Jwan
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
@ allen die vinden dat een kuur zonder test-e onzin is:
Ik kan hier natuurlijk enkel over mijn eigen ervaring praten, maar mijn allereerste kuur (en nu moet ik wat jaartjes in mijn geheugen graven, zag er als volgt uit
7 weken in totaal.
16 * deca (50 mg/ml) = 800 mg deca (1 week 150 mg deca, andere week 100 dan weer 150 enz --> om de twee dagen 1 deca, dan twee dagen later 1 primo, dan twee dagen later weer 1 deca, enz. )
9 ampullen primobolan (dosis ken ik niet meer, was 50 of 75mg/ml of 100 mg/ml ?)
Ik ben daar toen 8 kg van bijgekomen, zonder nakuur (niet nodig gezien de zeer lage dosissen) en heb die 8 kg NOOIT meer afgegeven (en vet had ik ook al niet).
Maw; van een kuur zonder test-e kan je blijkbaar wel bijkomen, en nog goed ook.
Wat betreft de winny moet ik de anderen wel gelijk geven; winny op waterbasis 1* per week injecteren is, gezien de halfwaardetijd, niet echt nuttig. Dus ofwel opdrijven (en ED of EOD zetten) ofwel eruit gooien en houden voor een ander keertje.
Je zet ook nog Masteron en Dianabol ? Ik zou eerlijk gezegd iets anders zetten als eerste kuur. Waarom niet beginnen met iets eenvoudig ? Deca met ....
Gr
Builderke
Niemand beweert het tegendeel volgens mij. Het gaat meer om het herstel en feit is dat het vaak beter is met test erbij....