AndroidHealthClinic

Kuurlog Dbol-TestE-TrenE

• Topic Starter Topic Starter
Leuk van de volgers, motiveert me om te blijven loggen!:thumb:

Ik volg ook! :D Misschien dat ik dan ook geinteresseerd raak om in april mijn kuur te loggen ;)

Ja nice! Altijd leuk een logje!

Succes! Ik volg!

2e portie Dbol zit erin voor vandaag. Merk wel dat m'n aders wat uitzetten. Voel me verder prima en heb geen last van hoofdpijn meer.

In! Begin binnenkort ook weer heerlijk mijn tweede kuur met tren. Benieuwd wat het jou gaat brengen en hoe jouw lichaam reageert op tren.

In bro!

Hopelijk vaak updates met hier en daar wat progress pics.

Foto's ben ik zeker van plan om te gaan maken man! :)

In

Als je last van sides krijgt kun je evt ook masteron er bij gaan zetten.

Ging op 250 test 400 tren mental :roflol: vervolgens weer geprobeerd met 200 mast er bij en heb enkel last van nachtzweet, rare dromen (geen fucked up dromen) en iets sneller geïrriteerd

In

Als je last van sides krijgt kun je evt ook masteron er bij gaan zetten.

Ging op 250 test 400 tren mental :roflol: vervolgens weer geprobeerd met 200 mast er bij en heb enkel last van nachtzweet, rare dromen (geen fucked up dromen) en iets sneller geïrriteerd
Joe thanks!

Fysiek:
Effe een kleine update. Gisteren heerlijk getraind. Ben de hele dag alleen maar bezig met mezelf vol te stouwen met eten en water, merkt het gelijk in m'n spieren. Ben al ruim anderhalve kilo aangekomen sinds zondag en zit de hele dag strak in m'n kleding. Vanmiddag mezelf even verwennen bij de visboer met een mooi stukje tonijn gevolgd door benen en schouders trainen!

Mentaal:
Nog niet heel veel verschil als voor m'n kuur. Ben een beetje moe van de dbol maar verder voel ik me prima. Wel weer onwijs veel zin in m'n training vanavond!

Keep ya up to date!

Ga je ook af en toe je training posten hoe het ging, of word het anders te veel loggen :D

Neehoor, als jullie dat trof vinden log ik dat ook af en toe!

Lijkt me ook wel interessant, heb je gelijk wat meer om over te schrijven. Leuk dat je het mentale aspect ook beschrijft, ik ga zelf aan de tren binnen x aantal weken en ben benieuwd wat er allemaal aan is van die verhalen. :D

Morning,

Zaterdag m'n 2e injectie gezet. Ging weer helemaal prima en s'middags lekker benen met schouders gepakt. Begin steeds duidelijker te merken dat ik langer door kan gaan. Eiwitten worden goed opgenomen en beperkt de spierpijn goed.
Overhead shoulder press is als een raket gegaan zaterdag. Drukte 4 kilo per arm meer. Benen weet ik niet echt mijn begin stats van maar ben wel wat vooruit gegaan qua kracht. Voor mij is gewicht op het moment niet zo belangrijk. Ben vooral bezig met flink wat massa en shape te pakken, en als ik richting wedstrijden ga dan ga ik er wat meer op letten. Probeer nu zo veel mogelijk zwaar te pakken, en goed te vreten.
Metaal stukje:
Goed te doen, begin wel langzamerhand een korter lontje te krijgen, maar dat vind ik wel prima :P. Slapen gaat nog goed trouwens.

Keep ya up to date

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven