AndroidHealthClinic

kuur vs continue gebruik

Je bencht nog geen 60 en dan ga je denken aan kuren... Doe normaal serieus.. Als je TRT nodig hent tot daaraan toe maar waarom zou je dan gaan kuren. Je zit nog lang niet aan je natuurlijke max. Je zit daar nog 4 jaar vanaf. Minimaal en dat is met optimale training, doorzettingsvermogen en voeding. Je traint geen eens in een gym zelfs... Als ik iemand moet afraden ben jij het wel. En die controle betwijfel ik ook, die doen ze niet zo maar en dan had je de waardes wel geweten. Bovendien probeer je van een trt een kuur te maken wat niet aan de orde is. Als je echt lage waardes heb dan TRT je onder toezicht en train je tot je natuurlijke max in een jaar 4/5 en dan kan je er dan nog eens over na denken. Je traint pas een paar maanden, bent nog erg zwak, je pezen zijn niks gewend etc etc. En wie zegt dat deze sport je over een paar jaar nog ligt. Denk ff na wtf.

TRT ... ik lees de laatste tijd niets anders meer, alsof het allemaal niks is.
TRT = starten indien nodig rond de 35 - 40j (en liefst alles alle kinder wensen vervuld zijn)

• Topic Starter Topic Starter
Lol max ik zei nergens dat ik nu wil gaan kuren. Stel dat mijn test spiegel laag is dan zou mijn natty max lager liggen dan wanneer mijn test normaal zou zijn.

Mijn vraag was dus ook om dan aan trt te gaan doen of een kuur te proberen om te kijken o ik die massa vast kan houden. Zolang ik gain ga ik echt niet troep inspuiten...

Lol max ik zei nergens dat ik nu wil gaan kuren. Stel dat mijn test spiegel laag is dan zou mijn natty max lager liggen dan wanneer mijn test normaal zou zijn.

Mijn vraag was dus ook om dan aan trt te gaan doen of een kuur te proberen om te kijken o ik die massa vast kan houden. Zolang ik gain ga ik echt niet troep inspuiten...
:rolleyes:

the skeptical hippo....

is skeptical ;)

.jpg

Zie je... Je hebt het niet eens laten testen :rolleyes: Je gaat geen massa vasthouden als je echt een TRT nodig hebt. Ik denk dat je gewoon zit te liegen hiero :D en een kuur heb je niet nodig op ze hoogst een TRT. GEEN KUUR maar TRT dus als je verhaal uberhaupt klopt.

:roflol: als ik nu kuur zou doen + goed eten is dat eerder een garantie voor straiae dan blijvende massa.

Daarnaast gain ik nog prima natty dus voorlopig niet. Als ik echt trt had willen hebben was ik wel naar dokter gerend om sust voorgeschreven te krijgen.

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 12:32 ----------

Zie je... Je hebt het niet eens laten testen :rolleyes: Je gaat geen massa vasthouden als je echt een TRT nodig hebt. Ik denk dat je gewoon zit te liegen hiero :D en een kuur heb je niet nodig op ze hoogst een TRT. GEEN KUUR maar TRT dus als je verhaal uberhaupt klopt.

Jawel 1x en daar was die laag maar moest nog een 2e x laten doen voor zekerheid.

Maar goed, zolang ik er geen nadelen aan ondervind geen trt of aas.. :rolleyes:

:roflol: als ik nu kuur zou doen + goed eten is dat eerder een garantie voor straiae dan blijvende massa.

Daarnaast gain ik nog prima natty dus voorlopig niet. Als ik echt trt had willen hebben was ik wel naar dokter gerend om sust voorgeschreven te krijgen.

Wat nou als? Je gaat helemaal geen kuur doen :eek:

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 12:34 ----------

Ga eerst eens bij een gym trainen voordat je het uberhaupt over massa gains hebt met kuren man :roflol: sjonge jonge.

Wat nou als? Je gaat helemaal geen kuur doen :eek:

:roflol: Omdat ik nooit mijn natty max zal halen?:p

Nee maar serieus ik eet laatste tijd toch niet helemaal lekker, kan beter daar aan werken dan aan aas/trt. Die conclusie had ik tijd geleden al getrokken :p

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 12:35 ----------

Wat is er mis met thuis trainen :o

Je stelt me echt enorm teleur srs.

Hoezo? Ik heb geen AAS of TRT :rolleyes:

Zat gewoon vooruit te denken.. Met laag test niveau zit je veel sneller op je natty max..

:popcorn: Sorry voor de bump he I Xyzyx

Ik snap het niet ? wat wil je dan bereiken met kuren ? je testosteron zal daardoor na je kuur niet verbeteren hoor, je zal er mayb nog slechter uit komen dan ervoor...

Edit: sorry heb niet veder gelezen.. je hebt het dus niet gedaan :)

Ik ben niet gefrustreerd vind alleen dat je niet slim bezig bent als je nu al gaat nadenken over kuren. TRT'en tot daaraan toe. Waarom schuif je het op mij af fl**ker :roflol:

Dus als je mogelijk een lage test spiegel hebt is het niet logisch na te denken of het handig is om gelijk met trt te beginnen of tot natty max te trainen en dan een kuur te proberen in de hoop dat die massa blijft waanra je indien t niet helpt alsnog met trt kan beginnen?

Volgens mij heb ik nergens gezegd dat ik nu wil kuren.. :rolleyes: Denk eerder dat ik juist zat redenen genoemd heb waarom nu niet, nog niet perfect eten, nog niet perfect trainen, nu al hard genoeg gainen en miss zelfs striae als ik t nu zou doen.

Punt is ik zie je al meerdere malen dingen posten als, als ik gebruik wordt ik net als zyzz. Dit leek een soort poging om dat voor te leggen. Je komt op mij ook niet over als iemand met een laag testo. Maargoed meer woorden wil ik er niet aan vuil maken. Je kent me mening.

Punt is ik zie je al meerdere malen dingen posten als, als ik gebruik wordt ik net als zyzz. Dit leek een soort poging om dat voor te leggen. Je komt op mij ook niet over als iemand met een laag testo. Maargoed meer woorden wil ik er niet aan vuil maken. Je kent me mening.

Haha er zijn wel dingen die er mogelijk op duiden hoor, maar goed. Voorlopig blijf ik wel natty doortrainen :p don't worry.

Was al tot die conclusie gekomen toen het topic doodbloedde maar goed ;)

Jongens ik train al 6 maanden lang, maar zit al ruim 4 maanden op een plateau nu. ik bench bijvoorbeeld al 4 maanden 55kg en daar kom ik niet overheen.
Zoals je dus al kunt bedenken heb ik mijn natty max bereikt, nu wil ik dus gaan kuren.

Suggesties? Zit te denken aan tren / deca.

Jongens ik train al 6 maanden lang, maar zit al ruim 4 maanden op een plateau nu. ik bench bijvoorbeeld al 4 maanden 55kg en daar kom ik niet overheen.
Zoals je dus al kunt bedenken heb ik mijn natty max bereikt, nu wil ik dus gaan kuren.

Suggesties? Zit te denken aan tren / deca.

Je moet 21 zijn :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 15:46 ----------

Not even sure why I responded :o

Terug
Naar boven