Fitness Seller

Kuurtje droge massa

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grappig, ik ga bijna exact dezelfde kuur doen. Verleden bestaat uit 2 simpele bulk kuren met dbol en test.

Stats nu: 116kg 17-18% bij 182cm
Doel stats: 100+ kg 8-10% BF

Eerste echt diepe cut, dus ben zeer benieuwd!

Kuur als volgt:

1-4 Tbol 50mg ed (bewust geen winny, geen idee hoe mijn gewrichten gaan reageren, en als ik moet stoppen met de winny dan ben ik mijn kickstart kwijt)
1-14 Test E. 500mg ew (2x wekelijks injecteren)
5-14 Mast E. 400mg ew (2x wekelijks injecteren)
10-14 Winny tabs 50mg ed

Ik doe 2x in de week injecteren zodat ik niet 4ml hoef te zetten in één keer (met zere injection sites als gevolg) Daarnaast zegt men dat het beter is voor je bloedwaarden (denk echter zelf dat dit niet waar is.. daar de halfwaarde tijd van enanthate 10 dagen is.. )

2x eerder een bulk cycle gedaan.
 
dus nog voorgestelde kuurschema ?
 
Bestellen zonder weten wat je ermee moet omdat het in een pakket zat. Zeer logisch.

Beter zelf onderzoek gedaan en zelf je kuur samen gesteld.

Nu je het toch hebt ga je het natuurlijk gebruiken ipv voor een simpele beginnerskuur te gaan.
Hopelijk is je voeding en training beter op orde.
Gelukkig hoeven we ons niet te veel zorgen te maken over een kuurtje sesamolie-only dat op anabolenonline is besteld.
 
Iemand, wie is deze Mr Gr33n?
Not sure if srs.
 
Grappig, ik ga bijna exact dezelfde kuur doen. Verleden bestaat uit 2 simpele bulk kuren met dbol en test.

Stats nu: 116kg 17-18% bij 182cm
Doel stats: 100+ kg 8-10% BF

Eerste echt diepe cut, dus ben zeer benieuwd!

Kuur als volgt:

1-4 Tbol 50mg ed (bewust geen winny, geen idee hoe mijn gewrichten gaan reageren, en als ik moet stoppen met de winny dan ben ik mijn kickstart kwijt)
1-14 Test E. 500mg ew (2x wekelijks injecteren)
5-14 Mast E. 400mg ew (2x wekelijks injecteren)
10-14 Winny tabs 50mg ed

Ik doe 2x in de week injecteren zodat ik niet 4ml hoef te zetten in één keer (met zere injection sites als gevolg) Daarnaast zegt men dat het beter is voor je bloedwaarden (denk echter zelf dat dit niet waar is.. daar de halfwaarde tijd van enanthate 10 dagen is.. )

2x eerder een bulk cycle gedaan.

Wil wil een foto zien van 116kg op 17-18%

Zou winstrol week 8-12 pakken, beter om er niet op te eindigen.
 
Dus jij bent van mening:
Injects<Tabs
???????????
Onderbouw eens feitelijk/wetenschappelijk waarom hij voor tren moet kiezen? waarom geen tabs, maar injectie?
 
Kan je daar meer over uitleggen?
En tren is wel een verstandige optie?

Tren is gewoon super lekker en jij bent toch zeker niet zo'n noob die zegt dat tabs beter zijn of ben je wel zo'n heldje
 
Tren is gewoon super lekker en jij bent toch zeker niet zo'n noob die zegt dat tabs beter zijn of ben je wel zo'n heldje
Damn, wetenschap gaat ver zeg.
Ik wist dit allemaal niet.
Zo informatief en sterk onderbouwd!
Ik ben blijkbaar wel een noob als ik dit zo zie.
 
High rollers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven