AndroidHealthClinic

Kuurlog Dbol & Test e 500 mg

Noobbody

Aan je stats te zien lijkt het me niet verstandig, eigenlijk raad ik je het gewoon maximaal af om hieraan al te denken.

Ik zou als ik jouw was in deze sectie van het forum de komende jaren niet meer komen, en puur rondhangen en info halen uit de voeding en training secties van het forum.

Succes ermee

Noobbody

Aan je stats te zien lijkt het me niet verstandig, eigenlijk raad ik je het gewoon maximaal af om hieraan al te denken.

Ik zou als ik jouw was in deze sectie van het forum de komende jaren niet meer komen, en puur rondhangen en info halen uit de voeding en training secties van het forum.

Succes ermee

als jij het doet denk ik ook ni da je het voor een ervaring rijker hebt gdn?

of ben ik fout??

ik heb het gedaan nadat ik al bijna 8 jaar getraind heb, en dan alles niet zo makkelijk en snel meer gaat dan wanneer je net begint met trainen.

Ga dus eerst maar eens maximaal trainen voor een aantal jaar en veel ervaring opdoen voordat je dan ooit nog eens kan gaan denken om anabolen te gaan gebruiken.

Natuurlijk heb ik het gedaan uit nieuwsgierigheid, maar dan wel onder hele andere omstandigheden dan jij met je huidige stats.

Dat is het grote verschil.

Hey mossel

Hoe gaat het bij jouw?
Nog wat aangekomen de afgelopen 2 weken?

Ik zit ondanks trainingen echt goed zijn, wel op een dood punt.
Zat even op de 100kg, maar nu weer op de 99kg.

Ik ben echt bang dat als dit door blijft gaan zo, en ik straks het vocht verlies, ik dan maar 2 kilo oid over hou.

Binnen de eerste 2 a 3 weken zat ik al rond de 97kilo, kan nooit allemaal spier zijn.
Al denk ik ook weer niet dat ik zo heel veel vocht vast houdt behalve wat in me gezicht.

Hoe zit het bij jouw? En ook die maat van jouw, hoe gaat het met hem trouwens?

• Topic Starter Topic Starter
Hey mossel

Hoe gaat het bij jouw?
Nog wat aangekomen de afgelopen 2 weken?

Ik zit ondanks trainingen echt goed zijn, wel op een dood punt.
Zat even op de 100kg, maar nu weer op de 99kg.

Ik ben echt bang dat als dit door blijft gaan zo, en ik straks het vocht verlies, ik dan maar 2 kilo oid over hou.

Binnen de eerste 2 a 3 weken zat ik al rond de 97kilo, kan nooit allemaal spier zijn.
Al denk ik ook weer niet dat ik zo heel veel vocht vast houdt behalve wat in me gezicht.

Hoe zit het bij jouw? En ook die maat van jouw, hoe gaat het met hem trouwens?

Heej Kerel !!

Hier hetzelfde man !! Trainingen zijn super maar gewicht gaat maar heel langzaam...zit ook op 99 kg hoop dat ik d.m.v. mn benen toch nog wat kg's pak.

Denk omdat we miss nog maar (net) zijn gestopt met de dbol dat we daarom miss ook wel wat kg's hebben verloren en daarom nu wat langzaamer groeien...zit maar wat te gissen hoor.
Ben trouwens flink afgeknapt op dbol....

Met mn maat gaat het wel goed....groeit harder dan mij terwijl hij minder eet...hij heeft namelijk ook nog deca in zijn kuurpakket ;).

Blijf gewoon hard doorknallen en zie wel waar ik eindig...hoop toch wel dat ik redelijk wat kilo's overhou....en dit natuurlijk ook voor jou !!

Laatst bewerkt:
We knallen gewoon verder!

Zien wel waar het schip strand.
We hebben toch nog wat weken te gaan.

Hoeveel is die maat van jouw aangekomen?
Als hij sneller groeit dan jouw? Heeft hij wel altijd al naturel getraind en daarmee zo'n beetje zijn max mee gehaald voordat hij begon aan de kuur?

Maat van zei ook dat hij met zijn test en dbol kuur bijna 15 kilo was aangekomen.
Alleen woog hij heel wat lichter dan mij, en heeft ie nooit echt zijn maximale uit het naturel trainen gehaald.

Gasten die nog niet zo heel lang trainen, en naturel er nog veel meer uit hadden kunnen halen, groeien dan wel sneller vaak wanneer ze anabolen gebruiken.

Vandaag begonnen met mijn kuurtje.
Mn kuur ziet er als volgt uit.

week 1 - week 4 Dboll 40 mg verspreid over de dag.
week 1 - week 10 test e 500mg mg e.w
week 12 - week 15 nakuur arofixen e.d

Vind het opzich best spannend, net mn eerste tab genomen en om 3 uur komt mn maat om te injecteren.
We doen dezelfde kuur en injecteren dus bij elkaar.

Voeding is in orde en training ook.
Vanmiddag lekker knallen, heb er zin aan !!
heb nog 1vraag kweet dak ja 58kilo weeg en hier ni hoor te zijn ja kweet ma toch zit ik me vraag
wrm ni week 6tot 10 Dboll? want als je ermee stopt en pas na 8weken u nakuur pakt heeft het toch ni zoveel uitgemaakt da ge da gepakt hebt
mss een domme vraag wel van mij ma zou wel graag er een ant op willen aub :)

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ik dbol gebruik als een (kickstart).
Het duurt vaak een poosje voordat de testosteron "inslaat".
Dan is het handig om in het begin iets te hebben wat je wel redelijk snel voelt.

Als de testosteron al werkt heeft het geen zin om de dbol dan nog te nemen omdat je test levels dan al de pan uit rijzen.

^ Echt onzin. Vanaf de eerste inject test e kan ik dat al duidelijk merken.

Dus jij Utrechter, wilt zeggen dat je gelijk vanaf de eerste inject de test voelt werken?

Je leest het hierboven hè ;)
Bij je eerste kuurtje voel je dat misschien minder goed of niet, omdat je niet goed weet wat je precies moet voelen.

Zou kunnen, maar dan moet je eigen testosteron level wel erg laag liggen denk ik.
Heb wel eens eerder berichtjes gelezen en wat gehoord van lui die het merken binnen een paar uur na de inject.
Maar dan wordt het of op eigen testosteron waarden die laag leggen gegooid, leeftijd, of placebo.
Hoe oud ben jij Utrechter als ik vragen mag?

Omdat ik dbol gebruik als een (kickstart).
Het duurt vaak een poosje voordat de testosteron "inslaat".
Dan is het handig om in het begin iets te hebben wat je wel redelijk snel voelt.

Als de testosteron al werkt heeft het geen zin om de dbol dan nog te nemen omdat je test levels dan al de pan uit rijzen.

danku voor het antwoord is da het zelfde als bij deca? duurt het dan ook een tijdje voor het inslaat?

Het gene met testosteron ethanaat is dat het natuurlijk gelijk werkt, je lichaam zal gelijk de stoffen gaan verwerken , maar zul je pas na een week of 4 a 5 de test pas echt volop moeten merken.

Weet niet if dit eerder gevraagd is aan jouw Noobbody, maar hoe oud ben jij eigenlijk?

ik ben een gelijke kuur bezig alleen dan test c ik blijf dus nu ook steken op de zelfde kilo's ma in de spiegel lijk ik wel steeds voller te worden en wel fijn is de harde spieren die je hard houd :P maar de tes vanaf week 1 voelen heb ik ook nooit gemerkt ook niet bij me vorige test e only kuur altijd pas na 4 a 5 weken.

Het gene met testosteron ethanaat is dat het natuurlijk gelijk werkt, je lichaam zal gelijk de stoffen gaan verwerken , maar zul je pas na een week of 4 a 5 de test pas echt volop moeten merken.

Weet niet if dit eerder gevraagd is aan jouw Noobbody, maar hoe oud ben jij eigenlijk?

23 jaar ja ik weet nog te jong om hier rond te hangen;)

No offense, dacht eerlijk gezegd aan je stats te zien, dat je jonger zou zijn.
Je bent niet te jong om hier rond te hangen, min leeftijd moet 21 zijn.

Alleen qua je stats zouden mensen eerder denken waarom je hier kijkt en post.
Dit omdat je gewicht ronduit nog te laag is om hieraan te denken.
Ook al is de drang erg groot ;)
Je kan nog zoveel uit het trainen zonder aas halen.

No offense, dacht eerlijk gezegd aan je stats te zien, dat je jonger zou zijn.
Je bent niet te jong om hier rond te hangen, min leeftijd moet 21 zijn.

Alleen qua je stats zouden mensen eerder denken waarom je hier kijkt en post.
Dit omdat je greicht ronduit nog te laag is om hieraan te denken.
Ook al is de drang erg groot ;)

je bent nooit te oud of te jong om iets bij te leren of ben ik fout?

True that.
Kijken mag altijd

Terug
Naar boven