- Waardering
- 336
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Oke thanxkga het nog wel even afwachten..
Het slecht slapen is ook voorbij, slaap terug als een roosje![]()
there you go bro
Goed dat je al beter slaaptVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke thanxkga het nog wel even afwachten..
Het slecht slapen is ook voorbij, slaap terug als een roosje![]()
Goed dat je al beter slaapt
maar dit is gelukkig zo goed als opgelost..
word elke morgen goed nat wakker..
maarja, het leven gaat door, visjes genoeg in de vijver 
ff update :
week 4 is achter de rug, heb de voorbije dagen even stil gelegen wegens verstuikte gewrichtsbanden in men rechter voet.. moeilijk trainen met 1 voetmaar dit is gelukkig zo goed als opgelost..
qua gewicht blijf ik nog steeds beetje hangen, heb ook nog altijd weinig honger overdag, krijg niet zo veel voeding binnen (ik denk dat dit met de dbol te maken heeft), een makker heeft dit ook al met dbol gehad zij hij..
qua kracht gaat het goed, zie wel vorderingen.. ook qua strakheid, men aders lopen er lekker dik op tijdens de training
Slecht slapen is verleden tijd, zweten is niet normaalword elke morgen goed nat wakker..
Agressie valt wel mee, sta wel wat korter, maar is handig tijdens het trainen
Heb verleden weekend wel men vriendin bedrogen (met 1 van haar goede vriendinnen)
weet niet of dit met de tren te maken heeft, maar ik heb nog nooit van mijn leven iemand bedrogenmaarja, het leven gaat door, visjes genoeg in de vijver
zo, dat is het zo wat denk ik, ben nu week 5 in gegaan, en ben benieuwd naar het einde van de week..
foto's :
![]()
hahahaaaaaaaaa...En je stats op de grote 3, lift je al meer na 4de week?
Je staat er goed door bij kerel! heb je log even doorgelezen maar ik ben in! ben erg benieuwd naar het eindresultaat hehe goodluck en zoals je zegt genoeg visjes in de vijver![]()

De sides worden me te veel.. word er letterlijk gek van !
Ga de tren eruit gooien en begin vanaf week 8 met deca op 600mg/week tot week 12
en verleng de test op 250 dan naar 14 weken
Ik hoop wel dat die nog goed aan slaagt..
we zullen wel zien![]()
De sides worden me te veel.. word er letterlijk gek van !
Ga de tren eruit gooien en begin vanaf week 8 met deca op 600mg/week tot week 12
en verleng de test op 250 dan naar 14 weken
Ik hoop wel dat die nog goed aan slaagt..
we zullen wel zien![]()
Welke sides, want twee posts erboven zeg je nog dat het beter ging toch?
Succes iig!
Hoezo blij dat je van de dbol afwas? Ben ik wel benieuwd naar aangezien ik ook aan de dbol wil gaan![]()
dit is trouwens een best wel veel voorkomende bijwerking van dbol hoor het wel vaker.Hij geeft eerder aan niet goed te kunnen eten door de dboldit is trouwens een best wel veel voorkomende bijwerking van dbol hoor het wel vaker.

Dus mijn idee om test/bold/dbol te doen is niet vreemd![]()
)