- Waardering
- 2
Tsunami zei:Wat een gekweel in MIJN topic
Desalniettemin dank voor de aanmoediging DBC!
@Leviathan; Ik heb alleen nog maar lichte kuurtjes gedaan. Drie jaar terug begonnen met winstrol only 6 weken. Toen een primo/anavar/winstrol 6 weken. Afgelopen jaar 500 mg sust 8 weken gedaan, en dat beviel niet echt. Te veel vet en vocht, een voor mijn lichaam behoorlijk hoge dosering. Ook agressief en een onbedwingbare drive, dat was bij de voorgaande kuren wel minder. Dit was wel een poging tot een echte bulkkuur, met 12 kilo erbij waarvan 8 vast is dat wel gelukt.
Dus nu liever middelen waar dat vocht en vet wat minder van is, en die andere verschijnselen kun je toch niet inschatten.
Dus ik hou mijn kuren zo licht mogelijk, ook al omdat ik niet de genetische eigenschappen heb om echt groot te worden. Bovendien blijf ik zo een beetje in mijn pakken passen, niet een onbelangrijk detail.
Iig succes met je kuur!
Thnxs bro.....ik was ook niet van plan om in de toekomst extreem zwaar te gaan kuren. De komende jaren zal ik ook wel niet boven de 500 mg test/week komen te zitten. Denk als je genoeg tijd tussen de kuren laat zitten, dat dat ook wel voldoende is. Kan me voorstellen als je 30 wkn in t jaar kuur, je op n gegeven moment wel wat meer nodig hebt om effect te bewerkstelligen.

Wat een gekweel in MIJN topic 
Maar wil het gewoon weten.