Fitness Seller

Kuurlog : dbol, test, tren

• Topic Starter Topic Starter
ff update :

week 4 is achter de rug, heb de voorbije dagen even stil gelegen wegens verstuikte gewrichtsbanden in men rechter voet.. moeilijk trainen met 1 voet :) maar dit is gelukkig zo goed als opgelost..

qua gewicht blijf ik nog steeds beetje hangen, heb ook nog altijd weinig honger overdag, krijg niet zo veel voeding binnen (ik denk dat dit met de dbol te maken heeft), een makker heeft dit ook al met dbol gehad zij hij..

qua kracht gaat het goed, zie wel vorderingen.. ook qua strakheid, men aders lopen er lekker dik op tijdens de training :D

Slecht slapen is verleden tijd, zweten is niet normaal :D word elke morgen goed nat wakker..
Agressie valt wel mee, sta wel wat korter, maar is handig tijdens het trainen
Heb verleden weekend wel men vriendin bedrogen (met 1 van haar goede vriendinnen)
weet niet of dit met de tren te maken heeft, maar ik heb nog nooit van mijn leven iemand bedrogen :) maarja, het leven gaat door, visjes genoeg in de vijver :p

zo, dat is het zo wat denk ik, ben nu week 5 in gegaan, en ben benieuwd naar het einde van de week..

foto's :

week4.jpg

week4 (2).jpg

ff update :

week 4 is achter de rug, heb de voorbije dagen even stil gelegen wegens verstuikte gewrichtsbanden in men rechter voet.. moeilijk trainen met 1 voet :) maar dit is gelukkig zo goed als opgelost..

qua gewicht blijf ik nog steeds beetje hangen, heb ook nog altijd weinig honger overdag, krijg niet zo veel voeding binnen (ik denk dat dit met de dbol te maken heeft), een makker heeft dit ook al met dbol gehad zij hij..

qua kracht gaat het goed, zie wel vorderingen.. ook qua strakheid, men aders lopen er lekker dik op tijdens de training :D

Slecht slapen is verleden tijd, zweten is niet normaal :D word elke morgen goed nat wakker..
Agressie valt wel mee, sta wel wat korter, maar is handig tijdens het trainen
Heb verleden weekend wel men vriendin bedrogen (met 1 van haar goede vriendinnen)
weet niet of dit met de tren te maken heeft, maar ik heb nog nooit van mijn leven iemand bedrogen :) maarja, het leven gaat door, visjes genoeg in de vijver :p

zo, dat is het zo wat denk ik, ben nu week 5 in gegaan, en ben benieuwd naar het einde van de week..

foto's :
week4.jpgweek4 (2).jpg

jij geile snijplank:D hahahaaaaaaaaa...

Jaa, men libido vliegt soms wel eens uit de pan :D En als je dan positieve reacties krijgt.. Is het snel gebeurd :p

En je stats op de grote 3, lift je al meer na 4de week?

En je stats op de grote 3, lift je al meer na 4de week?

Grote 3 ? gho

ik doe altijd 4 sets van 10..

Bench : 85
Squat : 95
DL : 85

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 22:27 ----------

Enja ik neem na die 4 weken ong op elke oefening een 10 kilo meer

Je staat er goed door bij kerel! heb je log even doorgelezen maar ik ben in! ben erg benieuwd naar het eindresultaat hehe goodluck en zoals je zegt genoeg visjes in de vijver ;)

Je staat er goed door bij kerel! heb je log even doorgelezen maar ik ben in! ben erg benieuwd naar het eindresultaat hehe goodluck en zoals je zegt genoeg visjes in de vijver ;)

Dankje voor je reactie ! jaa ben ook zeer benieuwd naar het einde.. ik hoop alleen dat de tren nog wel wat harder gaat aanwakkeren.. enja hoor, zolang je maar een goede visstok hebt ;)

Tijd voor nog eens een update'tje..

Ben nu week 6 in gegaan.
Eerlijk gezegt weinig verandering tegen vorige week..

Wat droger, maar geen kilo'tjes gepakt
Ook agressie is minder geworden, libido ook, zweten ook en slecht slapen ook :D
eigenlijk weinig sides nog merkbaar..
qua kracht ga ik wel lichtjes omhoog
laatste week dbol.. ga blij zijn dat ik van die pilletjes vanaf ben :p
gyno begint ook wel wat erger te worden, maar nog niet extreem..

Ik ben echt nog aan het wachten op de tren.. maar ik denk dat dit het zowat is, had er wel meer van verwacht, zeker qua kracht..
Bij men vorig kuurtje op deca voelde ik veel harder ! maar was ook wel van een ander ug lab..
licht misschien daar aan.. ik weet het niet :)

Ben benieuwd naar volgende week.

week5 (3).jpg

week5 (2).jpg

Volg, ga vanaf morgen met dezelfde kuur beginnen!

De sides worden me te veel.. word er letterlijk gek van !
Ga de tren eruit gooien en begin vanaf week 8 met deca op 600mg/week tot week 12
en verleng de test op 250 dan naar 14 weken

Ik hoop wel dat die nog goed aan slaagt..
we zullen wel zien :)

Ga de tren eruit gooien en begin vanaf week 8 met deca op 600mg/week tot week 12

4 weken deca lijkt me kort.. NPP een optie? Is voor zover ik begrijp zeg maar de kortwerkende deca.

Welke sides, want twee posts erboven zeg je nog dat het beter ging toch?

Succes iig!

Welke sides, want twee posts erboven zeg je nog dat het beter ging toch?

Succes iig!

Ben ik ook benieuwd naar, heb nou al 3 logs hier gelezen de afgelopen week van mensen die rond week 6-7-8 de tren eruitgooien... is het allemaal zo erg?

Ziet er goed uit man! jammer dat je de sides van tren te veel vind want je hebt wel echt een goeie harde look gekregen.

Hoezo blij dat je van de dbol afwas? Ben ik wel benieuwd naar aangezien ik ook aan de dbol wil gaan :)

Hoezo blij dat je van de dbol afwas? Ben ik wel benieuwd naar aangezien ik ook aan de dbol wil gaan :)

Hij geeft eerder aan niet goed te kunnen eten door de dbol ;) dit is trouwens een best wel veel voorkomende bijwerking van dbol hoor het wel vaker.

Dus mijn idee om test/bold/dbol te doen is niet vreemd ;)

Het verschilt natuurlijk ook per persoon de een heeft een wat sterkere maag dan de ander en kan wel gewoon goed tegen dbol.

maar over het algemeen is test/bold/dbol wel een goeie combo volgens mij (Uiteraard spreek ik niet uit eigen ervaring maar die van anderen:p)

Terug
Naar boven