XXL Nutrition

Kuurtje??....nog eentje dan...

Tsunami

Rijk man
Elite Member
Waardering
1
Ja ja, de man met de mooiste avatar meldt zich weer.

Maandje of drie bezig in mijn nieuwe job, blijkt alles mee te vallen. Ik hoef niet zoveel over te werken als ik dacht, maar ben in drie maanden wel een dikke iele plebs geworden. (voor mijn gevoel dan)

Kan het trainen en het lichaam niet missen dus ga weer lekker beginnen. Toch weer aanmelden op een sportschool, aikido en BB, volgens mij een goede combo.

Maar ik wil wel snel weer terug, dus een klein beetje AS dan maar.
Ik zit over de volgende combi te denken.........

week 0-10
300 mg trenabol (parabolan)
200 mg EQ

week 10-12
200 mg primo
50 mg winstrol ED

Nakuur met HCG, Nolva en Clomid. Wellicht nog wat Efidrine en Yohimbine tijdens de kuur. Ik heb ook nog aardig wat Clen liggen, hoe zou dat erin passen, zat zelf te denken tijdens de nakuur, maar weet dit niet zeker meer.

Laat maar weer horen mannen!
Groeten,
Tsunami

Het is heel erg offtopic, maar wat een ontzettend lekker kontje op je avatar zeg! :)

week 0-10
300 mg trenabol (parabolan)-> Erg kostbaar...weet niks van de aangegeven hoeveelheid.
200 mg EQ--> Te weinig om effect te hebben, echt te laag!

week 10-12
200 mg primo --->Primo heeft een lange ester, twee weken is te kort en de dosering veel te laag! Bovendien heeft Primo zo goed als dezelfde eigenschappen als EQ, men spreekt wel van een synergetisch effect, ik heb het eerder ook gedaan, je kunt het proberen, harde looks gegarandeerd.

50 mg winstrol ED --> Twee weekjes? Te kort!

Mijn idee:

week 0-10
EQ 400mg/week
Primo 400mg/week

Week 7-10
Winstrol 50mg eod

Groet,
DBC01

• Topic Starter Topic Starter
@ DBC01; Ha, ik dacht al zo'n reactie van je te krijgen. De enige reden dat ik voor deze hoeveelheden heb gekozen is vanwege de totale hoeveelheid AS die je dan in een week binnen krijgt. Die is naar mijn idee hoog genoeg. Zou misschien nog 100-200 mg hoger kunnen, meer heb ik niet nodig.

De EQ/Primo is idd een andere mogelijkheid, maar ik wil heel graag die tren een keer proberen. Ik kies de laatste twee weken normaal gesproken voor alleen winstrol, puur vanwege de korte esther. Dan kunnen de lange esters "uitwerken" en verlies je zeker niets tot je nakuur.

Hoe zou jij de ephidrine en clen hierin verwerken? Tijdens of na?

Groeten,
Tsunami

Denk eraan: Er zijn twee soorten Tren van British Dragon, de Trenbolone en de Parabolan. De Parabolan was ooit de human grade versie, daarna is de Trenbolone voor diertjes in zwang geraakt.
Er is pas nog een discussie geweest over de kosten/baten-analyse tussen die twee en de meeste mensen zeiden dat die parabolan-versie toch echt aan hun portemonnee voorbij gaat.

Ik zou zeggen ga in ieder geval boven die 200mg EQ zitten en boven die Primo-hoeveelheid anders is het echt weggegooid geld.

Voor mezelf ben ik tot nieuwe conclusies gekomen aangaande 'langer dan 8 weken kuren' maar als jij denkt er goede gains uit te kunnen halen, ga ervoor! :thumbs:

Ik zit nu in week 10 van mijn Tren/EQ-verhaal, ben net zelfs even twee weken gaan pauseren met de Tren omdat het een wel zéér cuttend effect op mij had :D
Efedrine tijdens deze cuttende kuur is daarom denk ik overbodig en de Clen moet je gewoon laten staan. Ik heb mijn vraagtekens bij Clen in z'n algemeenheid en al helemaal tijdens een kuur.

Mocht je coïtusdrive je lief zijn dan zou ik er zeker wat test bij nemen.

Paleo

DBC01 zei:
200 mg EQ--> Te weinig om effect te hebben, echt te laag!

Ik neem op dit moment 250 mg test enanth en 200 mg EQ per week. Dwz dus dat het te weinig is?? Voor mij is 1e kuur met dergelijke producten.

Ik vind 300mg EQ met als doel een anabool/androgeen (spiergroei) effect te bewerkstelligen wel het miminum jah.

DBC01 zei:
Ik vind 300mg EQ met als doel een anabool/androgeen (spiergroei) effect te bewerkstelligen wel het miminum jah.

ik ga zelfs nog verder en zeg dat onder de 400-600mg je geeneens aan EQ moet denken.

DBC01 zei:

Kan het altijd met 100 mg verhogen, nadeel is wel dat ik dan tot 8 wkn EQ spuit terwijl mn bedoeling 10 wkn was.....aan de andere kant: het werkt nog wel n paar weekjes door.

patrick zei:
ik ga zelfs nog verder en zeg dat onder de 400-600mg je geeneens aan EQ moet denken.

Tja wat moet ik hiervan zeggen...Weet je, ik ben met EQ begonnen op 300mg per week met wat test en werd eng droog en vasculair.

Zo zijn er ook genoeg die zweren dat Primobolan voor vrouwen is.

Ik zal je zeggen dat als als als ik nog een keer ga kuren, Primobolan en Winstrol mijn combo wordt, ik heb er vreselijk goeie resultaten meer geboekt in 7 weekjes, beter en goedkoper dan de Tren/EQ/Test-trein van 12 weken waar ik nu in zit en zo'n beetje wel zat ben.

DBC01 zei:
Tja wat moet ik hiervan zeggen...Weet je, ik ben met EQ begonnen op 300mg per week met wat test en werd eng droog en vasculair.

Droge massa is nu iets waar ik voor zou gaan....maar mss reageer ik evengoed op 200 mg EQ, en zou 100 mg meer, weinig toevoegende waarde hebben, als eerste kuur zijnde.

Met de Parabolan komt het wel goed, maar bedankt dat je je zorgen maakt om mijn portemonee 8)

Iedereen reageert anders op exogene middelen, ik heb hetzelfde met medicijnen. 1 paracetamol en ik slaap 12 uur achter elkaar. Paar weken terug voor het eerst een pilletje genomen tijdens het stappen, de dag erna liep ik nog als een malle in het rond. Doe ik dus ook nooit meer! :(

Dus vertel mij dan maar eens waarom ik minimaal 400 mg moet gebruiken, ik zie het nut niet zo. Wel als je DBC01 of Patrick heet en 100+ op de weegschaal zet. Maar ik ben gestart op 55 kg en nu moet ik tien jaar later nog steeds vechten om boven de 80 te komen. Met of zonder bulk. Dus ik beperk me maar tot beachboy type, maar dan wel f*cking ripped.

Heren, ik ga weer effe trainen, ik heb der zin 'an. Dat is wel een voordeel van drie maanden stoppen :D

Groeten
Tsunami

@Tsunami: Wat is jouw kuurverleden eigenlijk??

Mocht je in verleden vrij zwaar gekuurd hebben kan ik me voorstellen dat sommigen zouden zeggen dat je meer moet zetten, hoewel dat ook weer n discutabel punt is.

Ik kom zeker met as zeer snel aan is inmiddels gebleken, ben koud n week bezig en ben van 86 naar 89 kg gegaan...weliswaar niet op vaste tijden gewogen, maar een gewichtstoename van zo'n 2 kg kan ik toch wel van spreken. Nu zegt dat weinig zolang het spiegelbeeld voor jou persoonlijk maar goed zit.

Leviathan zei:
Droge massa is nu iets waar ik voor zou gaan....maar mss reageer ik evengoed op 200 mg EQ, en zou 100 mg meer, weinig toevoegende waarde hebben, als eerste kuur zijnde.

Da's helaas echt onzin lieverd, 100mg meer zou in jouw geval wél toegevoegde waarde hebben en hoe!

DBC01 zei:
Da's helaas echt onzin lieverd, 100mg meer zou in jouw geval wél toegevoegde waarde hebben en hoe!

Hoi schat :D ,

Het valt in elk geval te proberen, ik had al een besluit genomen en vanaf aankomend weekend zet ik 300 mg/week, dat zal in elk geval voor mij genoeg zijn voor n 1e kuur. Dan kan ik met mn hoeveelheid EQ nog 5 weken vooruit.In totaal dus 7 wkn. Moet genoeg zijn....

Leviathan zei:
Ik kom zeker met as zeer snel aan is inmiddels gebleken, ben koud n week bezig en ben van 86 naar 89 kg gegaan...weliswaar niet op vaste tijden gewogen, maar een gewichtstoename van zo'n 2 kg kan ik toch wel van spreken.

Vocht lieverd! :D

Tsunami zei:
Met de Parabolan komt het wel goed, maar bedankt dat je je zorgen maakt om mijn portemonee 8)

Iedereen reageert anders op exogene middelen, ik heb hetzelfde met medicijnen. 1 paracetamol en ik slaap 12 uur achter elkaar. Paar weken terug voor het eerst een pilletje genomen tijdens het stappen, de dag erna liep ik nog als een malle in het rond. Doe ik dus ook nooit meer! :(

LOL

Ik ben resistent voor paracetamol en snoepies gaan erin als snoepies :D

Ik wens je veel succes en hoop dat je er veel genot gaat uithalen, vergeet niet te hinniken zo af en toe :D :thumbs:

@Lev: Nee, zo erg als met dbol zal het nooit worden :D

:barf: Wat een gekweel in MIJN topic :barf:

Desalniettemin dank voor de aanmoediging DBC!

@Leviathan; Ik heb alleen nog maar lichte kuurtjes gedaan. Drie jaar terug begonnen met winstrol only 6 weken. Toen een primo/anavar/winstrol 6 weken. Afgelopen jaar 500 mg sust 8 weken gedaan, en dat beviel niet echt. Te veel vet en vocht, een voor mijn lichaam behoorlijk hoge dosering. Ook agressief en een onbedwingbare drive, dat was bij de voorgaande kuren wel minder. Dit was wel een poging tot een echte bulkkuur, met 12 kilo erbij waarvan 8 vast is dat wel gelukt.

Dus nu liever middelen waar dat vocht en vet wat minder van is, en die andere verschijnselen kun je toch niet inschatten.

Dus ik hou mijn kuren zo licht mogelijk, ook al omdat ik niet de genetische eigenschappen heb om echt groot te worden. Bovendien blijf ik zo een beetje in mijn pakken passen, niet een onbelangrijk detail. :D

Iig succes met je kuur!

Terug
Naar boven