XXL Nutrition

kuurlog

mister body

Cool Novice
Waardering
0
Dag beste bbvrienden.Ziehier mijn kuurlog...
Week1-10:250 mg sustanon
Week3-10:50 mg deca-durabolin>deca
Week8-11:50 mg proviron/dag
Nakuur prignyl
Het is geen superzware kuur.
Mijn gear is orgineel van aphotheker uitgezonderd twee eerste weken was susta van russische origine.
Zit nu in week 4 maar ben nog niet echt bijgekomen van 73,5kg naar 75kg.
Train elke week soms 5-6 dagen+nog werken,voorts let ik goed op mijn voeding kip,bruine rijst,zalm... shakes+multivitamine+magnesium...
Wat vinden julie van deze kuur?Kga wel minder trainen 4maal per week is voldoende?Wat kan ik verwachten van deze kuur?

Nakuur prignyl
Mijn gear is orgineel van aphotheker uitgezonderd twee eerste weken was susta van russische origine.
Train elke week soms 5-6 dagen+nog werken,voorts let ik goed op mijn voeding kip,bruine rijst,zalm... shakes+multivitamine+magnesium...
Wat vinden julie van deze kuur?Kga wel minder trainen 4maal per week is voldoende?Wat kan ik verwachten van deze kuur?

Zou Sust 2 weken laten doorlopen tot week 12
50mg Deca EW is wel érg weinig vrees ik,net zoals je sust (250mg EW)
En waarom pas week 3 starten met Deca?
Nakuur Nolva 3 weken na laatste inject.

Nakuur prignyl

Kuur zit raar in elkaar, hoe kom je aan deze keuze, en kuren @ 73kg?

• Topic Starter Topic Starter
Het is weinig omdat dat het enige wat ik kon vastkrijgen orgineel op voorschrift(ben ik zeker van de kwaliteit),die eerste twee susta was underground.Denk wel dat een standaard kuur is toch?Dus beter nakuur met nolva ipv prignyl?Ben pas in week drie met deca gestart had mijn gear niet op tijd maar dat kan geen kwaad.Waarom kuren,ik train al heel mijn leven van vechtsport tot bodybuilding,dit zou mij een boost kunnen geven en wat kilo's meer,zou blij met ongeveer 78 kg spiermassa

week 1-12 sust 250mg e5d
week 1-10 Deca 200mg

10 dagen na je laatste inject nolvadex 4 weken @20mg elke dag

zit nu in week zes,ben 76,5 kg,komt niet veel bij maar heb wel geen vocht dat is ook de reden dat ik deca laag heb gehouden,geen opgeblazen lichaam.Heb toch al wat meer kracht en doe mijn sets zwaarder en zwaarder.Heb me wel voorgenomen meer te rusten.
Waarom nolva ipv prignyl,dacht dat prignyl beter was voor opstarten zaadproductie daar deze toch stil ligt door sustanon en nolva meer voor bitchtits is.

Niet zwaarder worden in de 6 ste week dan is je voeding niet goed.
Prignyl is om je ballen weer op groote te krijgen als deze gekrompen zijn.
Nolva om je productie van lh op gang te krijgen zodat je ballen testeron kunnen gaan produceren.
Bv week 9 tm 11 prignyl en dan week 12 tm 16 nolva
Dit hoor je te weten voor je gaat kuren.
Maar je bent veelste licht om te beginnen met kuren.
Suc 6

Het is prEgnyl geen prIgnyl.

Pregnyl mimict FSH en LSH waardoor er weer sperma en test (tijdelijk) aangemaakt worden. Onderdrukt ook de axe. Nolva heeft eigenschap de hypofische NA je kuur weer te prikkelen tot uitstoot van deze 2 stofjes,het is een zg SERM,deze stof bezet de receptoren zodat oestrogeen zijn kwalijke werk niet kan doen,vooral in borstweefsel.

Toch wel,drink mijn shakes,eet veel kip(dagelijks 300gr),rood vlees,veel groenten,vis en op het werk wel boterhammen maar belegt met kip...ik denk toch dat ik genoeg eet...4 weken susta is underground;Cyctahoh-250(organon) denk dat deze ondergedoseerd is,de andere zes en de deca is van aphotheker.
Waarom veel te licht,ben iemand die niet snel bijkomt heb een erg sterk metabolisme,ben begonnen aan 73 kg op 1m75 is toch niet zo licht?
Julie zeggen 12 weken maar tien is toch meer dan genoeg??

2 weken na je laatste injectie beginnen met nolva.

Merci voor de info,het is niet dat ik het niet weet maar krijg altijd tegenstrijdige berichten van gebruikers,je kent dat ik gebruik dit en ik dat...dan ga je opzoeken maar weet je soms nog altijd niet wat het juiste is...maar ik denk zelf ook dat nolva beter is...4w 20mg e/d,2 weken na laaste injectie en pregnyl achter laten.

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Ben benieuwd,heb nog vier weken te gaan....

Deca 2 weken voor de test stoppen.
En als je niet veel bijkomt moet je gewoon meer eten ookal denk je al dat je veel eet. Sommige mensen hebben nu eenmaal meer kcal nodig om bij te komen.

ga ik ook doen,deca is gedaan op week 8 en trek ik nog twee door met sustanon.Gister heb ik zo gegeten dat ik niet eens kon slapen,zo opgeblazen...maar inderdaad ik verbrand van mezelf al veel kcal....Vandaag toch goed getraind,schouders en kuiten,bepaald moment voelde ik mijn schouders niet meer....shake gedronken na training en dan kip met broccoli en aardappel en nu rusten en groeien maar....

Heeft iemand tijdens zijn kuur al proviron laten meelopen 25mg e/d laatste 3 weken van een kuur,is het zo dat je er droger(hard) van wordt?

Voila,zit in week 8,laatse sus+deca spuit nu nog twee weken 250 mg/week susta,ben ook begonnen vanaf week 8 met 50mg/ed proviron tot week 10 of tot en met nakuur valt te bezien.Ben nu 78,5 kg,kleine 4 kg bijgekomen is niet veel maar aangezien ik ook geen zware kuur heb is dat wel normaal denk ik?In kracht ben ik toch vrij sterk geworden.
We zullen zien,ben blij als ik 80 kg bereik...we will see?

Vraagje,ik heb wat last van gyno als ik nu nolvadex erbij neem...kan ik in de nakuur gewoon verder nemen.Had nakuur 20mg/ed nolvadex voor 3 weken gepland.Of wordt hetteveel als ik nu ook al gebruik?

Terug
Naar boven