MuscleMeat

Kuurtje??....nog eentje dan...

Tsunami zei:
:barf: Wat een gekweel in MIJN topic :barf:

Desalniettemin dank voor de aanmoediging DBC!

@Leviathan; Ik heb alleen nog maar lichte kuurtjes gedaan. Drie jaar terug begonnen met winstrol only 6 weken. Toen een primo/anavar/winstrol 6 weken. Afgelopen jaar 500 mg sust 8 weken gedaan, en dat beviel niet echt. Te veel vet en vocht, een voor mijn lichaam behoorlijk hoge dosering. Ook agressief en een onbedwingbare drive, dat was bij de voorgaande kuren wel minder. Dit was wel een poging tot een echte bulkkuur, met 12 kilo erbij waarvan 8 vast is dat wel gelukt.

Dus nu liever middelen waar dat vocht en vet wat minder van is, en die andere verschijnselen kun je toch niet inschatten.

Dus ik hou mijn kuren zo licht mogelijk, ook al omdat ik niet de genetische eigenschappen heb om echt groot te worden. Bovendien blijf ik zo een beetje in mijn pakken passen, niet een onbelangrijk detail. :D

Iig succes met je kuur!

Thnxs bro.....ik was ook niet van plan om in de toekomst extreem zwaar te gaan kuren. De komende jaren zal ik ook wel niet boven de 500 mg test/week komen te zitten. Denk als je genoeg tijd tussen de kuren laat zitten, dat dat ook wel voldoende is. Kan me voorstellen als je 30 wkn in t jaar kuur, je op n gegeven moment wel wat meer nodig hebt om effect te bewerkstelligen.

Er wordt weer van oudsher diepgaand informatie uitgewisseld over de kuur zelf. Maar... je zei dat je al weer wat 'gezet' was geworden. Weet je zeker dat je nutrition goed verzorgd is dan bro? Bij de juiste voeding zou je relatief niet veel vet hoeven aanzetten. Dit met betrekking tot de kuur, want dan moet alles zo dicht mogelijk bij perfectie komen. Wist je natuurlijk. :p Maar wil het gewoon weten. ;)

Want zou je niet eerst weer met regelmaat in de juiste spiraal komen en dan met dat kuurtje beginnen? :)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Op zich heb je wel gelijk, beter is het om eerst weer terug te komen in een goede shape. Absoluut mee eens. Maar dit zal zo'n beetje mijn laatste kuur zijn, als het brengt wat ik ervan verwacht. Ik heb dan de meeste middelen wel geprobeerd en daar gaat het me eigenlijk om. Klinkt misschien gek maar ik ben ooit met BB begonnen uit nieuwschierigheid.

Over dat vet, tuurlijk ligt dat puur in dieet, wat je erbij gebruikt scheelt wel. Test aromatiseert nou eenmaal, en door de extra oestro bouw je makkelijker vet op. Maar als je dat weet kun je er rekening mee houden. Waarom dan toch? Ik wilde gewoon een keer een echte bulk kuur doen, ook weer puur de ervaring. Tijdens de kuur viel het nog wel mee met het vet, maar vlak daarna kreeg ik een geweldige baan aangeboden. Die dwong me om het trainen te minderen. Daarbij werd ik ook nog voor de derde keer vader, helpt ook niet mee voor de discipline. Dus al gauw maakte ik weken van minimaal 60 uur en dan weet je wel hoe het gaat... effe snel een pizzaatje bestellen in de avonduurtjes.

Nu is mijn dochtertje een maand of vier en op mijn werk heb ik nu het meeste wel onder controle. Dus nu neemt ook de dicipline weer toe. 06.00 u sta ik buiten voor de dagelijkse 5 km. Dan naar mijn werk, kannetje supershake mee enz. enz.

Dus tegen de tijd dat ik alle gear in huis heb ben ik klaar voor de kuur en kan mijn lichaam de extra belasting ook aan. Zolang ben ik er niet uitgeweest. Mijn vet % daalt nu ook weer lekker richting 10 %, das het voordeel van de ecto. Dus dan nog 1 keer een goede kuur....maar dat zei ik de vorige keer ook :rolleyes:

Terug
Naar boven