- Waardering
- 1.999
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zeik niet dat ik gyno krijg,ik vraag of er mensen zijn die gyno gevoelig zijn en ervaring hebben met middelen die niet aromatiseren en toch goede resultaten behaald hebben.
Ik kan mijn bloedwaardes voor ik begin wel laten controleren dat is het probleem niet,maar ook tijdens de kuur laten controleren?Hoe vaak dan?Dan moet je wekelijks bij de huisdokter langs of hoe doe je dat?Oestrogeen in laag-normaal bereik houden door bloedwaardes te controlleren en bijsturen waar nodig.
Als je dat vaker doet krijg je wel duidelijk beeld waar het mis gaat. En kan je op tijd ingrijpen-bijsturen.Ik kan mijn bloedwaardes voor ik begin wel laten controleren dat is het probleem niet,maar ook tijdens de kuur laten controleren?Hoe vaak dan?Dan moet je wekelijks bij de huisdokter langs of hoe doe je dat?
Je kan volgens mij ook buiten huisarts bloed laten afnemen. Krijg je resultaten thuis gestuurd. Kijk eens op internet. En ga ff na wat die waardes moeten zijn. Je wil oestrogeen ook helemaal de nek omdraaien.Ik kan mijn bloedwaardes voor ik begin wel laten controleren dat is het probleem niet,maar ook tijdens de kuur laten controleren?Hoe vaak dan?Dan moet je wekelijks bij de huisdokter langs of hoe doe je dat?
600mg testosteron en 10-20mg nolvadex vanaf het begin laten meelopen.
Gaat je meer leveren dat je voorstellen met primo.
Dat denk ik ook wel maar 600mg vind toch riskant...Wat denk je van mast ipv primo te laten mee lopen?600mg testosteron en 10-20mg nolvadex vanaf het begin laten meelopen.
Gaat je meer leveren dat je voorstellen met primo.
Kan je doen maar zal weinig voor gains doen, mss wat helpen met sides maar ook dat is relatief.Dat denk ik ook wel maar 600mg vind toch riskant...Wat denk je van mast ipv primo te laten mee lopen?
Kan je doen maar zal weinig voor gains doen, mss wat helpen met sides maar ook dat is relatief.
Ik denk dat, als je nolvadex echt is, het risico vrij klein is dat gyno krijgt. Nolvadex kan je ook gewoon in de 30-40mg range gebruiken mocht dat nodig zijn.
En als je test tot max 250 houdt, deca hoger, mast en evt een AI ernaast?Ik denk dat als je nandrolon-verwanten (deca, tren) vermijd dat je je kansen op gyno al flink verlaagt.
Daarmee kan je t ook beperken, toch blijft het een gok.l
En als je test tot max 250 houdt, deca hoger, mast en evt een AI ernaast?
Er kleven inderdaad altijd risico's aan AAS gebruik wat je niet van te voren kunt weten.Daarmee kan je t ook beperken, toch blijft het een gok.
Ik kan een gram test nemen zonder dat ik gyno krijg of problemen krijg. Ik kan ook 300mg test met 300mg tren nemen en ik krijg last van gyno en limp d*ck.