeft? tegen mijn moeder verteld dat ik anabolen in huis had!!.. wie is dan de lul?

Van die ziekte is leuk.. maar hoe lang denk je dat het duurt voor dat hier rond is?... en hoeveel denk je dat ik dan nog neuk??????

Maar heb zelf eigenlijk al een nieuw wel tof meisje... dus wat dat betreft...

En Worf mijn moeder vond het bij mij thuis en heeft het door de plee gejaagd... wist t alleen van mijn ex...

En aangifte doen.... al blij dat ze dat niet tegen mij gedaan heeft... mafkees wilde dat gaan doen omdat ze tegen de muur gelopen was ofzo... wel ruzie gehad.. maar dat kwam echt niet van mij!

Wat een k*thoer joh, je moet haar echt kapot maken! Gewoon het leven zuur maken. 's Nachts een keer der hele auto zo verbouwen zodat zij net zoveel schade heeft als jij van de weggegooide spullen :)

Heb je geen prive filmpjes waarop je haar vernederd?

klote voor je kerel

die ben je beter kwijt dan arm

ik denk als je haar gewoon nog eff een paar afscheid klapje's geeft dat je je gelijk een stuk beter voelt :)

Wat een k*thoer joh, je moet haar echt kapot maken! Gewoon het leven zuur maken. 's Nachts een keer der hele auto zo verbouwen zodat zij net zoveel schade heeft als jij van de weggegooide spullen :)

:haha: Pas maar op. De overheid heeft net een nieuwe campagne opgestart "Nu is het genoeg". Moet huiselijk geweld tegengaan... :D

Ik lees dit topic nu pas :nowai: . Laat dit in ieder geval een goede les voor in de toekomst zijn.

Maaruh, voor hoeveel geld is er nu door de retirade gespoeld?

Die gast komt nog aan de beurt....

Aangifte doen?... hahah tuurlijk.... weet je wat mijn ex gedaan heeft? tegen mijn moeder verteld dat ik anabolen in huis had!!.. wie is dan de lul?

Van die ziekte is leuk.. maar hoe lang denk je dat het duurt voor dat hier rond is?... en hoeveel denk je dat ik dan nog neuk??????

Maar heb zelf eigenlijk al een nieuw wel tof meisje... dus wat dat betreft...

En Worf mijn moeder vond het bij mij thuis en heeft het door de plee gejaagd... wist t alleen van mijn ex...

En aangifte doen.... al blij dat ze dat niet tegen mij gedaan heeft... mafkees wilde dat gaan doen omdat ze tegen de muur gelopen was ofzo... wel ruzie gehad.. maar dat kwam echt niet van mij!
worf bedoelt denk ik dat je tegen die gast die jou sloeg aangifte moet doen, met 4 getuigen ofzo kun je em daar aardig mee naaien, trust me, paar honderd eu's boete heb je zo te pakken.

Wel k*t voor je man.

Btw misschien zie je nog wel een keer een monsterlijk grote rat voorbijkomen daar bij jou in de buurt van de as die je ma door de plee spoelde :P

:sukkeltje: Hey suffie,

je vernedert ze toch ALTIJD ?? :bukkake:

killeh de trut , zit niets anders op ! :) zonde man :!

Terug
Naar boven