hoi allemaal,
Wel dit is mijn allereerste injectie kuur, dus de schrik is er dan toch wat altijd he! ik ben vorige zaterdag begonnen met mijne eerste norma, daarbij heb ik veel hulp gehad
dus was het vorige woensdag aan mijn beurt ( = alleen ), zoals het wel normaal is ging het niet al te goed
maar de test is er volledig in daar ben ik zekers van, en vandaag ( zaterdag ) heb ik zojuist mijn norma gezet, het ging VLEKKELOOS, ongeloofelijk goed, geen druppel bloed alles er mooi in, super
ben benieuw wanneer het allemaal gaat inkicken, denk met een dag of 8 zal ik wel al wat verandering zien op de weegschaal en in de spiegel.
Groeten van een ZEER tevreden junk
Wel dit is mijn allereerste injectie kuur, dus de schrik is er dan toch wat altijd he! ik ben vorige zaterdag begonnen met mijne eerste norma, daarbij heb ik veel hulp gehad
dus was het vorige woensdag aan mijn beurt ( = alleen ), zoals het wel normaal is ging het niet al te goed
maar de test is er volledig in daar ben ik zekers van, en vandaag ( zaterdag ) heb ik zojuist mijn norma gezet, het ging VLEKKELOOS, ongeloofelijk goed, geen druppel bloed alles er mooi in, super
ben benieuw wanneer het allemaal gaat inkicken, denk met een dag of 8 zal ik wel al wat verandering zien op de weegschaal en in de spiegel.Groeten van een ZEER tevreden junk

enz.. krijg positieve opmerkingen van mensen die niet weten dat ik kuur, dus moet het toch al "langzaam" beginnen werken achter 10dagen, morgen de 2de test erin. gewicht is nu op 87,5 was gestart op 85. Ik eet wel duidelijk meer of dat mijn voedingsschema was ervoor. zit op zo'n 4100 cal. momenteel.