XXL Nutrition

Kuurlog : dbol, test, tren

zie al goed verschil in je foto's! ga zo door!!

• Topic Starter Topic Starter
Na 4weken was het echt in aan't kicken ik merkte het vooral aan mijn gedrag en kortademigheid.
Als dit je 1ste keer tren is dan ga je hard gaan:D Proviron is niet alleen goed tegen vocht en libido op peil te houden maar het zorgd ook dat je meer vrije test in je lichaam hebt ;) Dus je haald veel meer profeit uit uw testosteron normaal gezien :)
Libido zal alleen maar erger worden maat, het zal zeker niet dalen ofzo... test/tren combo is gewoon super voor de libido als de verhoudingen tenminste kloppen ;)
Dat slecht slapen moet je niet zo bij inzitten bro... Ookal slaap je minder je gaat toch als een raket vooruit met gainen dus no worries bro :p
Kracht gaat echt super vooruitgaan wacht maar af... van 120kilo bench naar 145kilo gegaan ;)
Geniet ervan bro... En als je voeld dat je achterdochtig begint te worden tegenover uw vriendin onthoud dan 1 ding gewoon... Het is allemaal niet zo wat er in je hoofd rondspeeld maar het is de tren die met je hersens speeld!!! dus niet toehappen hoe moeilijk het ook mentaal kan zijn:D

Jaa ik hoop dat het zijn vruchten bijna gaat beginnen afgeven, ben zeer benieuwd na dat ik jouw kuurlog heb gelezen.
Ga overmorgen week 4 in..
Kwa achterdochtigheid heb ik geen last van.. Wel een enorm libido.. Mensenlief niet normaal !
Kracht begin ik toch al wel iets te voelen hoor, nog niets extreem maar toch, het gaat vooruit..
Gains blijven momenteel redelijk stabiel, hopen dat dit nog veranderd..
Ik weet uit ervaring dat het soms plots heel snel kan gaan dus, no worries :)
We blijven eten, trainen en slapen (dit wel wat minder) en dan komt het wel goed :)

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 19:56 ----------

zie al goed verschil in je foto's! ga zo door!!

Thanks ! This altijd leuk om goede comments te krijgen :)

Al een duidelijk verschil zichtbaar in de foto's, je gaat er wel scherp bij staan als de gear begint in te kicken ;)

Slecht slapen komt door tren.
Soms gewoon om 5 uur sochtends klaar wakker haha.

Ik volg!

Al een duidelijk verschil zichtbaar in de foto's, je gaat er wel scherp bij staan als de gear begint in te kicken ;)

Dankje, ja dat hoop ik.. Ben iemand die niet graag een hoog vetpercentage heeft, heb het ook nooit gehad.. Maar ik merk al wel dat ik nu al scherper wordt, ondanks de dbol.

---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 15:53 ----------

Slecht slapen komt door tren.
Soms gewoon om 5 uur sochtends klaar wakker haha.

Jaah, dat had ik al door :D soms best wel irritant.. Maar moe ben ik niet echt.. Raar omdat ik bijna niets slaap.. Ben anders wel een fanatieke slaper :) dus dat mis ik wel, ff doorbijten zeker :)

Ja damn, je gains zien er strak en puur uit, ik had altijd een beetje last van vocht, daar lijk jij niets van te merken :P keep up the good work!

Ja damn, je gains zien er strak en puur uit, ik had altijd een beetje last van vocht, daar lijk jij niets van te merken :P keep up the good work!

Thnx ! ja ik heb eigenlijk nog nooit egt veel last gehad van vocht, enkel met de combo test/deca/dbol , maar dat kan je dan gwn niet vermijden :)

eerste keer tren voor mij, en ik denk dat het een blijvertje is :p tot nu toe toch..

Jaa ik hoop dat het zijn vruchten bijna gaat beginnen afgeven, ben zeer benieuwd na dat ik jouw kuurlog heb gelezen.
Ga overmorgen week 4 in..
Kwa achterdochtigheid heb ik geen last van.. Wel een enorm libido.. Mensenlief niet normaal !
Kracht begin ik toch al wel iets te voelen hoor, nog niets extreem maar toch, het gaat vooruit..
Gains blijven momenteel redelijk stabiel, hopen dat dit nog veranderd..
Ik weet uit ervaring dat het soms plots heel snel kan gaan dus, no worries :)
We blijven eten, trainen en slapen (dit wel wat minder) en dan komt het wel goed :)

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 19:56 ----------

Thanks ! This altijd leuk om goede comments te krijgen :)

Bro koolhydraden omhoog gooien dan zul je wel terug gainen ;)
Ziet er goed uit op je foto, keep up the good work! succes!!!!

Zo, even update.. week 3 is achter de rug en ik ben week 4 ingegaan
Ik denk dat de tren stillaan zijn intrede aan het maken is..

Begin soms wel wat agressiever uit de hoek te komen, heb ook meer kracht en meer energie om te trainen.
Ook soms snel buiten adem ? ik weet niet of dit met de tren te maken heeft ?

Heb de laatste paar dagen wel wat minder honger, zit vrij snel vol, tot op het braken toe soms..
Iemand hier ervaring mee, is het misschien die dbol ?

Slapen lukt nog altijd langs geen kloten, maar heb mij er maar bij neergelegd :)

Al bij al loopt alles vrij goed, alleen de gains zijn een hele week stabiel gebleven.. misschien men eten maar eens wat opkrikken waar bij kan :D

Foto'tjes :

week3 (2).jpg

week3.jpg

Ik begin beginnende gyno te krijgen..

wat kan ik nu best doen, nolva, arimidex,.. ?

of gewoon late komen, en hopen dat het na de kuur weggaat (zo heb ik het altijd gedaan :) )

Nolva 20 mg

Zo zou ik het ook doen. Ff afwachten nog en dan beginnen op 10 pd

Kan trouwens ook zijn dat je te hoog prolactine hebt. Moet je dostinex tegen nemen

Alle 2 gewoon in huis halen... werkt de 1 niet dan de andere proberen:D
Als het na 1week niet beterd met de gyno dan kan je best dostinex nemen!
Succes maat! komt in orde allemaal;)

Alle 2 gewoon in huis halen... werkt de 1 niet dan de andere proberen:D
Als het na 1week niet beterd met de gyno dan kan je best dostinex nemen!
Succes maat! komt in orde allemaal;)

Oke thanx :) kga het nog wel even afwachten..

Het slecht slapen is ook voorbij, slaap terug als een roosje :D

Terug
Naar boven