MuscleMeat

Kuurlog Dbol-TestE-TrenE

Bezoekers in dit topic

Yoyo, ja het is even helemaal anders gelopen dan verwacht... Onwijs druk met studie, werk en gymmen. Zit nu geloof ik in week 8 en ga nog erg lekker. Tren was even flink wennen gezien het mijn eerste keer Tren is, maar goed. Flink wat nare dromen gehad, zweet lekker en heb m'n roid rages onder controle :) . Ik ben al mn vocht van de dbol kwijt en sta goed droog nu. Verder vind ik het lekker dat mn spieren de hele dag keihard zijn en m'n aderen staan constant op springen hehehe.

Kracht: Hele mooie progressie, ik hou niet bij was m'n pr's zijn omdat ik dat niet interessant vind maar ik ben heel goed vooruit gegaan op kracht.
Weegschaal: Tot nu toe 6 kilo aangekomen, blijf goed en veel eten en probeer zo veel mogelijk vast te houden.
Mentaal: Prima onder controle, zo nu en dan een korter lontje maar ik kan mezelf goed beheersen en kalmeren.

Nog 4 weken en dan ga ik OFF en ga ik even goed herstellen deze zomer.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik ben aan het denken om van de zomer een blast/cruise/blast te doen onder begeleiding van spaarne ziekenhuis op de anabolen afdeling.

Zit eraan te denken:

Blast 1:
Week 1-4 Dbol of Oxy (oxy niet zeker nog ivm massabehoud, veel vocht bende)
Week 1-10 Deca op 350-450mg ew
Week 1-12 Test e op 500-600mg ew

Cruise van 6-8 weken op 125-250mg Test e

Blast 2:
Week 1-4 Winny of dbol, afhankelijk of ik wil door bulken of wil cutten.
Week 1-10 Tren e 400-600mg e5d
Week 1-12 Test e 250mg e5d

Nakuur 4-6 weken nolva.

Extra: Hcg vanaf week 1 tot nakuur, Proviron achter de hand, Arofix achter de hand.

Eventueel: In blast 2 wat mast mee laten lopen, ben er nog niet helemaal uit.

Ik ga nog veel sleutelen aan deze kuur en wil eerst goed hersteld zijn en zorgen dat m'n bloed waarder weer in orde en stabiel zijn.

AestheticFreak
 
Goedemiddag volgers,

***First of all mijn excuses voor het weinige posten deze kuur.***

Hoe heb ik m'n kuur ervaren?

Dus... eerste keer tren. Ik snap heel goed waarom mensen zeggen "tren is king". Ik heb redelijk lopen stugglen met het feit dat tren heel erg op mentaal vlak aanwezig is. Mijn ervaring is dat je voor tren erg stevig in je schoenen moet staan en je het een plekje moet geven. Na een week of 3 sloeg m'n tren aan en begonnen de eerste sides: nare dromen snachts, vermoeid wakker worden (door het zware dromen), zowel snachts (hevig) als overdag zweten, korter lontje, flauw gevoel (bij te weinig drinken), eetlust onderdrukking etc... Na m'n 6e week had ik t pas onder controle en gaf ik me over aan de bijwerkingen en voelde ik me weer op m'n gemak.

Tren up's en down's:

Positief imo:

  • Alfa gevoel
  • Zelfverzekerd
  • Dikke pomp
  • Harde en droge spieren
"Negatief" imo:
  • Nacht zweet
  • Korter lontje
  • Sadistische dromen (vooral de eerste weken)
  • Last van pezen (schenen, backpump & soms onderarmen bij te lang typen op een toetsenbord)
Huidige stat's op nuchtere maag:

Gewicht: 89.8 kg
Vetpercentage: 8.2%
Vetmassa: 7.3 kg
Vetvrije massa: 81.7 kg
Spiermassa: 77.7 kg
Botmassa: 4 kg
BMR: 10159 Kj - 2428 Kcals

En oké oké, omdat ik zo slordig ben geweest in m'n log bijhouden krijgen jullie wat recente foto's :D

Ps, zal m'n hoofd niet bedekken hoor :P
image4.JPG
image2.JPG
image1.JPG



Ik ben zeer tevreden over de resultaten van deze kuur. Tren word een blijvertje voor mij. Ik moet nog 2 injecties test zetten, 2 a 3 weekjes niks en dan goed nakuren. Mochten er nog vragen zijn hoor ik ze graag.

I'm out!

AestheticFreak:thumb:
 
Oh en idd, ik zal wat reacties krijgen op m'n acne op de schouders, maar daar zoek ik nog een oplossing voor. Tips zijn welkom! Ik ga deze zomer m'n zuivel zo veel mogelijk eruit gooien om te kijken of het dan minder word. Mocht dat niet werken dan heb ik (geloof ik) alles geprobeerd en ga ik met mijn dokter praten voor evt roa of iets dergelijks.
 
Mooi, je hebt je doel van 5kg winst gehaald met je kuur.

Nu goed nakuren en zoveel mogelijk massa vasthouden :)

Wat waren je doseringen op het einde van je kuur? Op een gegeven moment was het test 125 en tren 300 e5d. Is dat zo gebleven?
 
Nee zat net niet lekker op die dosering, dus heb afgelopen weken op 250 test 400 tren gezeten, ging ik een stuk lekkerder op!
 
Nee zat net niet lekker op die dosering, dus heb afgelopen weken op 250 test 400 tren gezeten, ging ik een stuk lekkerder op!
Mooie resultaten man gefeliciteerd ik weet dat dit je vierde kuur was hoe was de opbouw van de andere kuren, lengte dosering, middel (etc) gr
 
Back
Naar boven