AndroidHealthClinic

Kuuradvies gevraagd.

bouvier

Cool Novice
Waardering
1
Hello heb de volgende produkten van gs besteld: Boldane, Trenbolone, Test cyp, Naposim en voor op het laatste van mijn kuur Winstrol. De hoeveelheden weet ik nog, ligt eraan hoe ik erop reageer. Maar is het wel verstandig dat ik test. cyp. neem, heb vroeger altijd sust. genomen maar wil nu iets anders. Wat mijn nakuur is dat beslist mijn sportdokter, afhankelijk van mijn bloedonderzoek. Thanks!!

bouvier zei:
Hello heb de volgende produkten van gs besteld: Boldane, Trenbolone, Test cyp, Naposim en voor op het laatste van mijn kuur Winstrol. De hoeveelheden weet ik nog, ligt eraan hoe ik erop reageer. Maar is het wel verstandig dat ik test. cyp. neem, heb vroeger altijd sust. genomen maar wil nu iets anders. Wat mijn nakuur is dat beslist mijn sportdokter, afhankelijk van mijn bloedonderzoek. Thanks!!

Kerel jij hebt echt het verstand van een bouvier he:D
Nee grapje.

Het is natuurlijk wel zo verstandig als je eerst je kuur gaat uitvogelen en dan pas je gear gaat bestellen.
Ik weet niet waar jij je gear haalt maar GS is totaal wat anders als naposim bro.
Verdiep je eerst eens wat meer in de materie en kom dan zelf eens met een voorstel.

En dan zullen wij onze mening ook eens geven:)

Geachte Bouvier,
Succes met je kuur, maar ik wil je toch wat vragen: Wat is in godsnaam toch GS? Waar staat het voor? In het verleden was GS ook ter sprake gekomen door de leden die hier gebruik van maakten.
Voor enige uitleg ben ik u dankbaar.
Ciao

Llounge zei:
Geachte Bouvier,
Succes met je kuur, maar ik wil je toch wat vragen: Wat is in godsnaam toch GS? Waar staat het voor? In het verleden was GS ook ter sprake gekomen door de leden die hier gebruik van maakten.
Voor enige uitleg ben ik u dankbaar.
Ciao

???

gs staat voor generic supplements dat is een goed en betrouwbaar merk voor groei hormonen

:scratch: :scratch: :scratch: uhhhm zou die dan GENERIC SUPPLEMENTS bedoelen denk je ook niet.

Had je ook ff kunnen searchen.

jaja ik weet dat as daar verkrijgbaar zijn, maar volgens mij is er niks mis mee met het feit dat ik mijn horizon wil verbreden.

ontopic:
in principe is Test cyp geen verkeerde keuze.
TestE en Test cyp verschillen opzich niet zoveel van elkaar afgezien dat de Test cyp een iets andere ester heeft en ik geloof een halfwaardetijd van 6 dagen.Maar als ik zie dat je Bold en Tren ook heb neem ik aan dat je ga cutten en zal ik toch Test Prop adviseren,maar aangezien dat je alles al hebt gehaald is dat niet van toepassing.
Dus opzich is het een prima keus ter vervanging van Sust,veel stabielere waardes IIG.
Zou voortaan wel zorgen dat je van te voren weet wat je wil gaan doen alvorens je je spulletjes gaat kopen,Dus post volgende keer eerst eens je schema enz,dan kan je daarna altijd nog gaan shoppen.

• Topic Starter Topic Starter
Hello wat ne zever allemaal. Ten eerste weet ik ook wel dat naposim niet van gs is, ten tweede staat gs voor generic supplements en de reden dat ik mijn schema pas later opstel? Ik gebruik altijd in het begin een kleine dosis, je weet nooit wat je inspuit. Kan trouwens altijd bijbestellen.

bouvier zei:
Hello wat ne zever allemaal. Ten eerste weet ik ook wel dat naposim niet van gs is, ten tweede staat gs voor generic supplements en de reden dat ik mijn schema pas later opstel? Ik gebruik altijd in het begin een kleine dosis, je weet nooit wat je inspuit. Kan trouwens altijd bijbestellen.

Jezus wat een logica..???

Ja een andere gast die reageerde in mijn kuurtopic doet hetzelfde..:(

Terug
Naar boven