AndroidHealthClinic

Kuurlog test tren

12:00 !!!

• Topic Starter Topic Starter
DE ONTKNOPING:

Hierbij wil ik eerst iedereen bedanken die mijn log hebben gevolgd tot aan het einde, en meteen even excuses maken
voor de dingen die misschien te ver gingen en verkeerde indrukken die ik heb achtergelaten bij mensen die het goed
bedoelde.
Ik heb jullie advies (stiekem) zeker wel meegenomen, maar in sommige gevallen niet laten merken (en sommige ook wel),
puur en alleen om de log levend en entertained te houden.
Ik wil hierbij de volgende mensen bedanken (en taggen) die regelmatig in mijn log zaten (of gewoon een leuke opmerking maaktte die is blijven hangen)
en een aandeel hebben in mijn resultaat:

@RaceRookie @Sanca @johnyjordaan @Nootmuskaatje @Bosco55555 @Skatermarvin @GeenEiwittenVoorJe18Bent @RFFNCK @beeldkijker @hoxyz
@040B @Luukiejj @j0eyv @jeffrey1987 @Roy020 @Spijkertje @KleineSpanjaard @BigJon96 @basmca
@jeanpiston @drumbell @Bikkel94 @Wxng @Raw25x @RockOfAges @Hasjkikkertje @flexx123 @Tr3nbolon3 @roei- en fietsfanaat
@broken bat @Robke78 @13j @Bijnenbuilding @marina1975 @FutureIFBBPro @darude0306

Zonder jullie zou mijn resultaat een stuk slechter zijn dan dat het nu is.

Bedankt iedereen :)

Resultaat:
IMG_0911.jpg

Grapje natuurlijk, dat was een inkoppertje :p

IMG_0910.jpg

12.06

@Mr Gr33n : kan je jouw gewicht voor en na je kuur nog eens posten? Hoe groot ben je trouwens?

Je armen zijn trouwens vooruit gegaan. Tussen week 0 en twee ging je fysiek achteruit en nadien is het toch weer wat beter geworden.

Draag jij trouwens altijd dezelfde onderbroek? :P

• Topic Starter Topic Starter
Start 75kg, foto week 6= tegen de 89kg

Meer vooruitgang dan ik had verwacht :baard:

Wel een flink verschil. wat een jump van week4 naar week6. Geen lepel? Kun je die nog even extra schieten voor de zekerheid, daar krijg je hier toch weer gezeur over ben ik bang.

In alle eerlijkheid krijg ik wel een stuk minder respect voor mensen on gear als ik zie wat het doet zonder te veel extra moeite. Op deze manier wordt ik ook binnen de kortste keren vierkant. Dat wordt hier wel even duidelijk gemaakt.

Mooie muur man in week 6 bij je triceps

en nu direct met een bostin loyd doortrekken

Er zijn momenteel 27 gebruikers aanwezig in dit topic (16 leden en 11 gasten).

Doe maar een stapje opzij @Skatermarvin

Terug
Naar boven