AndroidHealthClinic

Kuurlog test tren

@Mr Gr33n : wat is jouw lichaamslengte?

Ben benieuwd naar je eindfoto's deze vrijdag!

Ik hoop voor die jongen dat hij goede resultaten heeft geboekt anders word hij hier levend, rauw opgevreten :hamer:

maar ben ook stiekem heel nieuwsgierig naar de resultaten.. Als hij heeft gefaald ( qua resultaten ) dan is het zijn eigen schuld moest die maar luisteren naar bepaalde mensen die eerlijk waren hier in deze topic.. Maar aan de andere kant juist die mensen die advies weigeren en het op hun eentje doen het hardst groeien..

Normaal gesproken rond 20:00 als de frituur aangaat. Maar nu is zn vriendin blijkbaar weg dus wordt snack gedrag niet gestimuleerd.

00:01 komt de pica ofniet?

Verdomme, zat ik voor niets te wachten op 00:00

Hij weet het wel spannend te houden hoor... :(

Worden het trouwens wel alakazam foto's? Dus een most muscular en back & front double bicep poses met 2 lepels. Je mag ook wel een kadabra zijn met 1 lepel, maar dat is voor ecto's.

Ben benieuwd naar de rwina

Ik hoop dat er niet teveel gechant wordt op het bevrijdingsfestival zodat hij met een chickie in bed eindigt en wij de foto's wel kunnen vergeten

Is de rwina al begonnen hier? Waar zijn de spoon pics?

Hoelaat? Dan maak ik even een notitie zodat ik klaar zit.

• Topic Starter Topic Starter
Is de rwina al begonnen hier? Waar zijn de spoon pics?

Ik ben nog niet begonnen, maar de rest mag van mij vast aan de voorbeschouwing beginnen hoor
Pics zullen ergens tussen 18:00-20:00 gepost worden.. ligt een beetje aan de mate van activiteit op het forum

Terug
Naar boven