MuscleMeat

kuurlog week 5 in, test/deca

flobius

Cool Novice
Waardering
0
wel, ik heb niet zoveel meer gepost wegens tijdgebrek, hier gaat hij dan he :

Ik heb nu week 4achter de rug en ga de 5de in, met mijn kuur van test/deca. Wat mijn kracht betreft is alles wel zeer goed, ik ben echt vooruit gegaan in bench enz..., de 100Kg gaat zonder veel "moeite" de lucht in voor een paar sets. maar wat mijn gewicht betreft ben ik misschien wel wat teleurgesteld, ik woog voor mijn kuur op mijn nuchtere maag 's morgens dus zonder kleren +-82Kg ( 's avonds 84Kg ), wanneer ik me nu 's morgens weeg zit ik op 87,5Kg ( ' savonds 89Kg ) , opzich heb ik dus zo'n 5,5Kg bij, zou je denken dat alles nu zo wat echt zal beginnen werken? qwa groeien dan wel? ik ben al meer massiever op schouders en rug en borst enz, maar zeker niet spectaculair volgens dat ik verwacht had, wel moet ik zeggen dat ik inderdaad nog 4weken te gaan heb hierna,

Mijn voeding zit goed volgens KEV verhouding en op zo'n 4000Cal per dag. toen ik iets hoger ging, kreeg ik een duidelijke vet ophoping op mijn "buikje" en middel :p

Is namelijk mijn eerste echte injectie kuur, mss verwacht ik te veel dus hopelijk is dit normaal en gaat alles lekker naar een 92Kg + ( nuchtere maag )

groeten.

ik ben vandaag exact 3 weken bezig met een test-deca-winny kuurtje en ben nu 4 kg zwaarder , ik hoop dat ik meer gains ga maken als 5 kg want anders word ik gek, voeding en training zitten ook goed dus normaal zou er wel meer moeten uit te halen zijn denk ik.

greetz

5,5kg op 4 weken is goed hoor je bent nog maar halverwege dus er kan nog vanalles gebeuren

heb je een kickstart genomen met iets of een frontload?

ik ben vandaag men vierde week in gegaan en ben nu in totaal 5kg bijgekomen, alleen is men kracht overdreven bijgekomen, veel meer als massa, men armen zijn 1 cm bij maar ik ben tot nu toe over de looks nog niet tevreden, men kracht past wel bij een persoon van 95kg nu :D

Gefeliciteerd kerel. Significante krachttoename en 5,5 kilo er bij in ruim 4 weken. :eek:

Mag je echt niet over klagen hoor. :haha:

hoe ziet je kuur er eigenlijk uit?

hoeveel mg test en deca?

• Topic Starter Topic Starter
wel bedankt voor de steun :p

mijn kuur is als volgt :

w1/8 = 250mg test enanthate van GS
w1/8 = 200mg norma

injecteer de zaterdag en de woensdag, heb geen frontload of kickstart genomen, want was mijn eerste injectie kuur en wilde op't gemak starten, mss slechte keuze geweest maar deze week ( dus nu maandag en vandaag/dinsdag) gaat het trainen echt mega goed, wat een pomp abnormaal! groeten.

alles rustig z'n gang laten gaan,geduld is de grootste tegenstander van een BB'er ;)

Mijn kuurtje test (250)/ deca (200) zit er op, dit wil zegge laatste spuit is reeds gezet. Ik heb wel gefrontload, alles in 1 spuit 1maal in de week gezet en 9 wkn lang gekuurd. Volgende week beginnen met nakuur 25 dgn nolva en 25dgn clomid. Hcg vanaf week 4 elke week 1 maal 500 u/i gezet. Ben van 76 naar 85 gegaan, weinig last gehad van vet / vocht. Vet% zit nu op 10,1%!Dus ben zeker wel tevreden met het resultaat tot nu toe.

Ben benieuwd hoeveel kilo's en kracht ik nog zou gaan verliezen. En natuurlijk hoe erg de tegenslag gaat zijn.

gegroet

en hoe zit het nu met de kuur?

greetz

hoi allemaal,

wel ik zit nu in mijn 6de week, ik stel me 's morgens op de weegschaal deze week, 2Kg omhoog ( 90Kg nuchtere maag, heb nu 8Kg gepakt als voor de kuur ) ) ??? mis ik iets?? wel tevreden alom he! ik moet bekennen dat mijn honger ongewone proporties heeft aangenomen in vergelijking met vorige weken, ik zie nu wel echt wat de aas heeft gedaan met mijn lichaam, and I LIKE IT :D heb op armen 2,5cm bij, benen zijn echt een stuk zwaarder, en borst is veel voller en groter, ik kan echt tevreden zijn, en ik moet nu nog zo'n 2weken. de sets gaan lekker en zwaar. Ik heb de eerste keer in mijn kuur echt het gevoel gehad dat ik uitgerust ben, heb elke dag vorig weekend zo'n 10uur geslapen ( vrij-zat-zon-ma ) kan er veel met te doen hebben zekers? groeten!

ja ik zit nu week 4 gedaan en week 5 in met dezelfde kuur, heb 6 kg gepakt, kracht is goed vooruitgegaan , hoop ook nog 2-3 kg te pakken de komende weken

veel succes man !

jij ook veel succes he ! gaat trouwens lekker bij jou! keep it up !

yoo , en hoe zit het, ik ha nu men zesde week in en ben 7.5 kg bijgekomen, in men armen 2 cm tot nu toe en banken is 17.5 kg bij, ik wil echt nog 2.5 kilo pakken de komende 4 weken

greetz

Beste heren, willen jullie alstublieft ophouden met dit draadje want ik word stinkend jaloers. :D

Ga zelf over een paak weekies ook beginnen en jullie vooruitgang motiveerd me nu al enorm. (test/bold/winstrol).

hèhèhèhè het is altijd leuk om te groeien hè :D

gestopt met die log man??? laat eens iets horen, ik ben inmiddels 8.5 kg bij!

Terug
Naar boven