- Waardering
- 1
Ja ja, de man met de mooiste avatar meldt zich weer.
Maandje of drie bezig in mijn nieuwe job, blijkt alles mee te vallen. Ik hoef niet zoveel over te werken als ik dacht, maar ben in drie maanden wel een dikke iele plebs geworden. (voor mijn gevoel dan)
Kan het trainen en het lichaam niet missen dus ga weer lekker beginnen. Toch weer aanmelden op een sportschool, aikido en BB, volgens mij een goede combo.
Maar ik wil wel snel weer terug, dus een klein beetje AS dan maar.
Ik zit over de volgende combi te denken.........
week 0-10
300 mg trenabol (parabolan)
200 mg EQ
week 10-12
200 mg primo
50 mg winstrol ED
Nakuur met HCG, Nolva en Clomid. Wellicht nog wat Efidrine en Yohimbine tijdens de kuur. Ik heb ook nog aardig wat Clen liggen, hoe zou dat erin passen, zat zelf te denken tijdens de nakuur, maar weet dit niet zeker meer.
Laat maar weer horen mannen!
Groeten,
Tsunami
Maandje of drie bezig in mijn nieuwe job, blijkt alles mee te vallen. Ik hoef niet zoveel over te werken als ik dacht, maar ben in drie maanden wel een dikke iele plebs geworden. (voor mijn gevoel dan)
Kan het trainen en het lichaam niet missen dus ga weer lekker beginnen. Toch weer aanmelden op een sportschool, aikido en BB, volgens mij een goede combo.
Maar ik wil wel snel weer terug, dus een klein beetje AS dan maar.
Ik zit over de volgende combi te denken.........
week 0-10
300 mg trenabol (parabolan)
200 mg EQ
week 10-12
200 mg primo
50 mg winstrol ED
Nakuur met HCG, Nolva en Clomid. Wellicht nog wat Efidrine en Yohimbine tijdens de kuur. Ik heb ook nog aardig wat Clen liggen, hoe zou dat erin passen, zat zelf te denken tijdens de nakuur, maar weet dit niet zeker meer.
Laat maar weer horen mannen!
Groeten,
Tsunami

Wat een gekweel in MIJN topic