AndroidHealthClinic

Kuurlog Mike.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dat is een enorm verschil Mike. Zo zie je waar doorzettingsvermogen en discipline en discipline je kan brengen :flexbiceps:

thanks!

Het verhaal begon nadat ik na jaren van rust en kalmte weer een keer goed had geknokt.

de volgende dag had ik ernstig veel spierpijn en weet ik wat voor pijnen nog meer had overal. Ik was er fysiek veel slechter aan toe dan ik zelf dacht en wou dus wat fitter worden, dat is ietwat uit de hand gelopen😅

Back training ronduit klote.
Kwam er gewoon niet lekker in "de zone"
Het was gewoon afwerken en weer weg idee.
UIteindelijk wel een lekkere pomp kunnen pakken dus kon relatief tevreden de gym verlaten.

BOR 115kg 2e werkset. Was eigenlijk de enigste oefening die

Laatst bewerkt:
Focus op je training, en niet op Hell.

UIteindelijk wel een lekkere pomp kunnen pakken dus kon relatief tevreden de gym verlaten.

BOR 115kg 2e werkset. Was eigenlijk de enigste oefening die wel goed voelde🫠

Bekijk bijlage 611281

Vroeger deden we deze oefening helemaal verkeerd, zelf vind ik deze uitvoering van rows de beste oefening voor rug.

108.2 vanmorgen.
Geen 1 dag aan mn 6000kcals gekomen🙂. Wel veel gegeten in een korte tijd savonds vandaar de uitschieter naar boven.
Nu 4 dagen niet getraind , opzich wel lekker voor een keer. Voel me uitgerust, sterk en vol energie dus het heeft zeker een positieve uitwerking gehad. Deze week 4x trainen en dan vanaf komende week weer 5 daagjes.

Ik lijk zowaar een Nederlander in dit licht🤣
Just out of bed look.
Bekijk bijlage 611088

Bekijk bijlage 611113

Iets beter licht Bekijk bijlage 611114
Bekijk bijlage 611117
Komend jaar ga ik me een beetje focussen op poseren maar eerlijk gezegd geef ik er geen f**k om want ga toch niet het podium op. Maar de basis kunnen zou wel fijn zijn.
Wel een serieuze zwans dat je daar hebt hangen

Hoe deed je/ jullie ze dan?

Sinds ik ze parallel met de grond doe voel ik m’n rug zo veel beter. Kan natuurlijk geen zware gewichten gebruiken zo.

Kon ff het filmpje met Arnold himself niet vinden, maar dan ook nog op blote voeten. Wel zwaar, 140kg.

Kon ff het filmpje met Arnold himself niet vinden, maar dan ook nog op blote voeten. Wel zwaar, 140kg.

Met de huidige reeks machines die zelfs in de Basic Fit/Fit For Free/Big Gym staat tegenwoordig is er toch geen enkele reden om een oefening zo uit te voeren? Als het je om stretch gaat zijn er zoveel manieren waarop je je geen hernia trekt of je nek breekt door dat je voorover van zo'n bankje af flikkert?

Voor mij is een bent over row 1 van de weinige "grip it and rip it" oefeningen. Uiteraard op je onderrug letten maar of ik nou m'n rhomboids, traps, lats, rear delts of erectors het hardst raak boeit me niet. Alhoewel m'n top set op 8x177.5 ligt en daarop alles wel opblies.

Wel een serieuze zwans dat je daar hebt hangen
Kwart mocro wadan?
Met een gram test zijn mn ballen nog steeds groter dan een volbloed tatta.

Vroeger deden we deze oefening helemaal verkeerd, zelf vind ik deze uitvoering van rows de beste oefening voor rug.

Hoe deed je/ jullie ze dan?

Sinds ik ze parallel met de grond doe voel ik m’n rug zo veel beter. Kan natuurlijk geen zware gewichten gebruiken zo.
Met de huidige reeks machines die zelfs in de Basic Fit/Fit For Free/Big Gym staat tegenwoordig is er toch geen enkele reden om een oefening zo uit te voeren? Als het je om stretch gaat zijn er zoveel manieren waarop je je geen hernia trekt of je nek breekt door dat je voorover van zo'n bankje af flikkert?

Voor mij is een bent over row 1 van de weinige "grip it and rip it" oefeningen. Uiteraard op je onderrug letten maar of ik nou m'n rhomboids, traps, lats, rear delts of erectors het hardst raak boeit me niet. Alhoewel m'n top set op 8x177.5 ligt en daarop alles wel opblies.

Voel hem zo verdomd goed
Verder voorover dan word ik geneigd om voorover te "vallen" ongeacht het gewicht en ben ik vooral bezig met evenwicht(mss een mentaal dingetje) zoals ik eerder al heb uitgelegd. Dit is voor MIJ de sweetspot en trust me, ik heb al flink wat geëxperimenteerd met stands, grips, angle.
ik kan de "perfecte row"" wel nastreven maar dan doe ik mezelf tekort.
De dumbell rows doe ik wel bijna parallel maar dan support ik op een bankje en ben ik niet zoveel met mn evenwicht bezig.

BOR 115kg 2e werkset. Was eigenlijk de enigste oefening die wel goed voelde🫠

Ziet er toch prima uit :thumb:

Vanaf komende week schrap ik meal 3 en 4.
Dit was per meal 125gr ongekookt gewogen met 200gr kip OF 175gr rundergehakt met 100gr groenten.
Ik krijg het gewoon niet meer door mn strot in deze hoeveelheden voor 3+ maanden. Weak ass p*ssy i know.
Ik wil per meal 5 of 6 bruine broodjes met kipfilet en meal 4 ook 5 of 6 bruine broodjes met runderrookvlees .
Dit eet gewoon sneller weg en kan mentaal wel even wat anders gebruiken.
Het zijn de laatste weken dus ik wil niet stoppen en ik wil echt nog 4 weken pushen met eten.

Lijkt mij voor de groei geen nadelig effect te hebben?

Vanaf komende week schrap ik meal 3 en 4.
Dit was per meal 125gr ongekookt gewogen met 200gr kip OF 175gr rundergehakt met 100gr groenten.
Ik krijg het gewoon niet meer door mn strot in deze hoeveelheden voor 3+ maanden. Weak ass p*ssy i know.
Ik wil per meal 5 of 6 bruine broodjes met kipfilet en meal 4 ook 5 of 6 bruine broodjes met runderrookvlees .
Dit eet gewoon sneller weg en kan mentaal wel even wat anders gebruiken.
Het zijn de laatste weken dus ik wil niet stoppen en ik wil echt nog 4 weken pushen met eten.

Lijkt mij voor de groei geen nadelig effect te hebben?
Plan B:
image.jpg

Puur voor de cal's is er nog serieous mass van on nutrition..... maar k zeg niks over de shitload aan suikers die je gaat binnenkrijgen

:roflol:

Gaat je stoelgang dan niet met Mach 3?
Wil er geen wildwaterbaan van maken😝
Ben gevoelig voor vloeibaar eten wat dat betreft.
Werkt erg goed doe 100gr / 1L en dan drink ik de helft ff pauze paar sec en dan de andere helft, pats 700 kcal weg.

Plan c: gut health van revive 2/3x pd nemen
Plan d: insuline 2x pd

Als je kcal hetzelfde blijven en je vertering er niet aan onderdoor gaat is er niks aan de hand. Vertering is wel vaak waar t mis gaat met grotere hoeveelheden brood maar dat kun jij beter voor jezelf bekijken dan wij haha.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven