MuscleMeat

kuur vs continue gebruik

makker wil je nou echt kuren @ 55kg?

ff normaal doen eh

Mogelijk heb ik een verlaagd testosteron niveau waardoor, als dit echt het geval is (moet nog een 2e test), ik er mee moet leven of continue sustanon moet gaan spuiten.

Nu heeft het continue testosteron spuiten het risico dat mijn testosteron aanmaak volledig stopt en ik dus mijn hele leven zal moeten blijven spuiten.

Aan een kuur zitten natuurlijk ook negatieve effecten maar ik vroeg me af of ik niet beter eerst zou kunnen proberen een kuur te doen en kijken waar dat me brengt? Tenslotte kan ik, als het niets wordt, altijd er alsnog voor kiezen continue te gaan spuiten.

Dus wat zouden jullie gaan doen? Om de zoveel tijd een spuit sustanon zetten? Of een kuur doen, kijken waar het je brengt en wat je behoud en daarna verder kijken?

Kijk dit? Hoe bedoel je? Wat je waar brengt? En wat behoud? Hier ben je toch bezig met massagains van kuren of begrijp ik je nou helemaal verkeerd?

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 15:50 ----------

Wees gewoon eerlijk dan

• Topic Starter Topic Starter
makker wil je nou echt kuren @ 55kg?

ff normaal doen eh

Nee, de vraag was bij laag test spiegel -> trt
Of natty max trainen en dan kuur om te kijken of ik dat behoud..
Maar omdat lage test spiegel ligt natty max lager.

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 15:52 ----------

Kijk dit? Hoe bedoel je? Wat je waar brengt? En wat behoud? Hier ben je toch bezig met massagains van kuren of begrijp ik je nou helemaal verkeerd?

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 15:50 ----------

Wees gewoon eerlijk dan

Ja nadat ik tot mijn natty max had getraind, wat dan lager zou liggen dan normaal vanwege laag test..

Je gaat toch niet denken dat ik serieus aan kuren denk terwijl ik 10 kilo in 3 maanden aangekomen ben en waarschijnlijk eind deze maand de 70 wel had kunnen halen als ik goed op mijn voeding gelet had? :o

Je moet sowieso natty max trainen, maar TRT kun je overwegen als je echt problemen ondervind van een laag testo maar zoals ik jou bezig zie op t forum en verhalen verteld uit je leven betwijfel ik wel of je eerlijk bent maargoed. TRT of geen TRT is in dit geval de enige optie begrijp daarom ook niet waarom je t woord kuren in de mond neemt. Je hebt bescherming voor jezelf nodig als je dat nu al zou willen doen

Je moet sowieso natty max trainen, maar TRT kun je overwegen als je echt problemen ondervind van een laag testo maar zoals ik jou bezig zie op t forum en verhalen verteld uit je leven betwijfel ik wel of je eerlijk bent maargoed. TRT of geen TRT is in dit geval de enige optie begrijp daarom ook niet waarom je t woord kuren in de mond neemt. Je hebt bescherming voor jezelf nodig als je dat nu al zou willen doen

Haha had het gewoon beter moeten verwoorden..

Aan trt zitten veel nadelen dus daarom wilde ik weten of t beter was om met trt te beginnen of eerst zo ver mogelijk te trainen en dan een kuur te proberen met de hoop dat die massa zou blijven waardoor ik geen trt hoefde.

Uiteindelijk had ik besloten dat ik sowieso geen trt wil omdat ik er geen last van ondervind.

--

Laatst bewerkt:
Denk niet dat t nodig is om hier een 2e topic voor te gebruiken niet? :rolleyes:

Terug
Naar boven