MuscleMeat

Kuurlog Anavar only

Ziet er inderdaad uit als 'n goede keuze, ervan uitgaande dat er geen metabolieten zijn die wel potent zijn als anti-androgeen.

• Topic Starter Topic Starter
Je bent halverwege kuur 2 overgestapt?

ja en dat is ook niet erg. Je kan gewoon een ander merk gebruiken als je die mogelijkheid hebt.

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:14 ----------

Hey var,

Ik las dat je eerst naar tevredenheid de Ministat gebruikte, ik ook. Misschien is de Modicon iets voor je? Deze zijn vergelijkbaar, check ook: http://forum.dutchbodybuilding.com/...gepraat-inside-354450/index2.html#post8171374

Ik heb nog nooit ministats gebruikt want die waren volgens mijn huisarts niet meer verkrijgbaar in nederland. bedankt voor de tip ik ga even in dat topic kijken. Wat ik nu gebruik is trouwens gewoon dikke prima en heb nergens last van.

Interessant topic var2013. Leuk dat je je ervaringen met ons wil delen, en de info van GetXXL is altijd heel leerzaam om te lezen. Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is ervaringen van vrouwen met Sarm Ostarine. Misschien een idee voor je volgende kuur. Ik heb zelf het idee dat het vergelijkbaar is met Anavar, maar hoor dit graag van anderen. Als ik zelf bijwerkingen van een bepaald middel ervaar is dat vooral aan huid en haar. Dus de androgene bijwerking van zo'n middel.

Ik weet weinig van ostarine, maar die hele zoektocht naar de ultieme SARM lijkt me een verloren strijd om meerdere redenen. In ieder geval; het zal in ieder geval niet 5a-reduceren naar een potenter androgeen of wat dan ook. Komt er 'n beetje op neer dat de androgene neveneffecten lineair meeschalen met de dosering die je hanteert. Wat dat betreft zijn er betere (en sowieso beter onderzochte) alternatieven me dunkt. Maar then again, ik weet heel weinig van ostarine. Door z'n sterk afwijkende chemische structuur kan ik aan de hand daarvan ook totaal niets zinnigs zeggen.

Wat ik er van begreep zou het ontwikkelen van dit soort middelen vooral bedoeld zijn om wel de positieve (dus anabole) werking te benutten met minder of geen androgene bijwerkingen. Op androgene bijwerkingen zitten de meesten niet te wachten (huid en/of haarproblemen). Dus als er zo'n middel wordt ontwikkeld zou dat positief nieuws zijn. Maar als ik jouw uitleg goed begrijp hou je de androgene bijwerkingen altijd, dus geen anabole werking zonder androgene bijwerkingen.

Ik weet weinig van ostarine, maar die hele zoektocht naar de ultieme SARM lijkt me een verloren strijd om meerdere redenen. In ieder geval; het zal in ieder geval niet 5a-reduceren naar een potenter androgeen of wat dan ook. Komt er 'n beetje op neer dat de androgene neveneffecten lineair meeschalen met de dosering die je hanteert. Wat dat betreft zijn er betere (en sowieso beter onderzochte) alternatieven me dunkt. Maar then again, ik weet heel weinig van ostarine. Door z'n sterk afwijkende chemische structuur kan ik aan de hand daarvan ook totaal niets zinnigs zeggen.

Correct.

Terug
Naar boven