AndroidHealthClinic

Kuur zonder gyno

Oestrogeen in laag-normaal bereik houden door bloedwaardes te controlleren en bijsturen waar nodig.

• Topic Starter Topic Starter
Dan moet je niet zeiken dat je gyno krijgt
Ik zeik niet dat ik gyno krijg,ik vraag of er mensen zijn die gyno gevoelig zijn en ervaring hebben met middelen die niet aromatiseren en toch goede resultaten behaald hebben.
Daar kan je me blijkbaar niet mee helpen dus heb ik liever dat je niet reageerd.Ik heb er toch niks aan...

Oestrogeen in laag-normaal bereik houden door bloedwaardes te controlleren en bijsturen waar nodig.
Ik kan mijn bloedwaardes voor ik begin wel laten controleren dat is het probleem niet,maar ook tijdens de kuur laten controleren?Hoe vaak dan?Dan moet je wekelijks bij de huisdokter langs of hoe doe je dat?

Ik kan mijn bloedwaardes voor ik begin wel laten controleren dat is het probleem niet,maar ook tijdens de kuur laten controleren?Hoe vaak dan?Dan moet je wekelijks bij de huisdokter langs of hoe doe je dat?
Als je dat vaker doet krijg je wel duidelijk beeld waar het mis gaat. En kan je op tijd ingrijpen-bijsturen.

Je kan volgens mij ook buiten huisarts bloed laten afnemen. Krijg je resultaten thuis gestuurd. Kijk eens op internet. En ga ff na wat die waardes moeten zijn. Je wil oestrogeen ook helemaal de nek omdraaien.

600mg testosteron en 10-20mg nolvadex vanaf het begin laten meelopen.

Gaat je meer leveren dat je voorstellen met primo.

600mg testosteron en 10-20mg nolvadex vanaf het begin laten meelopen.

Gaat je meer leveren dat je voorstellen met primo.
Dat denk ik ook wel maar 600mg vind toch riskant...Wat denk je van mast ipv primo te laten mee lopen?

Dat denk ik ook wel maar 600mg vind toch riskant...Wat denk je van mast ipv primo te laten mee lopen?
Kan je doen maar zal weinig voor gains doen, mss wat helpen met sides maar ook dat is relatief.

Ik denk dat, als je nolvadex echt is, het risico vrij klein is dat gyno krijgt. Nolvadex kan je ook gewoon in de 30-40mg range gebruiken mocht dat nodig zijn.

Nolva is sowieso real stuff,arimidex heb ik ook nog liggen.ik heb een goede bron en gebruik enkel goede producten.

Kan je doen maar zal weinig voor gains doen, mss wat helpen met sides maar ook dat is relatief.

Ik denk dat, als je nolvadex echt is, het risico vrij klein is dat gyno krijgt. Nolvadex kan je ook gewoon in de 30-40mg range gebruiken mocht dat nodig zijn.

Stel dat ik toch zou gaan voor enkel test E en nolva vanaf het begin laat mee lopen,hoe zit het dan met nakuren?Nolva 4 weken langer laten door lopen of heeft dat geen zin?..Heeft het zin om bvb t bol als kickstart te gebruiken?

Ik denk dat als je nandrolon-verwanten (deca, tren) vermijd dat je je kansen op gyno al flink verlaagt.

l

En als je test tot max 250 houdt, deca hoger, mast en evt een AI ernaast?
Daarmee kan je t ook beperken, toch blijft het een gok.

Ik kan een gram test nemen zonder dat ik gyno krijg of problemen krijg. Ik kan ook 300mg test met 300mg tren nemen en ik krijg last van gyno en limp d*ck.

• Like
Waarderingen: ASRB
Daarmee kan je t ook beperken, toch blijft het een gok.

Ik kan een gram test nemen zonder dat ik gyno krijg of problemen krijg. Ik kan ook 300mg test met 300mg tren nemen en ik krijg last van gyno en limp d*ck.
Er kleven inderdaad altijd risico's aan AAS gebruik wat je niet van te voren kunt weten.

De combinatie van oestrogeen (door bv test) met een 19-nor is gewoon moeilijk te managen. Sommigen hebben er geluk mee en sommigen helaas niet.

Ik zat te denken om primo door mast te vervangen.ideale combi androgee/oestrogeen evenwicht zou 350 test E met 200 mast E zijn.

Zou er veel verschil zitten in de combi test/primo & test/mast?..

Na wat opzoek werk heb ik deze kuur samen gesteld waar ik toch ook wel een goed resultaat van verwacht 250 test E/500bold/400 mast E voor 10 weken en 4 weken nakuren met 20mg Nolva.

Ofwel gaat het simpel blijven en 10 weken 500 test E en nolva laten mee lopen en beginnen op 20 mg/d,nolva verhogen indien nodig en 4 weken nakuren.

Blijft toch een beetje gokken...

Als ik voor de test only ga en ik wil bvb Winny als kickstart gebruiken op 60mg voor 4 weken heeft het dan zin om de nolva van het begin te laten mee lopen?

Waarom zou je 60mg winstrol willen nemen? Ben je in prep voor je pro card?
Als je gewoon goede winstrol hebt is 30mg echt wel genoeg om er wat van te merken qua kracht en hardheid en boost. Meer mg's gaat alleen maar meer stress geven aan al je organen. Wees verstandig!

Terug
Naar boven