XXL Nutrition

Kuurlog 2020

Bezoekers in dit topic

hond269

Cool Novice
Lid geworden
6 feb 2015
Berichten
155
Waardering
164
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Bij deze wil ik weer een nieuwe kuur log openen. Afgelopen tijd veel gebeurt, ben een maand of 5 geleden gestopt met kuren wegens kinder wens en een dame tegen het lijf gelopen waar ik dus nu een kindje mee krijg dus het was al snel raak wat niet de bedoeling was uiteraard, maar we kijken er naar uit! dat ter zeide, 2/3 weken nadat ik gestopt was best depresief geworden en slecht getraint en gegeten, zeker wat massa kwijt geraakt helaas. nu een maand weer goed erboven op en weer lekker aan het trainen en eten. Wil eind deze maand beginnen met een nieuwe kuur, hoe en wat precies ben ik nog niet helemaal zeker van, dit is mn eerste idee:

week 1tm10/12
sust 600mg pw
npp 300 mg pw

week 12tm 20
cruise op 250 test

week 21tm 32
test 250mg pw
trena 400mg pw
t3 50/75 mcg pd

hcg 2x 500 iu pw

Eerste fase word een clean bulk, in mn cruise iets boven onderhoud, daarna cutten. Denk zelf dat ik daarna rustig door cruise want dan zal de baby er ook ongeveer zijn
Heel slim lijkt het mij dan niet om off te gaan.

Suggesties voor de kuur zijn zeker welkom!
Kuurverleden: test 500mg, winny 50mg 12 weken ( al lang geleden)
Kuur 2:
Test 250mg
Tren e 400mg
Cruise op 250mg
Test 600mg
Bold 600mg
Mast 400mg
Daarna off gegaan.

Statst op het moment:
180cm
89kg
Vp 15%?
Ben nu aan het droogtrainen om wat dorgen te komen voor ik ga beginnen.
Fotos van voor ik stopte met kuren en nu volgen
Greetzz
 
Allereerst welkom terug en gefeliciteerd met de zwangerschap :)

Persoonlijk zou ik met 125/150 mg cruisen.

Je durft hierna niet off te gaan ivm depressie? Wellicht moet je dan nog eens je keus overwegen... Laat het gezinnetje niet de dupe zijn voor tijdelijk wat extra spiermassa.
 
Camelus
Dankjewel!
Nee het is niet sat ik niet off surf te gaan, meer dat al zou ik off gaan dat ik weet dat ik zeer slecht slaap voor een x aantal weken, erg negatief denk over heel veel dingen in het leven en mezelf een kas plantje voel voor zeker 2 maanden. Of dat nou optimaal is als je net een kindje hebt waar al veel slapeloze nachten en een hoop andere stressvolle dingen bij kunnen komen kijken, denk ik niet. Vandaar de overweging om door te cruisen en op een iets rusitger pitje door te trainen.

Was sowieso eigenlijk voor mn vriendin niet meer van plan off te gaan en had ook eigenlijk niet cht een kinder wens (bruh hoe alles kan veranderen als ik het zo na lees)
 
Fotos voor en na off gaan, eerste 3 zijn voor 4de 5de zijn recent.
 

Bijlagen

  • Snapchat-1599250866.jpg
    Snapchat-1599250866.jpg
    58,8 KB · Weergaven: 360
  • Snapchat-797613654.jpg
    Snapchat-797613654.jpg
    84,9 KB · Weergaven: 354
  • Snapchat-1713833050.jpg
    Snapchat-1713833050.jpg
    82 KB · Weergaven: 364
  • Snapchat-821297485.jpg
    Snapchat-821297485.jpg
    88,8 KB · Weergaven: 353
  • Snapchat-657237559.jpg
    Snapchat-657237559.jpg
    178,2 KB · Weergaven: 365
Dat is wat ik bedoelde, maar je bent dus van plan om altijd on te blijven?

Ja het leven kan er ineens anders uit gaan zien, mijn vriendin is momenteel ook zwanger ;)

Nette shape man! Wil je de wedstrijden ook weer op gaan pakken?
 
-
 
Laatst bewerkt:
Ik ga heel eerlijk zijn... Als je inderdaad een 2 maanden dip hebt wanneer je off gaat, waarom zou je dan nu opnieuw gaan kuren met je huidige vooruitzichten? Ik bedoel, het kan alleen maar kut worden. Je hebt een nog frisse en vrij nieuwe relatie, wellicht gaat het relationeel helemaal niet goed als je wat feller wordt/directer gaat reageren of misschien een beetje ego vertoont op je kuur.... Daarnaast, lekker een dip plannen wanneer je kindje er is.... Man, geloof mij als vader van 2 prachtige dochters: Die tijd moet je optimaal van genieten, elke seconde!

Ik bedoel bovenstaande echt niet slecht maat, maar ik ben van mening dat je serieus nog eens moet overwegen of dit de juiste planning is gezien alles nogal pril is/gaat zijn. Waarom niet een jaartje off erbij plakken en dan weer eens on gaan? Heeft het echt haast?
 
Ik meende dat je je vorige kuurlog ook startte met veel shit en ook zo eindigde.
Hoop dat je niet te impulsief bent kerel, nergens goed voor.

kuur ziet er overigens wel goed uit.
 
Ik ga heel eerlijk zijn... Als je inderdaad een 2 maanden dip hebt wanneer je off gaat, waarom zou je dan nu opnieuw gaan kuren met je huidige vooruitzichten? Ik bedoel, het kan alleen maar kut worden. Je hebt een nog frisse en vrij nieuwe relatie, wellicht gaat het relationeel helemaal niet goed als je wat feller wordt/directer gaat reageren of misschien een beetje ego vertoont op je kuur.... Daarnaast, lekker een dip plannen wanneer je kindje er is.... Man, geloof mij als vader van 2 prachtige dochters: Die tijd moet je optimaal van genieten, elke seconde!

Ik bedoel bovenstaande echt niet slecht maat, maar ik ben van mening dat je serieus nog eens moet overwegen of dit de juiste planning is gezien alles nogal pril is/gaat zijn. Waarom niet een jaartje off erbij plakken en dan weer eens on gaan? Heeft het echt haast?

Dit, hoe graag we het ook zouden willen, kuren is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd. Ik kan me ook nog een vorig topic herinneren, zou er in elk geval heel goed over nadenken, aangezien je al een periode tegemoet gaat met waarschijnlijk veel hormoonschommelingen van jouw nieuwe zwangere vriendin. Kennelijk is ze ook op je gevallen terwijl je niet kuurde, zeker zo vroeg in de relatie en met het gegeven dat ze nu zwanger is, een behoorlijk risico.. Ook gezien je historie.
 
Waardeloze kerel ben je ook :roflol:
Overigens is de AAS sectie niet echt de plek voor grappen en grollen :emo:
Wie buff wil worden moet kuren, grammen rammen. Natty zijn is voor faggots!!! Ram die naald in je been godverdomme!!!:roflol:
 
Wie buff wil worden moet kuren, grammen rammen. Natty zijn is voor faggots!!! Ram die naald in je been godverdomme!!!:roflol:

ofniet gvd neem een bijvoorbeeld aan mij ballen zo klein als rozijnen
 
Maar plan was om niet (nooit?) meer off te gaan meen ik.
 
ik ben dol op rozijnen.

Sorry voor off topic maar sinds ik on ben, ben ik echt een klootzak geworden tegenover mijn vriendin.... zaterdag uit eten geweest en heb het (uit) gemaakt. Volgens haar ben ik erg ondankbaar naar haar toe en naar me moeder toe.

Ik merk echt wel dat kuren wat met je doet zeker bij mij ik heb geen gevoelens en totaal geen medelijden met iemand. Tering agressief weer scheld gelijk uit ontplof gelijk noem het maar op.
 
Sorry voor off topic maar sinds ik on ben, ben ik echt een klootzak geworden tegenover mijn vriendin.... zaterdag uit eten geweest en heb het (uit) gemaakt. Volgens haar ben ik erg ondankbaar naar haar toe en naar me moeder toe.

Ik merk echt wel dat kuren wat met je doet zeker bij mij ik heb geen gevoelens en totaal geen medelijden met iemand. Tering agressief weer scheld gelijk uit ontplof gelijk noem het maar op.
Tren is verre van zen!
 
Sorry voor off topic maar sinds ik on ben, ben ik echt een klootzak geworden tegenover mijn vriendin.... zaterdag uit eten geweest en heb het (uit) gemaakt. Volgens haar ben ik erg ondankbaar naar haar toe en naar me moeder toe.

Ik merk echt wel dat kuren wat met je doet zeker bij mij ik heb geen gevoelens en totaal geen medelijden met iemand. Tering agressief weer scheld gelijk uit ontplof gelijk noem het maar op.
Mag ik haar nummer nu wel?
 
Back
Naar boven