AndroidHealthClinic

kuurtje goed of niet?

Nee, is geen winny e. Omdat winstrol op waterbasis is, is het injecteren meestal pijnlijk. Daarom heeft GG een tijdje geleden winstrol op oliebasis geproduceerd, maar dat hebben ze weer veranderd. Mensen waren er niet zo over te spreken.

Dus de frequentie van injecteren hoort gewoon ed of eod te blijven. Alleen hoort winstrol op oliebasis gewoon pijnloos te gaan tijdens inject.

aah okee! Weer wat geleerd! ;)

• Topic Starter Topic Starter
juist die heb ik ook van apex zou goed moeten zijn.

ben helemaal niet bekend met apec, het is toch UG lab neem ik aan?

Zijn dat die witte flesjes?

jep

Dan laat die test e maar lekker weg. Test e is zo overrated...

Meen je dat brutez en ken jij die witte flesjes van apex en zijn die goed?

Meen je dat brutez en ken jij die witte flesjes van apex en zijn die goed?

Ja meen ik. Sommige doen hier net of het verplicht is om in een kuur Test E te gebruiken. Zijn genoeg goede kuren zonder Test E.

Ik ken die flesjes van apex wel. Schijnen wel goed te zijn maar heb er zelf geen ervaring mee.

neem gewoon Zambon voor pijnloze winny..

Ja meen ik. Sommige doen hier net of het verplicht is om in een kuur Test E te gebruiken. Zijn genoeg goede kuren zonder Test E.

Ik ken die flesjes van apex wel. Schijnen wel goed te zijn maar heb er zelf geen ervaring mee.

jazeker zijn die goed ja ik ken ze goed en ging er hard op:D

jazeker kan je kuren zonder test e en dan zijn er nog genoeg mogelijkheden.

He jongens, wat denken jullie van het volgende kuurtje: elke week 200mg masteron, 200mg deca, 100mg stromba op olie basis en elke dag 30mg dianabol. Vinden jullie dit iets en zou je hier wat kilo's mee kunnen pakken. Ben benieuwd naar jullie mening.

Mijn mening? Een dikke crap kuur! Totaal niet over nagedacht..

200mg deca in een week?
100mg winny in een week?

Als je wat kilo's wilt pakken denk je zelf wat beter na over een kuur.

Succes ermee en post je echte voorstel eens..

Dit is mijn voorstel en waarom een crapkuur, die kerel die dit voor mij heeft verzonnen heeft echt veel ervaring dus waarom zou hij mij dit geven dan? Als het niet werkt is dat toch niet echt goede reclame wel dan? Ik weet in ieder geval wel zeker dat hij wil dat ik tevreden ben.

He brutez ik heb het idee dat jij er wel verstand van hebt. Vind jij dit een goede kuur of vind jij het ook helemaal niks?

ben het met Dr. Wolf eens

reden:
stromba (winstrol) zet je niet 1 keer in de week
maar ed of eod

zou niemand een kuur aanraden zonder test
de puistjes moet je er dan maar bijnemen
net alsof je die van dianabol of masteron niet krijgt

zou eerst wat meer info op dit board zoeken
en met een beter kuur voorstel komen
tja is mijn mening, zelf doe je er mee wat je wil

suc6 nog

jongens jongens bedankt voor jullie mening maar nogmaals die man die deze kuur heeft opgesteld doet al 26 jaar bodybuilding op prof niveau die klept niet zomaar iets uit zijn nek ofzo en daarbij die winstrol is op oliebasis en die hoef je maar 1 keer per week te zetten.

en ik heb wel vaker gekuurd met test maar heb al een jaar niks meer gedaan en wil gewoon liever geen test.

Waarom liever geen test?

Terug
Naar boven