AndroidHealthClinic

kuurtje goed of niet?

@ allen die vinden dat een kuur zonder test-e onzin is:

Ik kan hier natuurlijk enkel over mijn eigen ervaring praten, maar mijn allereerste kuur (en nu moet ik wat jaartjes in mijn geheugen graven, zag er als volgt uit

7 weken in totaal.

16 * deca (50 mg/ml) = 800 mg deca (1 week 150 mg deca, andere week 100 dan weer 150 enz --> om de twee dagen 1 deca, dan twee dagen later 1 primo, dan twee dagen later weer 1 deca, enz. )

9 ampullen primobolan (dosis ken ik niet meer, was 50 of 75mg/ml of 100 mg/ml ?)

Ik ben daar toen 8 kg van bijgekomen, zonder nakuur (niet nodig gezien de zeer lage dosissen) en heb die 8 kg NOOIT meer afgegeven (en vet had ik ook al niet).

Maw; van een kuur zonder test-e kan je blijkbaar wel bijkomen, en nog goed ook.
Wat betreft de winny moet ik de anderen wel gelijk geven; winny op waterbasis 1* per week injecteren is, gezien de halfwaardetijd, niet echt nuttig. Dus ofwel opdrijven (en ED of EOD zetten) ofwel eruit gooien en houden voor een ander keertje.

Je zet ook nog Masteron en Dianabol ? Ik zou eerlijk gezegd iets anders zetten als eerste kuur. Waarom niet beginnen met iets eenvoudig ? Deca met ....

Gr

Builderke

Niemand beweert het tegendeel volgens mij. Het gaat meer om het herstel en feit is dat het vaak beter is met test erbij....

He jongens, wat denken jullie van het volgende kuurtje: elke week 200mg masteron, 200mg deca, 100mg stromba op olie basis en elke dag 30mg dianabol. Vinden jullie dit iets en zou je hier wat kilo's mee kunnen pakken. Ben benieuwd naar jullie mening.

Ik wil eigenlijk een beetje aankomen en ook wat kwaliteit kweken en ik heb er expres geen test bij gedaan, omdat ik erg gevoelig ben voor puisten. Ik heb dit trouwens samen uitgepluist met een man met veel ervaring, die 26 jaar bodybuilding doet op prof niveau. Ik wilde het toch even aan jullie vragen wat jullie ervan vinden.

als eerste voor mij is dit niet de ideale kuur.... Twee je hebt last van acne en je pakt mast, een steriod die veel puisten veroorzaakt bij veel mensen is mast.

@ allen die vinden dat een kuur zonder test-e onzin is:

Ik kan hier natuurlijk enkel over mijn eigen ervaring praten, maar mijn allereerste kuur (en nu moet ik wat jaartjes in mijn geheugen graven, zag er als volgt uit

7 weken in totaal.

16 * deca (50 mg/ml) = 800 mg deca (1 week 150 mg deca, andere week 100 dan weer 150 enz --> om de twee dagen 1 deca, dan twee dagen later 1 primo, dan twee dagen later weer 1 deca, enz. )

9 ampullen primobolan (dosis ken ik niet meer, was 50 of 75mg/ml of 100 mg/ml ?)

Ik ben daar toen 8 kg van bijgekomen, zonder nakuur (niet nodig gezien de zeer lage dosissen) en heb die 8 kg NOOIT meer afgegeven (en vet had ik ook al niet).

Maw; van een kuur zonder test-e kan je blijkbaar wel bijkomen, en nog goed ook.

Wat betreft de winny moet ik de anderen wel gelijk geven; winny op waterbasis 1* per week injecteren is, gezien de halfwaardetijd, niet echt nuttig. Dus ofwel opdrijven (en ED of EOD zetten) ofwel eruit gooien en houden voor een ander keertje.

Je zet ook nog Masteron en Dianabol ? Ik zou eerlijk gezegd iets anders zetten als eerste kuur. Waarom niet beginnen met iets eenvoudig ? Deca met ....

Gr

Builderke

van 800 mg deca verspreid over 7 weken
zal je mischien weinig tot geen libido problemen ondervinden

maar van 200mg deca per week + 200mg masteron enz...
lijkt het me niet verstandig zonder test als ondersteuning

is mijn mening, en zou ook nooit een kuur aanraden met deca only

reply

@ Herkuul; daarom dat er ook staat ; "Deca met ....."

Zoals in "Deca gecombineerd met een ander product".

@ TS: waarom niet gewoon een eerste kuur met Deca en test en PCT ?

Terug
Naar boven