AndroidHealthClinic

kuurtje goed of niet?

Waarom moet test altijd de basis zijn?
Omdat AS je axis onderdrukt, je libido daalt... ja.
Maar;
T.S gebruikt het volgende;
masteron, zet gedeeltelijk ook om in test.
deca is een goede eiwitspaarder en in icm masteron en winny en een goed dieet kan het een hele toegevoegde waarde hebben.
Persoonlijk vindt ik winny en masteron een beetje dubbelop, maar volgens mij heeft dennis999 daar een keer een post over geplaats dat het verschillende werkingen heeft, but be my guest.
Om altijd test te gebruiken in een kuur vindt ik een beetje overrated.
Zijn genoeg jongens die het ook zonder test doen.
En voor de puistjes hoef je het niet te laten, want masteron zorgt ook wel voor puistjes.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks hitman, maar zou 100mg winny 1 keer per week zetten te weinig zijn denk je, ik hoorde dat je die op oliebasis van apex maar 1 keer per week hoeft te zetten.

heb eens nagedacht wat mijn eerste kuur was en dat was deca ,primo,masteron,stromba nakuur met pregnyl ;dus geen test erbij en ging echt lekker.

jongens jongens bedankt voor jullie mening maar nogmaals die man die deze kuur heeft opgesteld doet al 26 jaar bodybuilding op prof niveau die klept niet zomaar iets uit zijn nek ofzo en daarbij die winstrol is op oliebasis en die hoef je maar 1 keer per week te zetten.

De olie is voor het injecteergemak. De winny blijft estherloos en dus ED of EOD injecteren!

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben het er niet mee eens en heb toch net effe iets meer vertrouwen in de mensen die zich er al meer dan 25 jaar mee bezig houden.

He brutez ik heb het idee dat jij er wel verstand van hebt. Vind jij dit een goede kuur of vind jij het ook helemaal niks?

De DDB norm is eigenlijk dat Test E in elke kuur moet, de koning is en de beste beginnerskuur is en dat oral only kuurtjes per definitie k*t zijn. Laat ik het nou net met beide totaal niet eens zijn...

Een kuur die bestaat uit masteron, deca en winny is gewoon goed. Daar hoeft geen Test E tussen te staan. Zou persoonlijk zelf wel de dbol weglaten. Beetje teveel van het goede..

Waar is dat "slechtste kuurvoorstel van het jaar" topic? Deze is mijn favoriet :D

De DDB norm is eigenlijk dat Test E in elke kuur moet, de koning is en de beste beginnerskuur is en dat oral only kuurtjes per definitie k*t zijn. Laat ik het nou net met beide totaal niet eens zijn...

Een kuur die bestaat uit masteron, deca en winny is gewoon goed. Daar hoeft geen Test E tussen te staan. Zou persoonlijk zelf wel de dianabol weglaten. Beetje teveel van het goede..

winny only zonder test kan ik nog aan nemen
ken er die er goed op gegaan zijn

maar deca zonder test naast zou ik zelf nooit doen

mischien ben jij 1 van de weinige die er niet gevoelig voor is
niet iedereen reageerd het zelfde

Deca zonder test werd vroeger heel vaak gedaan en kan volgens mij ook niet veel kwaad mits je de dosering aankan.
En ik denk dat een dosering boven de 200mg EW al te veel is.

En voor de ts: Je blijft toch bij je punt dat je die gast eerder gelooft dus waarom vraag je onze mening?
Wat iedereen ook zegt, wat die vent beweert zal wel beter zijn met 25 jaar ervaring.
Doe dan gewoon wat die vent je verteld want ik snap dan je probleem niet!!
Ik snap niet dat je hier post als alles al zo ****ing duidelijk is...

Persoonlijk vindt ik winny en masteron een beetje dubbelop, maar volgens mij heeft dennis999 daar een keer een post over geplaats dat het verschillende werkingen heeft, but be my guest.
.

die combi is geil...werken via verschillende receptoren. moet je wel oppassen voor je hoofdhaar ;)

als ik mijn mening mag geven:

kijk niet naar; hier krijg je puisten van....
want van winny, masteron, test, primo, deca, bold, tren..... krijg je allemaal puisten van... de één van DHT, de ander van testo's
en vele van beiden... dus combi's als test/tren/mast = 110% kans op
puisten als je ze toch al soms hebt

beetje gaar topic, producten zijn random gekozen en volgens mij complete onzin in de zin van werkzaamheid. Als je maar genoeg neemt doet het wel altijd iets maar dit gaat nergens over.
Winny olie 1 keer per week enzo .....

zit ie er al in?

Onzinnig

@ allen die vinden dat een kuur zonder test-e onzin is:

Ik kan hier natuurlijk enkel over mijn eigen ervaring praten, maar mijn allereerste kuur (en nu moet ik wat jaartjes in mijn geheugen graven, zag er als volgt uit

7 weken in totaal.

16 * deca (50 mg/ml) = 800 mg deca (1 week 150 mg deca, andere week 100 dan weer 150 enz --> om de twee dagen 1 deca, dan twee dagen later 1 primo, dan twee dagen later weer 1 deca, enz. )

9 ampullen primobolan (dosis ken ik niet meer, was 50 of 75mg/ml of 100 mg/ml ?)

Ik ben daar toen 8 kg van bijgekomen, zonder nakuur (niet nodig gezien de zeer lage dosissen) en heb die 8 kg NOOIT meer afgegeven (en vet had ik ook al niet).

Maw; van een kuur zonder test-e kan je blijkbaar wel bijkomen, en nog goed ook.

Wat betreft de winny moet ik de anderen wel gelijk geven; winny op waterbasis 1* per week injecteren is, gezien de halfwaardetijd, niet echt nuttig. Dus ofwel opdrijven (en ED of EOD zetten) ofwel eruit gooien en houden voor een ander keertje.

Je zet ook nog Masteron en Dianabol ? Ik zou eerlijk gezegd iets anders zetten als eerste kuur. Waarom niet beginnen met iets eenvoudig ? Deca met ....

Gr

Builderke

@ allen die vinden dat een kuur zonder test-e onzin is:

Ik kan hier natuurlijk enkel over mijn eigen ervaring praten, maar mijn allereerste kuur (en nu moet ik wat jaartjes in mijn geheugen graven, zag er als volgt uit

7 weken in totaal.

16 * deca (50 mg/ml) = 800 mg deca (1 week 150 mg deca, andere week 100 dan weer 150 enz --> om de twee dagen 1 deca, dan twee dagen later 1 primo, dan twee dagen later weer 1 deca, enz. )

9 ampullen primobolan (dosis ken ik niet meer, was 50 of 75mg/ml of 100 mg/ml ?)

Ik ben daar toen 8 kg van bijgekomen, zonder nakuur (niet nodig gezien de zeer lage dosissen) en heb die 8 kg NOOIT meer afgegeven (en vet had ik ook al niet).

Maw; van een kuur zonder test-e kan je blijkbaar wel bijkomen, en nog goed ook.

Wat betreft de winny moet ik de anderen wel gelijk geven; winny op waterbasis 1* per week injecteren is, gezien de halfwaardetijd, niet echt nuttig. Dus ofwel opdrijven (en ED of EOD zetten) ofwel eruit gooien en houden voor een ander keertje.

Je zet ook nog Masteron en Dianabol ? Ik zou eerlijk gezegd iets anders zetten als eerste kuur. Waarom niet beginnen met iets eenvoudig ? Deca met ....

Gr

Builderke

Dan ben je van niets naar iets gegaan, goed advies is wat anders, maar idd ik durf zelfs een tijdje fina zonder test maar aan deftige doseringen stopt die pret wel na een week of 6 en krijg je een dode derde been.

SexB;1939066een tijdje fina zonder test maar aan deftige doseringen stopt die pret wel na een week of 6 en krijg je een dode derde been.[/QUOTE zei:
6 weken:eek: krijg er al veel en veel eerder last van.
heb zelf primo en winny only gedaan, was ook snel voorbij met de pret...was je blij als je kuur klaar was..werd ie igg weer hard!

Terug
Naar boven