XXL Nutrition

Kuur wielrenner

Bezoekers in dit topic

Erik88

Novice
Lid geworden
29 dec 2020
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
79kg
Vetpercentage
15%
Hey ik had een serieuze vraag liefst geen domme opmerkingen om me beter in te lezen dat heb ik al gedaan ik wil alleen zoveel mogelijk weten van andere mensen die ervaring hebben .
Ik ben een wielrenner van 40 j die 15 tot 20 uur traint per week ik merk dat mijn power een heel stuk minder is na een minder traingsperiode na een blessure ik heb afgelopen maanden krachttraining gedaan om mijn kracht terug te krijgen maar het is niet zoals voor mijn blessure .
Welke kuur kunnen jullie me aanbevelen voor krachttoename en liefst met een detectie tijd minder dan 4 maanden . Thanks
 
Dus je wilt snel een kuur doen wat je niet meer kan traceren binnen 4 maand omdat?
Ja je gaat vast wel krachtgains hebben en je waarschijnlijk beter voelen maar wanneer je stopt dan gaat je kracht op den duur ook achteruit.
Tenzij je om de zoveel tijd weer gaat gebruiken maar dat is niet de bedoeling?

Beter train je gewoon rustig door en neem je het voor lief dat je minder sterk bent (of gewoon hard trainen en proberen terug te komen op je niffo) want dit is gedoemd te mislukken tenzij je vaker wilt gebruiken.

Alvast een goed nieuw jaar :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Te lang opspoorbaar
 
Dat is het hem net harder trainen gaat niet meer ivm herstellen dit zal waarschijnlijk ook mijn laatste jaar zijn in competitie
 
Test tren en anadrol
 
Dat is het hem net harder trainen gaat niet meer ivm herstellen dit zal waarschijnlijk ook mijn laatste jaar zijn in competitie
Mss zoiets als cardarine? Is niet echt een kuur maar lijkt me wel geschikt voor je doelen.
(Zelf geen nuttige ervaring hiermee, het is maar een gedachte)
A0F77D6F-62B5-4416-8C22-FBDA52004417.jpeg
 
Cardarine is dat toch gw1516
 
Daar heb ik verschillende meningen over gelezen sommige zeggen dat ze er niets van gemerkt hebben en anderen zeggen dat het een wondermiddel is
 
Daar heb ik verschillende meningen over gelezen sommige zeggen dat ze er niets van gemerkt hebben en anderen zeggen dat het een wondermiddel is
Ik heb het zelf 1keer gebruikt tijdens een bulk kuur en merkte er niets van, maar voor een sport die veel meer op uithouding gericht is kan het mss wel een goed product zijn.
 
Ik weet niet of de detectie methode beter is geworden, maar tot 10 jaar terug gebruikte men altijd stanozolol in de winter periode.
En afhankelijk van je niveau, maar hoe groot is de kans nou daadwerkelijk dat ze je gaan testen?
 
Testen gebeurd zelden wat voor kuur deden ze dan in de winter qua lengte en hoeveelheden?
 
Ik denk dat als je via google daarop zoekt dat er wel wat te vinden is, zeker ook wel op dit forum nog.
Zelf geen kennis dus ga geen kuurvoorstellen doen die van horen/zeggen komen.
 
Een kuurtje is duurder dan wat jij in de enveloppe krijgt bij het behalen van je master 2 podium. Ga lekker recreëren als je de arbeid niet meer kunt opbrengen. Of denk je dat andere oudere mannen blessure vrij de masters 3 halen ?
 
Ronreves hoe kom je erbij dat ik hij de masters rij ik meet mij nog altijd met 20 jarige bij de elite
 
Dus je wilt snel een kuur doen wat je niet meer kan traceren binnen 4 maand omdat?
Ja je gaat vast wel krachtgains hebben en je waarschijnlijk beter voelen maar wanneer je stopt dan gaat je kracht op den duur ook achteruit.
Tenzij je om de zoveel tijd weer gaat gebruiken maar dat is niet de bedoeling?

Beter train je gewoon rustig door en neem je het voor lief dat je minder sterk bent (of gewoon hard trainen en proberen terug te komen op je niffo) want dit is gedoemd te mislukken tenzij je vaker wilt gebruiken.

Alvast een goed nieuw jaar :)
Dit is het enigste goed antwoord. Ik vraag mij ook af waarom een wielrenner deze vraag stelt op een forum waar ze niet de minste ervaring hebben met duursport en waar anabolica op een andere manier gebruikt wordt.
 
Ronreves hoe kom je erbij dat ik hij de masters rij ik meet mij nog altijd met 20 jarige bij de elite
Misschien moet je accepteren dat jij dat nivo niet meer aankunt. Je geeft zelf aan dat je 44 bent. Masters 2 dan toch.
 
Back
Naar boven