Fitness Seller

Kuurdosis verhogen

Je hebt maar 3 kilo gepakt omdat je voeding ruk was en je geen discipline hebt en niet omdat je gear zogenaamd ondergedoseerd is. En nu al denken aan 1000mg omdat je gear slecht is. Al pak je 2000mg je groeit nog steeds niet of je nu goede of slechte gear hebt.

Zal ik je het geheim vertellen hoe je wel spiermassa aankomt?
Koop een weegschaal en weeg je vreten af en ga op minimaal 4000 calorieen zitten en laat je telefoon in je kluisje als je traint ipv de hele tijd te liggen snapchatten met je vriendjes.

Ohja en ipv 1000mg begin je eens met 500mg.

Je hebt maar 3 kilo gepakt omdat je voeding ruk was en je geen discipline hebt en niet omdat je gear zogenaamd ondergedoseerd is. En nu al denken aan 1000mg omdat je gear slecht is. Al pak je 2000mg je groeit nog steeds niet of je nu goede of slechte gear hebt.

Koop een weegschaal en weeg je vreten af en ga op minimaal 4000 calorieen zitten en laat je telefoon in je kluisje als je traint ipv de hele tijd te liggen snapchatten met je vriendjes.

Amen. Tbh heb ik wel mn telefoon in mn zak om wat angerfist setjes te pompen

• Topic Starter Topic Starter

ja minimaal 4000kcal tuurlijk, dan wordt ik zo vet als een speenvarken. ik weeg mn eten nu wel af en je groeit wel op 2000mg gear zonder iets te doen. daar is onderzoek naar gedaan.

en het was allemaal rommel? of eet je teweinig
ik ga vanaf nu mijn voeding verhogen dus als het "geen rommel" is dan zal ik dat de komende weken merken.

Laat die Pleister maar lullen joh, wat weet hij dr nou van.

Lekker op low kcal high dose zitten. Niet vet worden en toch dikke spiermassa pakken.

Per kcal gewoon compenseren met een mg gear.

ja minimaal 4000kcal tuurlijk, dan wordt ik zo vet als een speenvarken. ik weeg mn eten nu wel af en je groeit wel op 2000mg gear zonder iets te doen. daar is onderzoek naar gedaan.

ik ga vanaf nu mijn voeding verhogen dus als het "geen rommel" is dan zal ik dat de komende weken merken.

De grootste fout die ik gemaakt heb is teveel vertrouwen op dat je gear het werk voor je doet.

maar als je 2000mg gear zet moet je zoizo 2 gram per week kunnen aankomen!!!

f**k dat eten man gewoon de gear omhoog en knallen

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik ga sws meer eten en dan lekker in de verhoging om te gainen moet dan goed komen

Jij bent het levende bewijs dat je niet groeit met AAS.

Maar ik zal ophouden met bashen want je weet toch alles beter. Succes met je kuur.

ja minimaal 4000kcal tuurlijk, dan wordt ik zo vet als een speenvarken. ik weeg mn eten nu wel af en je groeit wel op 2000mg gear zonder iets te doen. daar is onderzoek naar gedaan..
Je zal groeien ja, maar als je niet gaat trainen, hoe denk je dat je 3 maand na de kuur er uit zal zien? ;)

Laatst bewerkt:
Lekker Knalle

1 gr test love thisss

Altijd goed hè

Terug
Naar boven