Fitness Seller

Kuur zonder gyno

Bezoekers in dit topic

Waarom zou je 60mg winstrol willen nemen? Ben je in prep voor je pro card?
Als je gewoon goede winstrol hebt is 30mg echt wel genoeg om er wat van te merken qua kracht en hardheid en boost. Meer mg's gaat alleen maar meer stress geven aan al je organen. Wees verstandig!

50mg winstrol is doorgaans een normale dosering.Ben zelf helemaal geen fan van orals leveren netto niks op. Voor de looks is het misschien leuk maar niet waard tegen over de belasting van je lichaam.
 
Ik heb al een goede ervaring gehad met winstrol op 50 mg,vooral kwa looks dan.Ik wil het mischien als als kickstart gebruiken en aromatisatie remmer bij de test.
 
50mg winstrol is doorgaans een normale dosering.Ben zelf helemaal geen fan van orals leveren netto niks op. Voor de looks is het misschien leuk maar niet waard tegen over de belasting van je lichaam.

we kuren toch voor de looks?
 
ik zelf ben ook erg gevoelig voor gyno. Ik heb dan ook gyno zitten tergrote van een poffertje.

Ik kreeg de gyno op 500mg test-E met een AI en nolvadex heen. Zelf zou ik nooit meer kuren vanwege de gyno.
Ook ben ik kalend en wil ik geen DHT roids gebruiken. Dus voor mij blijft er niks over ;)

Ik zou aan zoiets denken als ik jouw was.

125mg Test-E Masteron of Primo + winstrol/anavar
 
zou je ook kuren wanneer je look daar niet van veranderd :eyebrow: toegeven is niet makkelijk, ik weet het..

Snap niet zo goed waarom je een discussie wil uitlokken(je snapt zelf ook wel wat ik bedoel )
Winstrol geeft tijdelijk een harde look Is eigenlijk alleen voor wedstrijden interessant.
Uiteraard kuur ik voor een look maar dat heeft niks te maken met een tijdelijke look van bijvoorbeeld winstrol of tren
 
Snap niet zo goed waarom je een discussie wil uitlokken(je snapt zelf ook wel wat ik bedoel )
Winstrol geeft tijdelijk een harde look Is eigenlijk alleen voor wedstrijden interessant.
Uiteraard kuur ik voor een look maar dat heeft niks te maken met een tijdelijke look van bijvoorbeeld winstrol of tren

waarom zou je niet voor een tijdelijke look kuren?
 
waarom zou je niet voor een tijdelijke look kuren?

Ik zou eigenlijk ook alleen maar middelen nemen die een "goede look" geven als ik een wedstrijd zou doen. Anders snap ik het punt er niet helemaal van.
 
Ik zou eigenlijk ook alleen maar middelen nemen die een "goede look" geven als ik een wedstrijd zou doen. Anders snap ik het punt er niet helemaal van.

een leuke beach look is je niets waard?
 
ik zelf ben ook erg gevoelig voor gyno. Ik heb dan ook gyno zitten tergrote van een poffertje.

Ik kreeg de gyno op 500mg test-E met een AI en nolvadex heen. Zelf zou ik nooit meer kuren vanwege de gyno.
Ook ben ik kalend en wil ik geen DHT roids gebruiken. Dus voor mij blijft er niks over ;)

Ik zou aan zoiets denken als ik jouw was.

125mg Test-E Masteron of Primo + winstrol/anavar

Mast op 400mg zetten of zou je hoger doseren?

125 test/400mast/50mg Winny
Of
125test/600mast
 
een leuke beach look is je niets waard?

Nee, boeit me echt totaal niet. Ik weet wat mijn doelen zijn en dat ik daar naar toe aan het werken ben elke dag en als dat inhoudt dat ik er tijdelijk even wat minder aantrekkelijk uit zie, dan vind ik dat prima. Ik zie er fat and bloated alsnog beter uit dan 99% van de mensen op het strand.
 
  • Like
Waarderingen: ASRB
Nee tot nu toe bulk ik al zeker 5 jaar.

Denk je niet dat je meer vvm zou gainen als een soort rebound als je eens een paar maanden zou cutten en vervolgens weer beginnen met bulken? 5 jaar achtereen bulken is wel lang. Vraag me af of je lichaam dan nog even responsief is op al het eten dat je eet.
 
Nee, boeit me echt totaal niet. Ik weet wat mijn doelen zijn en dat ik daar naar toe aan het werken ben elke dag en als dat inhoudt dat ik er tijdelijk even wat minder aantrekkelijk uit zie, dan vind ik dat prima. Ik zie er fat and bloated alsnog beter uit dan 99% van de mensen op het strand.

daarmee zeg je dat je uiteindelijk er wel hard bij wilt staan maar dat het nu het moment niet is?

persoonlijk geef ik wel om een tijdelijke harde look, wat heb je aan massa als je het niet kunt laten zien.. natuurlijk ontkom je niet aan een hoger vetpercentage indien je optimaal wilt bulken, alhoewel je dit ook wel deels zelf in de hand hebt.
 
Snap niet zo goed waarom je een discussie wil uitlokken(je snapt zelf ook wel wat ik bedoel )
Winstrol geeft tijdelijk een harde look Is eigenlijk alleen voor wedstrijden interessant.
Uiteraard kuur ik voor een look maar dat heeft niks te maken met een tijdelijke look van bijvoorbeeld winstrol of tren
Kuren is huren, dus je kuurt ten alle tijden voor een tijdelijke look and you know it.
 
daarmee zeg je dat je uiteindelijk er wel hard bij wilt staan maar dat het nu het moment niet is?

persoonlijk geef ik wel om een tijdelijke harde look, wat heb je aan massa als je het niet kunt laten zien.. natuurlijk ontkom je niet aan een hoger vetpercentage indien je optimaal wilt bulken, alhoewel je dit ook wel deels zelf in de hand hebt.

Natuurlijk wil ik uiteindeeeelijk wel droog zijn. Maar niet met 90kg maar eerder met 110. Dat is het grote doel. Maar de weg ernaartoe ben je soms nu eenmaal een beetje out of shape en dat hoort erbij. Als je je steeds zorgen gaat maken over je harde look en na elke bulk weer een half jaar gaat cutten etc. etc. loop je uiteindelijk jezelf en je progress te saboteren en bereik je je doelen nooit.
 
Back
Naar boven