MuscleMeat

Kuurlog 2020

Bezoekers in dit topic

Dit, hoe graag we het ook zouden willen, kuren is nu eenmaal niet voor iedereen weggelegd. Ik kan me ook nog een vorig topic herinneren, zou er in elk geval heel goed over nadenken, aangezien je al een periode tegemoet gaat met waarschijnlijk veel hormoonschommelingen van jouw nieuwe zwangere vriendin. Kennelijk is ze ook op je gevallen terwijl je niet kuurde, zeker zo vroeg in de relatie en met het gegeven dat ze nu zwanger is, een behoorlijk risico.. Ook gezien je historie.

Ja er zijn al genoeg single mom's op tinder.
Verpesten de markt.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Hahah ja gaat het weer goed..? Als je wilt weten welke bitch je heeft gereporteerd kan ik hem wel aanwijzen :roflol:

niet nodig bro, en ja gaat zeker goed igf binnen en zojuist ingeschreven golds gym nieuwegein 24/7 dusja gaat wel goed komen
 
oke sorry voor het off topic hier ga verder zodra de mijne open is.
 
Hahah ja gaat het weer goed..? Als je wilt weten welke bitch je heeft gereporteerd kan ik hem wel aanwijzen :roflol:
Ik ken weinig mensen die zo sneu als jou zijn. Dude hahahahaha
 
Ga toch weg bro, je praat te veel over mensen.. je bent net een wijf...
Over wie dan? Zeg maar... namen wil ik horen. Over jouw seks fantasie zoek opties ja een keer. En verder?
 
Over wie dan? Zeg maar... namen wil ik horen. Over jouw seks fantasie zoek opties ja een keer. En verder?
Ik praat niet voor andere, ben niet zoals jou gap. Jij praat nogal graag over andere... Ga je bezig houden met je training en je voeding. Want na 5 jaar lid heb je nog steeds bitch tits :roflol:
 
Back
Naar boven